как се регулираше насрещника на дросела при 1.8 моно...
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
как се регулираше насрещника на дросела при 1.8 моно...
колеги ,много добре си спомням как някой беше описал много точен алгоритъм за реглаж на насрещника на дросела при моното....ако някой има линк нека го пусне,че с търсачката вече 1 час се ровя и все нищо не изкарвам.....благодаря предварително!!!!!!!!!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19577
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Жокер, Ivo123 беше човека, ама и аз не го откривам!
Ще поровя още малко, ама...
Иначе намерих това:
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ще поровя още малко, ама...
Иначе намерих това:
ivo123 написа:можеш да я провериш без проблеми.
за да не търсиш 6 волта ток за да прибереш мотора можеш:
1.даваш контакт.
2.натискаш леко газта и без да я пускаш натискаш с отверка или пръст челото на степ мотора - той се прибира в изходно положение.
3. без да пускаш газта - изключваш буксата на степ мотора и той си остава прибран.
4. гасиш контакта и гледах как е нагласено.
след проверката закачаш буксата - даваш контакт и всичко е 6.
ivo123 написа: настрои ли степ мотора спрямо самото тяло.
дават го в книгите при пребран степ мотор нацяло в изходно положение - разстоянието между палеца за газта на самата клапа и степ мотора да е = 0,5мм.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19577
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Хааа... май намерих
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ivo123 написа:Прибира се стъпковото моторче /за празен ход/ в крайна позиция, след което се сваля буксата му. Ако не можеш да го прибереш - махаш го от моното.
Прибира се когато дадеш колата на контакт, отвориш леко дросела на ръка и същевременно без да пускаш газта натискаш главата на моторчето - то се прибира в начално положение. След което му махаш буксата и чак тогава пускаш газта.
Така дроселовата клапа е на 0 градуса - опряла е във стопорния болт на основата на моното.
При подаден контакт без да се маха буксата на ТПС /само гуменото капаче/ се измерва между пинове 1 и 2 на ТПС /трябва да е в рамките 0,19-0,21 волта/.
След което гасиш контакт, закачаш степ мотора и караш.
В руските сайтове на доста места я има тая информация за настройка на ТПС - вярвам че е точна. Моя така съм го правил, след отварянето.
п.п. ето я темата - мнението на Ten70
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... 4141&st=20
- traficanta
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе;Видин
Re: как се регулираше насрещника на дросела при 1.8 моно...
тя темата е малко старичка ама ако някои знае при 1.6 моно колко волта е показанието и по точно АБУ мотор
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Irnik и 81 госта