обороти на абф
обороти на абф
досега търсих в търсачката ,но нищо не открих.та въпроса ми е някой знае ли колко оборота трябва да поддържа голф3 гти 16в при вече загрял двигател.имам чувството че оборотите са ниски защото при потегляне колата почва да се тресе докато ускоря де -на дигиталния ми оборотомер показва 800-850(на загрял двигател) нормално ли е?
- bugster
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И моите при загрял двигател са около 850.
Когаго включа климатика и му работи компресора дига до 1000 на празен ход, но това си е нормарно.
Същото примерно става когато си спрял, ако помпиш педала на спирачката, ще видиш че малко ти се качват оборотите - до към 1000 за да компенсира двигателя нуждата на хидравликата.
По-скоро е от тампон на двигателя както каза колегата по-горе или от това че не си "усещаш" съединетеля при потегляне .... или му наближава смяната
При мен точно преди да му дойде време за смяна, отлепяше много горе, съответно колата леко се давеше при потеглянето и разтрисаше

Когаго включа климатика и му работи компресора дига до 1000 на празен ход, но това си е нормарно.
Същото примерно става когато си спрял, ако помпиш педала на спирачката, ще видиш че малко ти се качват оборотите - до към 1000 за да компенсира двигателя нуждата на хидравликата.
По-скоро е от тампон на двигателя както каза колегата по-горе или от това че не си "усещаш" съединетеля при потегляне .... или му наближава смяната
При мен точно преди да му дойде време за смяна, отлепяше много горе, съответно колата леко се давеше при потеглянето и разтрисаше
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
bugster написа:И моите при загрял двигател са около 850.
Когаго включа климатика и му работи компресора дига до 1000 на празен ход, но това си е нормарно.
Същото примерно става когато си спрял, ако помпиш педала на спирачката, ще видиш че малко ти се качват оборотите - до към 1000 за да компенсира двигателя нуждата на хидравликата.
По-скоро е от тампон на двигателя както каза колегата по-горе или от това че не си "усещаш" съединетеля при потегляне .... или му наближава смяната
При мен точно преди да му дойде време за смяна, отлепяше много горе, съответно колата леко се давеше при потеглянето и разтрисаше
Моите при загрял са си 800!ама при включен климатик не се качвам пак са си 800
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- group®
- Темерут
- Мнения: 10109
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
И при моя не се качват оборотите
При включването за секунда се усеща качване с 50(примерно) оборота и пак се застопоряват.
Инче по темата - пробвай на празно(без да е на скорост) да натиснеш рязко педала на газта. Виж дали така претриса, замисля.
За тампон - в движение и на примерно 4000 оборота пусни за малко газта и после рязко натисни. Слушай за тропване/удар, притрисане.
При включването за секунда се усеща качване с 50(примерно) оборота и пак се застопоряват.
Инче по темата - пробвай на празно(без да е на скорост) да натиснеш рязко педала на газта. Виж дали така претриса, замисля.
За тампон - в движение и на примерно 4000 оборота пусни за малко газта и после рязко натисни. Слушай за тропване/удар, притрисане.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта