Проблем с работа на бензин Golf 3 - Бензинова помпа!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с работа на бензин Golf 3 - Бензинова помпа!

Мнениеот Maldini » Сря 03 дек 2008 13:12


Значи имам Голф 3 1,6 mi ABU - на niksi му е доста познат :lol: :lol: :lol: Карам основно на газ! На газ нямам никакви забележки!
Обаче при каране на бензин имам следния проблем:
Когато не подавам газ - при спиране на светофар или при пускане по инерция гасне моментално.
Мишо при niksi я гледа и каза че няма проблеми. оня де н я карах на едно момче в Дружба 1, сервиза се намира до една страда, която навремето била Сервиз Жигули или нещо от сорта. И той и прави диагностика и каза, че всичко си е наред.
Но проблема продължава.
Днес сутринта ми свърши газта и викам ще продължа на бензин и на един завой изгасна в завоя и замалко не ударих друга кола.
Ако някой е имал подобен проблем нека сподели.
Мерси предварително!

Последна промяна от Maldini на Пон 12 яну 2009 11:54, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Leppard
Мнения: 72
Регистриран на: Сря 13 дек 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево
Контакти:

Мнениеот Leppard » Сря 03 дек 2008 14:45


Сменял ли си скоро горивен филтър? Може и друго да провериш остави автомобила да работи на бензин, но на място - може да са ти запушени цедките на бензиновата помпа и ако имаш боклуци в резервоара от движението те се повдигат и помпата ги засмуква, от което следва хептен по голямо задръстване на въпросните цедки.


sashko123
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 13:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashko123 » Сря 03 дек 2008 14:46


Същия проблем с вентото ама то е пълна инжекция мисля..Оня ден гръмна,внимавай ако си го карал мн на газ може да се е запушило нещо гледай да не ти гръмне и на тебе така ..Иначе лично мое предположение е,горивния филтър..Ако не си карал на бензин мн време и така става прецакват се вътре нали има едни като хартиики и почва да не пречиства бензина и от това може да е де да знам :)


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mustang GT-R » Сря 03 дек 2008 15:09


Щом караш основно на газ, може като начало да си изчистиш дюзата на моното на ултразвук. :wink:


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Чет 04 дек 2008 9:59


Значи до сега като ми е правила тези проблеми, включително и вчера сутринта е било когато колата не е била загряла както трябва. Вчера вечерта и днес сутринта направих следното нещо:
Запалих я на бензин изчаках 4-5 минути, прехвърлих на газ и я карах на газ докаго загрее колата. След като загря като хората спрях изключих и после запалих на бензин и я карах 30 км на бензин и не изгасна нито веднъж!
Значи при загряла кола на бензин не ми дава проблемите, докато при студена кола го прави. Тогава от тези два варианта - дюза на моноинжектора или горивния филтър, кое е по вероятно да е?
Горивния съм го сменял преди 22-23 000 км, като основно съм карал на газ. Цялото моно дето е инжектора 2007г го смених при niksi понеже TPS-a нещо не беше като хората и ставаше страшно мазало.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Чет 04 дек 2008 12:08


Тамън смених горивния филтър, и да ти кажа преди като я натиснех по-рязко и забиваше муцуната, гаснеше чат-пат, като освободя на кръстовище примерно, но за сега, след 30-40км тестове е 6 :lol:


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Чет 04 дек 2008 17:27


snupeca написа:Тамън смених горивния филтър, и да ти кажа преди като я натиснех по-рязко и забиваше муцуната, гаснеше чат-пат, като освободя на кръстовище примерно, но за сега, след 30-40км тестове е 6 :lol:

Ти имаш ли газова уредба?
Ще чакам отзив как стоят нещата след тестовете. Предполагам така и така не съм сменял горивния филтър повече от 22 000 км, може би е време да го сменя.
Днеска следобяд се наложи да навъртя 10-на км. Запали на бензин и я карах само на бензин. Не загасна нито веднъж.
Явно наистина температурата на околната среда е от значение при моя проблем!


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: По темата

Мнениеот snupeca » Чет 04 дек 2008 17:44


Maldini написа:
snupeca написа:Тамън смених горивния филтър, и да ти кажа преди като я натиснех по-рязко и забиваше муцуната, гаснеше чат-пат, като освободя на кръстовище примерно, но за сега, след 30-40км тестове е 6 :lol:

Ти имаш ли газова уредба?
Ще чакам отзив как стоят нещата след тестовете. Предполагам така и така не съм сменял горивния филтър повече от 22 000 км, може би е време да го сменя.
Днеска следобяд се наложи да навъртя 10-на км. Запали на бензин и я карах само на бензин. Не загасна нито веднъж.
Явно наистина температурата на околната среда е от значение при моя проблем!

Ами колега има доста подобрение - както описах горе тези проблеми се оправиха, даже и оборотите ми бяха нестабилни, но сега държи 800 на загрял мотор и 950-1000 студен :D Имам газова, да :wink:


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Чет 04 дек 2008 19:53


Leppard написа:Сменял ли си скоро горивен филтър? Може и друго да провериш остави автомобила да работи на бензин, но на място - може да са ти запушени цедките на бензиновата помпа и ако имаш боклуци в резервоара от движението те се повдигат и помпата ги засмуква, от което следва хептен по голямо задръстване на въпросните цедки.

Хубаво да речем сменя горивния филтър, но продължат проблемите.
Ако приемем, че тези проблеми са в следствие на цедките на бензиновата помпа. Какви процедури се прилагат тогава?
Чисто информативно питам.


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Чет 04 дек 2008 20:51


Да не е грешки колега, наи елементарното което ми идва на акьла докато си пия ракията.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 05 дек 2008 11:36


Помпата се оправя пак на ултразвук, ако не помогне - нова...

П.П. Мери се налягането при моното...


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Вто 16 дек 2008 9:50


Смених и въздушния филтър и горивния/държа да кажа - горивния сам/, което си е живо постижение :lol:
Обаче проблема продължава.
На студена кола на бензин гасне като изключа от скорост на светофар, или като я пусна по инерция пак гасне.
Обаче когато колата загрее достатъчно няма проблем да карам на бензин, само на втора понякога подавам газ а тя не поема и изведнъж като чели преодолява някакво препятствие и набира.
Да не би понеже съм на газ дюзата на моното нещо да се ебава или пък бензиновата помпа както някой спомена.
Също така карам на газ вече няколко години и не съм махал катализатора.
Вече и аз не знам ко става с тоз 15 годишен голф :?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Вто 16 дек 2008 10:13


Не знам колега, но при мен се оправи след смяна на горивния филтър, явно при теб проблема е другаде :roll: Затлачени дюзи примерно, или темп датчик? Пробвал ли си да реснеш компа?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 16 дек 2008 10:13


-частично запушена дюза....при студен ДВГ не захранва достатъчно ДВГ защото е необходимо повече гориво
-стъпков мотор
-датчик на температурата на всмуквания въздух
-тампон под моното


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Вто 16 дек 2008 19:05


[quote="joker"]-частично запушена дюза....при студен ДВГ не захранва достатъчно ДВГ защото е необходимо повече гориво
-стъпков мотор
-датчик на температурата на всмуквания въздух
-тампон под моното[/quo
браво ! :beer от мен ! Малдини да пише какво става!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта