Изхаках единия голф в бордюр

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Изхаках единия голф в бордюр

Мнениеот LuIS » Съб 03 яну 2009 18:47


По не знайни причини колата занесе както карах едвам едвам на 1ва, отиде към един бордюр и се удари в предна дясна гума/джанта.

Карах го после по прав път нито бие на някъде, нито джанта крива.

Трябва ли да ме претиснява нещо?




Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Re: Изхаках единия голф в бордюр

Мнениеот pesho_sl » Съб 03 яну 2009 19:10


LuIS написа:По не знайни причини колата занесе както карах едвам едвам на 1ва, отиде към един бордюр и се удари в предна дясна гума/джанта.

Карах го после по прав път нито бие на някъде, нито джанта крива.

Трябва ли да ме претиснява нещо?

а като спираш дърпа ли към страната от която е бил удара? :roll:


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Re: Изхаках единия голф в бордюр

Мнениеот LuIS » Съб 03 яну 2009 19:16


pesho_sl написа:
LuIS написа:По не знайни причини колата занесе както карах едвам едвам на 1ва, отиде към един бордюр и се удари в предна дясна гума/джанта.

Карах го после по прав път нито бие на някъде, нито джанта крива.

Трябва ли да ме претиснява нещо?

а като спираш дърпа ли към страната от която е бил удара? :roll:


това не мога да го установя, щот навсякъде е заледено.
Ако дърпа кво може да е?


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Re: Изхаках единия голф в бордюр

Мнениеот pesho_sl » Съб 03 яну 2009 19:22


LuIS написа:
pesho_sl написа:
LuIS написа:По не знайни причини колата занесе както карах едвам едвам на 1ва, отиде към един бордюр и се удари в предна дясна гума/джанта.

Карах го после по прав път нито бие на някъде, нито джанта крива.

Трябва ли да ме претиснява нещо?

а като спираш дърпа ли към страната от която е бил удара? :roll:


това не мога да го установя, щот навсякъде е заледено.
Ако дърпа кво може да е?

означава, че ще иска реглаж на предница! но това е просто предположение! по-добре някой който е имал подобна случка да сподели! аз бях влязъл в една дупка и после ходих на реглаж, но на мен ми дърпаше докато карах към страната от която беше удара!!!

Последна промяна от pesho_sl на Съб 03 яну 2009 20:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 03 яну 2009 19:40


Ако няма крива джанта или балон на гумата, и ако не дърпа на някоя страна (респективно- не ти се е 'врътнал' волана, когато караш направо)- минаваш метър! ;)
Иначе- реглаж.


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Съб 03 яну 2009 19:48


ей сега ходих и карах 3-4 км.
не дърпа на никъде
натисках спирачки.. пак не дърпа..

значи няма смисъл от претиснения..

мерси много :)


Потребителски аватар
npachovski
Мнения: 551
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот npachovski » Съб 03 яну 2009 21:22


Няма начин да не ти направи впечатление колега аз като млад водач на МПС веднага ми се наби на очи.Понеже на двупосочен път кола срещу мен две дупки опитах се да ги заобиколя рязко надясно после УЖ рязко наляво обаче остана само надясно и БАМ! в булдура.Веднага колата ме задърпа надясно както и при спиране така и в движение.Последиците балон на гумата,реглаж на предница и всичко ток и жица.Та мисълта ми е, че щом не ти е направило впечатление няма кво да се узърташ дали има нещо или няма..


Потребителски аватар
SpoileR
Мнения: 97
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SpoileR » Нед 04 яну 2009 16:44


Само реглажа няма да оправи нещата... виж волана дали ти е на средата когато гумите са прави.

Може да си изкривил рейката, накрайник на рейката или кормилна щанга...

При мен бяха и трите... и чак след това реглаж, и баланс на джанта.


Ако при прав волан колата върви на право и като спреш рязко не носи на някъде, значи си добре...


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Нед 04 яну 2009 22:08


SpoileR написа:
Може да си изкривил рейката, накрайник на рейката или кормилна щанга...

При мен бяха и трите... и чак след това реглаж, и баланс на джанта.


Това ако се бухнеш с по-висока скорост,не ми се вярва колегата да е ударил голфа с 60...Аз минах през 1 дупка с 80~90.доста дълбока беше,но я видях в последния момент... :?Викам айдеее гума не спуках ,ама по предницата пак ще мятам пари,след като бях сменил доста неща за към 600лв ,и направо сърцето в гърлото.


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Мнениеот theultimate » Пон 05 яну 2009 0:08


Нищо му няма. Аз така с 20км/ч минах леко през един бордюр. Освен гумата и джантата (която оправих с чука) нищо му няма. После си карах със 120-130 и колата няма никакви вибрации или да бяга на някъде.


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Пон 05 яну 2009 0:26


Аз да попитам от какво може да дърпа безразборно наляво-надясно и то когато си поиска. Някой път дърпа като ускорявам, но по-често като спирам. На прав път при пуснат волан леееко дърпа на дясно. Гумите са нови и балансирани, няма вибрации при каквато и да е скорост до 150. Особено силно се усеща дърпането, когато минавам през съвсем малки неравности по платното, примерно поредица от малки бабунки. Сигурно специално това е нормално, но за всеки случай да питам.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 05 яну 2009 9:45


За спиране- неравномерна работа на спирачните цилиндърчета.
Но щом и при ускоряване дърпа- добре е да се проверят тампоните на носачите. Както и тампоните на задния мост.


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Пон 05 яну 2009 9:57


Имам сериозно тропане отзад, но немога да разбера от тампоните на задния мост ли е или от амортисьорите. Като се натисне и се пусне колата, почти веднага се успокоява. Иначе 1 майстор гледа тампоните на канал и каза, че "уж" били добре. И преди си возеше като каруца, сега просто дрънка повече по дупките.
Също вероятно е и от тампоните на предните носачи да е, защото като отпускам по-рязко съединителя, предните гуми имат по 4-6 ход назад-напред, точно ве едно има нещо разбито.
Какъв е начинът да се проверят тези тампони? Става ли без канал?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 05 яну 2009 11:15


Wish_Master написа:Какъв е начинът да се проверят тези тампони? Става ли без канал?

Принципно хубаво е гумата да е във въздуха, за да е свободно всичко и да се вижда най-добре.
С щанга (сплескана в единия край) се размърдват тампоните, като се подпъхне сплескания край м/у стойката, дето е на купето и самия носач. Ако е разбит тампона, почва да шава много.
Тези 4-6 (надявам се милиметра) са си доста нещо!


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Пон 05 яну 2009 17:45


Когато се отпуска рязко съединителят, гумите (лявата съм я виждал, за дясната не съм гледал) се измества с 2-3 сантиметра напред после назад от нормално положение. Със сигурност има нещо разбито, защото като завивам и то предимно на десен завой, имам чувството че предна опорна гума поддва навътре, колата се накланя и е доста нестабилна в завоя. Т.е. направо ме изхвърля от завоя. Скоро беше на канал за смяна на съединителя, и ако имаше някакъв фрапиращ проблем, майсторът щеше да ми каже.
На какво може да се дължи такава нестабилност на предното окачване? Едва ли е само тампон... То е ясно, че без майстор няма да мина, но все пак някакви предположения?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта