Весели празници на всички.
Карам голф 2-ка, 1.6 дизел, 85-та год. Напоследък парното му нещо отслабна. Отначало си мислех, че причината е защото карам на кратки разстояния из града. Днес карах малко извънградско и парното не беше достатъчно силно (особено на краката). Преди си спомням че ставаше жега, а сега просто топличко. Като се прибрах вдигнах веднага капака да пипна тръбите. Тези които отиват към купето бяха топли, но не и горещи. Предполагам че термостата не затваря и в това студено време не може да загрее достатъчно. Понеже датчика за температурата не ми работи, не мога и да следя темп. на двигателя.
Имам следния въпрос. Мога ли да проверя дали дунапрените на клапите на падиаторчето в купето са си намясто без да свалям таблото? То за термостата е ясно че ще се сменя, ама догодина?
Весело посрещане на новата година и много безаварийни километри.
Термостат или клапите на радиаторчето? РЕШЕНО
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 31 юли 2008 17:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Термостат или клапите на радиаторчето? РЕШЕНО
Последна промяна от Митачето на Пет 16 яну 2009 17:06, променено общо 1 път.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
пич не знам как е при голф 2 обаче при мен и при колкото коли до сега съм гледал термостата няма как да ти е останал отворен и да е блокирал отворен според мен това са глупости ... един единствн вариан има ако се е отворил и по време на отварянето е попаднал там някакъв много едър боклук и се е заклещил така че да не може да се затвори после .... обаче това е шанс едно на милион и от къде ще се вземе такъв голям боклук в охладителната система... обикновено термостата като се скапе не може да отваря и колата прегрява ...така е конструиран има една много яка пружина която го държи винаги във затворено положение , няма как просто да остане отворен , такава пружина съм се опитвал с две ръце да отвора и тя изобщо не помръдва толкова е яка .... така че търси повредата на друго място аз мисля че не ти е повреден термостата ...
друго към колегите които са писали тук за термостатите ... верно е че всичко по магазините е ментак ама чак пък за един термостат да се циганим ... еми нов струва 11лева и уж го продават за оригинален
...е дори и 1 година да изкара какво му плащаш пък и има стикера на марката на оригиналния и изработката поне на външен вид изглежда по добре направен от оригиналния дори
друго към колегите които са писали тук за термостатите ... верно е че всичко по магазините е ментак ама чак пък за един термостат да се циганим ... еми нов струва 11лева и уж го продават за оригинален
...е дори и 1 година да изкара какво му плащаш пък и има стикера на марката на оригиналния и изработката поне на външен вид изглежда по добре направен от оригиналния дори
- iv4o9999
- Мнения: 218
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе колега ти физика учил ли си и случайно да си чувал за деформация на материала. Да прав си пружината е много яка обаче когато се прецака самото клапанче и се деформира то тя може да си го натиска колкото си иска и няма да затвори. Ако искаш даи да си направиме среща да ти покажа моя стар термостат който си пазя, да ти покажа как на стаина температура стои отворен. Работата е там че след толко отваряния и затваряния нормално малко или много да се полочава изменения и в един прекрасен ден просто термостата или не отваря или не затваря докрай. Като го погледнеш все едно е затворил но има малък просеп който е достатъчен да ти прави номера.
- Ventci_abf
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 31 юли 2008 17:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Термостат или клапите на радиаторчето? РЕШЕНО
Смених термостата и сега всичко е както трябва. В купето става наистина горещо. Реших да видя и стария термостат как работи. Потопих го в съд с гореща вода от бойлера. Веднага започна да се отваря. Не съм сигурен каква е температурата на водата от бойлера, но предполагам, че е около 70-75 градуса.
- martin_ganev
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 22:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Термостат или клапите на радиаторчето? РЕШЕНО
не сам сигурен че проблема ти е от термостата колега ,но сам сигорен че може да остане отворен и да ти прави мизерии.аз смених моя преди 2 месеца и сам много доволен за сега взех си термостат на BERH и са сега е супер(15лв)
но за това 4е ти духа слабо незнам.моита загрява6е трудно и затова го смених и като махнах стария кво да видя останал отворен(старият термостат беше оригинален чак не ми се вярва о6те)колата започна да си загрява нормално и да подуржа 90 градуса но просто не топли така както бих искал пак и клапата на парното си правих но не топли много
пак стопля но не е това което искам
един авер има форд фиеста и няма да ти казвам за ко парно иде ре4
аре с здраве
но за това 4е ти духа слабо незнам.моита загрява6е трудно и затова го смених и като махнах стария кво да видя останал отворен(старият термостат беше оригинален чак не ми се вярва о6те)колата започна да си загрява нормално и да подуржа 90 градуса но просто не топли така както бих искал пак и клапата на парното си правих но не топли много
пак стопля но не е това което искам
един авер има форд фиеста и няма да ти казвам за ко парно иде ре4
аре с здраве
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: magahaneca и 49 госта