Кабел за свещи-съпротивление

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
freshk0
Мнения: 251
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 18:38
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABU 94
Местоположение: София, Плевен

Кабел за свещи-съпротивление

Мнениеот freshk0 » Вто 16 дек 2008 15:42


въпроса ми е при измерването на кабелите на свещите колко ома са може ли да се определи дали кабелите са добре или не. Ако може каква стойност трябва да бъдат. мога ли да определя дали кабела ми е прекъснат нещо понеже като шзваждах кабелите скъсах единия и си мисля да би нещо и другите да са се позакъсали, че нещо не ми въври добре колицата
във форума на ланчия са написали някакви 10 килоома...?




Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Вто 16 дек 2008 16:43


Близко или клонящо към 0 Ohm.
Тези с килоомите незнам каква им е сметката да те качват на черешата!


Потребителски аватар
freshk0
Мнения: 251
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 18:38
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABU 94
Местоположение: София, Плевен

Мнениеот freshk0 » Вто 16 дек 2008 17:06




Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Вто 16 дек 2008 20:23


Май не се изразих много точно :)
1.Ако мериш кабела от двете му страни мултицета трябва да пищи и да прескачат некви цифри ако има тази опця (окъсена верига). Ако показва твърдо 0 ома начи е прекъснат!
2.Ако мериш изолационно съпротивление трябва ти не мултицет а МЕГЕР (мегаомметер) хващаш кабела от едната страна а от другата страна на външната част - чашката и въртиш, там трябва да има некакви показания в киломове поне ама незнам какъв е долня лимит!


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Вто 16 дек 2008 22:05


:shock нее омове килооми е сега забравих колко точно , от двете страни на кабела има съпротивления май 10 килоома бяха


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Вто 16 дек 2008 23:33


absent написа::shock нее омове килооми е сега забравих колко точно , от двете страни на кабела има съпротивления май 10 килоома бяха


Ейййй днеска много ме хващате да лъжа :oops:
Та колегата който питаше за съпротивлението в кабелите ей тука има некви описания:
http://www.kosser.net/Products/Tesla.php
М да явно тука кабела не е баш това дето аз го мислех че е :)
Тука призводителя дава три типа сърцевини: мед, съпротивителни и индуктивни. Защо има такива разлики не съм запознат.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Сря 17 дек 2008 20:07


сменял съм , копувал съм, мерил съм и показанията са ~ 5.5 -6.5 Ком мерено в двата края ! при монтиране ,не е лошо да се мажат с контактна смазка /кабелна мас/против окиси.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5092
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 17 дек 2008 21:11


около 6 Килоома 4-те кабела и около 2 килоома централния


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Чет 18 дек 2008 19:16


точно...това съпротивление на всеки от кабелите е 5 килоома в лулата и 1 килоом в накрайника.Централния затоваа е 2 килоома-няма лула.До колкото знам,тези резистори се слагат,за да се намалят радиосмущенията и натоварването на комутатора...Ако съпротивланието е по-високо или безкрайност,кабелът е за смяна.Макар да изглежда,че работи добре на бензин и лошо на газ...


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Чет 18 дек 2008 19:24


точно! но обратно за : добре на газ /защото е с друго физико механично свойство / и лошо на бензин .
за това оплаквонията са - абе добре върви на газ , ама на бензин прекъсва ! и почват едни барания по колата ............... леле !



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта