обороти на абф

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
break
Мнения: 532
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

обороти на абф

Мнениеот break » Сря 17 дек 2008 16:38


досега търсих в търсачката ,но нищо не открих.та въпроса ми е някой знае ли колко оборота трябва да поддържа голф3 гти 16в при вече загрял двигател.имам чувството че оборотите са ниски защото при потегляне колата почва да се тресе докато ускоря де -на дигиталния ми оборотомер показва 800-850(на загрял двигател) нормално ли е?




Потребителски аватар
break
Мнения: 532
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот break » Сря 17 дек 2008 19:57


:arrow:


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Мнениеот balamata » Сря 17 дек 2008 20:28


Сега погледнах в WorkShop-а,че за ABF-а дават обороти за празен ход от 775до875.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10109
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Сря 17 дек 2008 23:17


Нормални са ти оборотите.
По-скоро тампон ти тресе.


Потребителски аватар
bugster
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bugster » Чет 18 дек 2008 13:05


И моите при загрял двигател са около 850.
Когаго включа климатика и му работи компресора дига до 1000 на празен ход, но това си е нормарно.
Същото примерно става когато си спрял, ако помпиш педала на спирачката, ще видиш че малко ти се качват оборотите - до към 1000 за да компенсира двигателя нуждата на хидравликата.
По-скоро е от тампон на двигателя както каза колегата по-горе или от това че не си "усещаш" съединетеля при потегляне .... или му наближава смяната :)
При мен точно преди да му дойде време за смяна, отлепяше много горе, съответно колата леко се давеше при потеглянето и разтрисаше
:wink:


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mitakathvp » Чет 18 дек 2008 13:20


bugster написа:И моите при загрял двигател са около 850.
Когаго включа климатика и му работи компресора дига до 1000 на празен ход, но това си е нормарно.
Същото примерно става когато си спрял, ако помпиш педала на спирачката, ще видиш че малко ти се качват оборотите - до към 1000 за да компенсира двигателя нуждата на хидравликата.
По-скоро е от тампон на двигателя както каза колегата по-горе или от това че не си "усещаш" съединетеля при потегляне .... или му наближава смяната :)
При мен точно преди да му дойде време за смяна, отлепяше много горе, съответно колата леко се давеше при потеглянето и разтрисаше
:wink:

Моите при загрял са си 800!ама при включен климатик не се качвам пак са си 800 :roll:


Потребителски аватар
bugster
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bugster » Чет 18 дек 2008 22:54


mitakathvp написа:Моите при загрял са си 800!ама при включен климатик не се качвам пак са си 800 :roll:


Бате, така като те гледам гаража си с ABS мотор, а тук става дума за ABF :wink:


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mitakathvp » Чет 18 дек 2008 23:41


bugster написа:
mitakathvp написа:Моите при загрял са си 800!ама при включен климатик не се качвам пак са си 800 :roll:


Бате, така като те гледам гаража си с ABS мотор, а тук става дума за ABF :wink:


Сорка колеги нещо съм се заплеснал и не съм видял,ама има ли разлика в оборотите на двете ДВГ-та


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10109
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пет 19 дек 2008 8:58


И при моя не се качват оборотите :roll:
При включването за секунда се усеща качване с 50(примерно) оборота и пак се застопоряват.

Инче по темата - пробвай на празно(без да е на скорост) да натиснеш рязко педала на газта. Виж дали така претриса, замисля.
За тампон - в движение и на примерно 4000 оборота пусни за малко газта и после рязко натисни. Слушай за тропване/удар, притрисане.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта