Загубих мощност при смяна на предавките

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
npachovski
Мнения: 551
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Загубих мощност при смяна на предавките

Мнениеот npachovski » Съб 24 яну 2009 16:56


Здравейте колеги от няколко дена наблюдавам този проблем при мен двигатела е 2е.Отидох и махнах катализатора и смених връзките защото бяха изгнили на мястото на катализатора сложих гърне с различни центрове.Катализатора се беше стопил напълно.Но проблема си остана....загуби ряз просто колата особено от първа на втора е ужас направо умира :| най-много се усеща точно при смяната на предавките силна загуба на мощност.Махах клемите на акумулатора за час даже пак същото....сутрин си пали точно нямам проблеми иначе колата няма газ и не е имала още кво.Имам едно опасение майстора да е прецакал ламбда сондата обаче проблема си го имаше и преди да права операцията с катализатора...




Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Re: Загубих мощност при смяна на предавките

Мнениеот slavi ivanov slavov » Съб 24 яну 2009 17:47


Колега чувал сьм че като прехвьрли зьб на ангренажа така си губи ряза, но това са краини диагнози от разтояние,проблема може да е друг да смуче вьздух от някьде или да не и стига гориво може би филтьр,наи добре да я видят , сьмнявам се така да помогнат колегите. :?. В последствие ми хрумна някои парче от катализатора да не е хврькнало назаде и да е затлачило кюнците :(


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Загубих мощност при смяна на предавките

Мнениеот andro_ » Съб 24 яну 2009 19:04


Наистина може гърнетата да са позапушени.
Кофти бензин.
Кофти възд.филтър.
Може нещо друго да се е повредило.
Иди да те преслушат на Ваг-Ком,да не би някой датчик да е изпляскал.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19721
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Загубих мощност при смяна на предавките

Мнениеот radotom » Съб 24 яну 2009 19:56


Наистина при презацепване зъб назад на разпределителния може да се получи подобно нещо. Но ме съмнява в случая да е това.
Най-първото, което ми хрумна е запушване на грънците назад, заради свършилия катализатор, но тогава би се изразявало най-ясно във високите, когато обема на изгорелите газове е най-голям.
Според мен ще дойде от Ламбдата проблемчето!
Не е задължително майсторчето да я е прецакал. Тя може да си е била заминала от преди това. Ообено щом катализатора е свършил... Обикновено са с еднакъв живот или дори по-кратък. И като се скапе Ламбдата и прецаква и катализатора! :?
А и обяснява защо на високи обороти не се чувства спад в мощноста.
Не мога да го твърдя, но на няколко места вече срещам писано, че във високи обороти на колата не й пука какво показва Ламбдата - просто се стреми да върви, пък майната й на екологията! :lol:


eng.Kostadinov
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Загубих мощност при смяна на предавките

Мнениеот eng.Kostadinov » Пон 26 яну 2009 17:17


Здравей колега,

можеш ли да ъпдейтнеш при какво състояние на двигателя го прави проблема - топъл, студен. Ако и при студен двигател го прави, то търси си проблема другаде, а не в ламбда сондата, тъй като при студен двигател тя не би трябвало да оказва влияние. Наскоро да си сипвал "съмнителен" бензин? Доколкото зная е възможно и да си загубил компресия. А симптомите какви са - набира добре докато не влезе в 2500 оборота и тогава спира да върви (дупка), и при превключването почва пак да ускорява или отначало почва да набира на ниски обороти и при продължаване на подаването на газ спира да ускорява на едно положение (забива муцуната). Ако е имало някакви допълнителни интервенции е добре да ги опишеш.

Поздрави


Потребителски аватар
npachovski
Мнения: 551
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Загубих мощност при смяна на предавките

Мнениеот npachovski » Пон 26 яну 2009 21:34


Ами колега днес я карах повечко няма значение вече дали е топъл или студен....все го прави.А за оборотите е точно обратното ниските си ги е загубила...като стигне до 2500 неще, а после си върви.Не е от бензина карах го с 98 на лукойл после сипах шел ви пауър и пак същото.По колата не е правено нищо само това, че махнах катализатора ама не е от това защото го махнах заради проблема и си мислих, че ще се оправи да ама не...момчетата с диагностиката ме записаха за сряда защото имат много работа.btw като стоя на място и дигна оборотите до 2500 и от там като дам газ се рязка супер яко, но до 2500 като му дам газ ги дига бавно просто си е загубила ниските....а компресиа как се губи колега смисъл от какво се губи комресиа.А по другиа въпрос най-много се усеща като го изрежа на първа и рясна втора и няма онова превъртане нито ряза дето го имаше ами все едно продължава си върви сякаш съм и дал малко газ след натискането.

Мерси предварително


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Re: Загубих мощност при смяна на предавките

Мнениеот Жоро » Пон 26 яну 2009 23:45


Най-простото,което можеш да направиш е да си погледнеш белезите на коляновия спрямо разпределителния вал.Но,за да видиш и белега на междинния вал трябва да свалиш и долния капак на ангренажния ремък.Ако междинният не е зацепен правилно може да се коригира от делкото.За да не сваляш излишно долния капак нагласи маховика на белег (големия белег 6 градуса преди ГМТ)и коригирай делкото така,че средата на палеца да сочи белега на корпуса на делкото към първи цилиндър и си бележи положението.Ако след това със стробоскоп отклонението е голямо,например сантиметър,междинния вал не е зацепен по белези.Можеш да караш така.Ако зацепването на валовете не е причината и аз клоня към ламбда сонда - казваш,че катализаторът бил стопен :!: :?:


Потребителски аватар
npachovski
Мнения: 551
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Загубих мощност при смяна на предавките

Мнениеот npachovski » Вто 27 яну 2009 11:58


Жоро написа:Най-простото,което можеш да направиш е да си погледнеш белезите на коляновия спрямо разпределителния вал.Но,за да видиш и белега на междинния вал трябва да свалиш и долния капак на ангренажния ремък.Ако междинният не е зацепен правилно може да се коригира от делкото.За да не сваляш излишно долния капак нагласи маховика на белег (големия белег 6 градуса преди ГМТ)и коригирай делкото така,че средата на палеца да сочи белега на корпуса на делкото към първи цилиндър и си бележи положението.Ако след това със стробоскоп отклонението е голямо,например сантиметър,междинния вал не е зацепен по белези.Можеш да караш така.Ако зацепването на валовете не е причината и аз клоня към ламбда сонда - казваш,че катализаторът бил стопен :!: :?:


Ами това ще го провера колега задължитено след диагностиката ако не ме напатят правилно веднага го проверявам.Иначе катализатора нали от двете страни има едно като мрежа метална както е мрежата на квадратчета буквално се беха слепнали и незнам и аз как са минавали газове от там....на 2 места имаше дупки изгорели стопени абе ужас беше оня майстора се уплаши като го видя.Ама недейте ма питате защо съм я държал досега така...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Верен и 54 госта