за гарнитурата на главата
за гарнитурата на главата
Пичове,бех писал тема за гарнитурата на главата че ми тече.Абе тея дни забелязах че ми изчезва по-малко антифриза в казанчето,а маслото почти не помръдва на пръчката!Това ме наведе на мисълта че може би се меша антифриза и маслото!ОК,като сменя гарнитурата,като шлайфам главата,този антифриз някъде чисти ли се от маслото или трябва и маслото да сменя ПАК шото го смених преди 1 месец?
Митю'Пищова написа:Само тва ли е начина?Нешо за замерване на маслото няма ли?Шото аз имах Голф 2 и те така имаше каша по пръчката на маслото и по капака на клапаните.Обаче май се оказа кофти масло а и беше зима.Предположихме че е конденз!
Ами това става като има вода в маслото. При ниски температури съм чувал че се получава конденз и се пресича маслото, но ако е прецакана гарнитурата и меша анфриз/вода е същото. Ако имаш бяло по капачката сменяй маслото!
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vaskoto1 написа:не се донатяга!
ОК. Няма да споря донатяга недонатяга..
Факт е че нищо няма да и стане от контролно донатягане /като по книгите с подходящите ключове/
А за това къде го пише... ами никъде не го пише... Просто досега когато съм сменял гарнитура съм го правил така и нямам оплаквания.
Васко само да попитам? не се зачждам .
Има ли проблем ако се донатяга?
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
R@do написа:Има си динометрични ключове, има си схема за натягане.....донатягало се е по времето на Лили Иванова
За конкретния Голф 3 1.4 не се донатяга, но на дизелчетата се донатяга и то доста, поне за 2-ката така пише на всякъде. Иначе да със динамометричния ключ се затяга първите 2-3 пъти, след това се натяга ъглово /2 пъти по 90 градуса/ + още веднъж след 1000 км.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 122 госта