По не знайни причини колата занесе както карах едвам едвам на 1ва, отиде към един бордюр и се удари в предна дясна гума/джанта.
Карах го после по прав път нито бие на някъде, нито джанта крива.
Трябва ли да ме претиснява нещо?
Изхаках единия голф в бордюр
- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Изхаках единия голф в бордюр
LuIS написа:По не знайни причини колата занесе както карах едвам едвам на 1ва, отиде към един бордюр и се удари в предна дясна гума/джанта.
Карах го после по прав път нито бие на някъде, нито джанта крива.
Трябва ли да ме претиснява нещо?
а като спираш дърпа ли към страната от която е бил удара?
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
Re: Изхаках единия голф в бордюр
pesho_sl написа:LuIS написа:По не знайни причини колата занесе както карах едвам едвам на 1ва, отиде към един бордюр и се удари в предна дясна гума/джанта.
Карах го после по прав път нито бие на някъде, нито джанта крива.
Трябва ли да ме претиснява нещо?
а като спираш дърпа ли към страната от която е бил удара?
това не мога да го установя, щот навсякъде е заледено.
Ако дърпа кво може да е?
- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Изхаках единия голф в бордюр
LuIS написа:pesho_sl написа:LuIS написа:По не знайни причини колата занесе както карах едвам едвам на 1ва, отиде към един бордюр и се удари в предна дясна гума/джанта.
Карах го после по прав път нито бие на някъде, нито джанта крива.
Трябва ли да ме претиснява нещо?
а като спираш дърпа ли към страната от която е бил удара?
това не мога да го установя, щот навсякъде е заледено.
Ако дърпа кво може да е?
означава, че ще иска реглаж на предница! но това е просто предположение! по-добре някой който е имал подобна случка да сподели! аз бях влязъл в една дупка и после ходих на реглаж, но на мен ми дърпаше докато карах към страната от която беше удара!!!
Последна промяна от pesho_sl на Съб 03 яну 2009 20:20, променено общо 1 път.
- npachovski
- Мнения: 551
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Няма начин да не ти направи впечатление колега аз като млад водач на МПС веднага ми се наби на очи.Понеже на двупосочен път кола срещу мен две дупки опитах се да ги заобиколя рязко надясно после УЖ рязко наляво обаче остана само надясно и БАМ! в булдура.Веднага колата ме задърпа надясно както и при спиране така и в движение.Последиците балон на гумата,реглаж на предница и всичко ток и жица.Та мисълта ми е, че щом не ти е направило впечатление няма кво да се узърташ дали има нещо или няма..
- SpoileR
- Мнения: 97
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Само реглажа няма да оправи нещата... виж волана дали ти е на средата когато гумите са прави.
Може да си изкривил рейката, накрайник на рейката или кормилна щанга...
При мен бяха и трите... и чак след това реглаж, и баланс на джанта.
Ако при прав волан колата върви на право и като спреш рязко не носи на някъде, значи си добре...
Може да си изкривил рейката, накрайник на рейката или кормилна щанга...
При мен бяха и трите... и чак след това реглаж, и баланс на джанта.
Ако при прав волан колата върви на право и като спреш рязко не носи на някъде, значи си добре...
- stoqn_g60
- Мнения: 4380
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ADA
- Местоположение: у Софията
Това ако се бухнеш с по-висока скорост,не ми се вярва колегата да е ударил голфа с 60...Аз минах през 1 дупка с 80~90.доста дълбока беше,но я видях в последния момент...SpoileR написа:
Може да си изкривил рейката, накрайник на рейката или кормилна щанга...
При мен бяха и трите... и чак след това реглаж, и баланс на джанта.
-
theultimate
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Аз да попитам от какво може да дърпа безразборно наляво-надясно и то когато си поиска. Някой път дърпа като ускорявам, но по-често като спирам. На прав път при пуснат волан леееко дърпа на дясно. Гумите са нови и балансирани, няма вибрации при каквато и да е скорост до 150. Особено силно се усеща дърпането, когато минавам през съвсем малки неравности по платното, примерно поредица от малки бабунки. Сигурно специално това е нормално, но за всеки случай да питам.
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Имам сериозно тропане отзад, но немога да разбера от тампоните на задния мост ли е или от амортисьорите. Като се натисне и се пусне колата, почти веднага се успокоява. Иначе 1 майстор гледа тампоните на канал и каза, че "уж" били добре. И преди си возеше като каруца, сега просто дрънка повече по дупките.
Също вероятно е и от тампоните на предните носачи да е, защото като отпускам по-рязко съединителя, предните гуми имат по 4-6 ход назад-напред, точно ве едно има нещо разбито.
Какъв е начинът да се проверят тези тампони? Става ли без канал?
Също вероятно е и от тампоните на предните носачи да е, защото като отпускам по-рязко съединителя, предните гуми имат по 4-6 ход назад-напред, точно ве едно има нещо разбито.
Какъв е начинът да се проверят тези тампони? Става ли без канал?
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Wish_Master написа:Какъв е начинът да се проверят тези тампони? Става ли без канал?
Принципно хубаво е гумата да е във въздуха, за да е свободно всичко и да се вижда най-добре.
С щанга (сплескана в единия край) се размърдват тампоните, като се подпъхне сплескания край м/у стойката, дето е на купето и самия носач. Ако е разбит тампона, почва да шава много.
Тези 4-6 (надявам се милиметра) са си доста нещо!
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Когато се отпуска рязко съединителят, гумите (лявата съм я виждал, за дясната не съм гледал) се измества с 2-3 сантиметра напред после назад от нормално положение. Със сигурност има нещо разбито, защото като завивам и то предимно на десен завой, имам чувството че предна опорна гума поддва навътре, колата се накланя и е доста нестабилна в завоя. Т.е. направо ме изхвърля от завоя. Скоро беше на канал за смяна на съединителя, и ако имаше някакъв фрапиращ проблем, майсторът щеше да ми каже.
На какво може да се дължи такава нестабилност на предното окачване? Едва ли е само тампон... То е ясно, че без майстор няма да мина, но все пак някакви предположения?
На какво може да се дължи такава нестабилност на предното окачване? Едва ли е само тампон... То е ясно, че без майстор няма да мина, но все пак някакви предположения?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта