Хора кажете някой майстор в София дето да му оставя колата и да я оправи - тези дето познавам или са заети или се отказват след втория ден.
Проблема (описъл съм го подробно в друга тема във форума) :
1. Сутрин трудно пали, не държи обороти, гасне, притрисва, няма мощност. След 5 мин каране се оправя.
2. Оборотите по светофарите леко мърдат
Диагностиките показват грешка "Бедна смес"
До сега ми направиха следните процедури:
1. изчистиха ми клапата
2. калибрираха ми
3. смениха масло и маслен филтър
4. смениха свещите
5. смениха горивния филтър
6. Ползвах редекс към бензина
7. смениха Темп. датчик на водата
8. махнах целия Газов инжекцион
Колата е следната: VW Golf IV 1998 1.6-SR AKL
Мерси!
Препоръчайте майстор за Голф 4 1,6 AKL
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Препоръчайте майстор за Голф 4 1,6 AKL
Последна промяна от askin на Съб 13 дек 2008 10:52, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
а
andro_ написа:Закачиха ли ти колата на Ваг-Ком?
Какво каза той?
Грешки?
Я вземи откачи ламбда сондата,т.е. откачи й буксата и виж как е.
Ще гори повече,но само виж как ще се държи без нея.
Закачай/откачай на неработещ двигател.
VAG-COM - няма грешки, освен че задния ми прозорец не работи (което си е вярно)
Къде е тая букса? първата ми работа утре ще е това. Казаха ми от БОШ сервиза и VW сервиза че Ламдата ми е Ок - пръснали са бензин отгоре и датчка - отговарял, но все пак колата беше загряла. Стойността на ламдата ми е статична , въпреки че четох че трябва да мърда между 0 и 1 ват.
Опасно ли е да извядя дебитомера и да карам така?
Също и купих си бързостариращ спрей казаха ми да пръскам по колекторите за да видя дали не дърпа въздух отнякъде, мисля да запаля утре и да пръскам......
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Аз карах 1 седмица без свързан дебитомер
,защото сменях възд.филтър и бях вадил буксата,после не я бях сложил.Вдигна разхода.
Иначе съм го мерил,работи си.
Ламбдата трябва да сменя стойности,но щом в Бош сервиз са ти казали че е читава,а ти си видял че стойностите не мърдат....хм знам ли.
Принципно ламбдата трябва да ти е забита в катализатора,конектора при мене между ламбдата и кабелите на мотора е вдясно,близо до изпускателния колектор. Огледай се.Трябва да е нещо четирикабелно.
Най-добре иди при Никси или Ваското.

Иначе съм го мерил,работи си.
Ламбдата трябва да сменя стойности,но щом в Бош сервиз са ти казали че е читава,а ти си видял че стойностите не мърдат....хм знам ли.
Принципно ламбдата трябва да ти е забита в катализатора,конектора при мене между ламбдата и кабелите на мотора е вдясно,близо до изпускателния колектор. Огледай се.Трябва да е нещо четирикабелно.
Най-добре иди при Никси или Ваското.
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
а
niks76 написа:виж Ваското1 или Никси
координатите са им в клубни сервизи
Ще пробвам с Никси (и по точно Мишо) утре. С Ваското1 няколко пъти говорих ама все нещо е зает а и неще да му оставя колата.

- egoist_ok
- Мнения: 485
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
- Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
- Двигател: ARL 2002
- Местоположение: Троян
[quote="andro_"]
Принципно ламбдата трябва да ти е забита в катализатора,конектора при мене между ламбдата и кабелите на мотора е вдясно,близо до изпускателния колектор. Огледай се.Трябва да е нещо четирикабелно.
Не не е на катализатора а на тръбите точно до снадката.
Като погледнеш под колата от дясно /някаъде то1но под пасажерската седалка/ ще видиш една черна пластмасова кутия на пода завита с една гайка - е там е буксата на сондата.
Принципно ламбдата трябва да ти е забита в катализатора,конектора при мене между ламбдата и кабелите на мотора е вдясно,близо до изпускателния колектор. Огледай се.Трябва да е нещо четирикабелно.
Не не е на катализатора а на тръбите точно до снадката.
Като погледнеш под колата от дясно /някаъде то1но под пасажерската седалка/ ще видиш една черна пластмасова кутия на пода завита с една гайка - е там е буксата на сондата.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
egoist_ok написа:andro_ написа:Принципно ламбдата трябва да ти е забита в катализатора,конектора при мене между ламбдата и кабелите на мотора е вдясно,близо до изпускателния колектор. Огледай се.Трябва да е нещо четирикабелно.
Не не е на катализатора а на тръбите точно до снадката.
Като погледнеш под колата от дясно /някаъде то1но под пасажерската седалка/ ще видиш една черна пластмасова кутия на пода завита с една гайка - е там е буксата на сондата.
Възможно е.
При мен е в катализатора,на 4-рката 1.6 може и да е преди катализатора.
Не съм бърникал под четворков капак.

- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
И аз немисля че е от ламбата
Междо другото има ламбда сонди с подгряване. Тези са с четири жички: две или една от тях са 0 една е за подгряването и една за сигнала. Демек бързодействаща ламбда която дава показания до 20сек. след като запалиш двигателя. Работната температура на ламбдата е 400-600градуса минимум!
На 1.8Т двигателя са 2 ламбди. Една преди и една след(в) катализатора. Направено е с цел да се следи дали катализатора работи правилно. Има ли за пушване и т.н.

Междо другото има ламбда сонди с подгряване. Тези са с четири жички: две или една от тях са 0 една е за подгряването и една за сигнала. Демек бързодействаща ламбда която дава показания до 20сек. след като запалиш двигателя. Работната температура на ламбдата е 400-600градуса минимум!
На 1.8Т двигателя са 2 ламбди. Една преди и една след(в) катализатора. Направено е с цел да се следи дали катализатора работи правилно. Има ли за пушване и т.н.

Re: Препоръчайте майстор за Голф 4 1,6 AKL
askin написа:Хора кажете някой майстор в София дето да му оставя колата и да я оправи - тези дето познавам или са заети или се отказват след втория ден.
Проблема (описъл съм го подробно в друга тема във форума) :
1. Сутрин трудно пали, не държи обороти, гасне, притрисва, няма мощност. След 5 мин каране се оправя.
2. Оборотите по светофарите леко мърдат
Диагностиките показват грешка "Бедна смес"
До сега ми направиха следните процедури:
1. изчистиха ми клапата
2. калибрираха ми
3. смениха масло и маслен филтър
4. смениха свещите
5. смениха горивния филтър
6. Ползвах редекс към бензина
7. смениха Темп. датчик
Колата е следната: VW Golf IV 1998 1.6-SR AKL
Мерси!
Колега, махна ли газовата? Ако ДА, пак ли се забелязват проблемите след това?
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Препоръчайте майстор за Голф 4 1,6 AKL
tonyM написа:askin написа:Хора кажете някой майстор в София дето да му оставя колата и да я оправи - тези дето познавам или са заети или се отказват след втория ден.
Проблема (описъл съм го подробно в друга тема във форума) :
1. Сутрин трудно пали, не държи обороти, гасне, притрисва, няма мощност. След 5 мин каране се оправя.
2. Оборотите по светофарите леко мърдат
Диагностиките показват грешка "Бедна смес"
До сега ми направиха следните процедури:
1. изчистиха ми клапата
2. калибрираха ми
3. смениха масло и маслен филтър
4. смениха свещите
5. смениха горивния филтър
6. Ползвах редекс към бензина
7. смениха Темп. датчик
Колата е следната: VW Golf IV 1998 1.6-SR AKL
Мерси!
Колега, махна ли газовата? Ако ДА, пак ли се забелязват проблемите след това?
Махнах - ДА;
Пак ли продължават: ДА
Преди да сложат газовата нямах проблеми, с газовата на другия ден отидох до Плевен и се върнах (изхаричих 1 резервоар)- на следващия ден или 1-2 (не помня точно) дена след това се почнаха проблемите. Първо на газ взе да не държи обороти а после и да не пали нормално на Бензин. Преди това минах 7-8000 км с колата без 1 проблем- винаги палеше от раз
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgebonev, radotom и 48 госта