въпроса ми е при измерването на кабелите на свещите колко ома са може ли да се определи дали кабелите са добре или не. Ако може каква стойност трябва да бъдат. мога ли да определя дали кабела ми е прекъснат нещо понеже като шзваждах кабелите скъсах единия и си мисля да би нещо и другите да са се позакъсали, че нещо не ми въври добре колицата
във форума на ланчия са написали някакви 10 килоома...?
Кабел за свещи-съпротивление
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Май не се изразих много точно
1.Ако мериш кабела от двете му страни мултицета трябва да пищи и да прескачат некви цифри ако има тази опця (окъсена верига). Ако показва твърдо 0 ома начи е прекъснат!
2.Ако мериш изолационно съпротивление трябва ти не мултицет а МЕГЕР (мегаомметер) хващаш кабела от едната страна а от другата страна на външната част - чашката и въртиш, там трябва да има некакви показания в киломове поне ама незнам какъв е долня лимит!
1.Ако мериш кабела от двете му страни мултицета трябва да пищи и да прескачат некви цифри ако има тази опця (окъсена верига). Ако показва твърдо 0 ома начи е прекъснат!
2.Ако мериш изолационно съпротивление трябва ти не мултицет а МЕГЕР (мегаомметер) хващаш кабела от едната страна а от другата страна на външната част - чашката и въртиш, там трябва да има некакви показания в киломове поне ама незнам какъв е долня лимит!
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
absent написа::shock нее омове килооми е сега забравих колко точно , от двете страни на кабела има съпротивления май 10 килоома бяха
Ейййй днеска много ме хващате да лъжа
Та колегата който питаше за съпротивлението в кабелите ей тука има некви описания:
http://www.kosser.net/Products/Tesla.php
М да явно тука кабела не е баш това дето аз го мислех че е
Тука призводителя дава три типа сърцевини: мед, съпротивителни и индуктивни. Защо има такива разлики не съм запознат.
-
dimitars
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
точно...това съпротивление на всеки от кабелите е 5 килоома в лулата и 1 килоом в накрайника.Централния затоваа е 2 килоома-няма лула.До колкото знам,тези резистори се слагат,за да се намалят радиосмущенията и натоварването на комутатора...Ако съпротивланието е по-високо или безкрайност,кабелът е за смяна.Макар да изглежда,че работи добре на бензин и лошо на газ...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта
