Перката маи се навьртя ,колеги.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Перката маи се навьртя ,колеги.

Мнениеот slavi ivanov slavov » Чет 29 яну 2009 21:30


Та проблема е следния, вьрви колата(голф-3 1.8 75 коня) колеги загрява си нормално ,идва ред да се включи перката тя се включва , вьрти се нормално без излишни шумове,или дизбаланси сваля си температурата и изключва, в момента които изключи ,има кьм 5 секунди инерция и точно в тази инерция се чуват едни сранни шумове и бучене някакво.Някои колеги квартални ми казаха да я смажа с 10д 40, други ми казаха да сменя перката, та викам да се допитам и до вас,щот сьм чувал че смяната на перката на този мотор е голям харпун в гьрба.




Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Re: Перката се навьртя ,колеги.

Мнениеот designer1 » Чет 29 яну 2009 21:38


Не е от перката а от мотора дето върти перката :) по скоро лагерите на мотора.
Значи и на мен ми предстои смяна на тази дандурма. За сега само пръскам между перката и ел мотора с ВД40. Има доста теми в този раздел как става цялата процедура по смяната. Не ми се захваща още че вънка е хладно , само да се постопли го почвам :drunk По принцип се продава целия вентилатор аз си намерих някакъв двустепенен за 72лв.
Та значи сваля се броня, решетка , радиятора, радятора на климатика се отмества леко колкото да се измъкне мотора с перката и да се вкара новия.


Потребителски аватар
jijibs
Мнения: 698
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас, Golf 3, AEA

Re: Перката маи се навьртя ,колеги.

Мнениеот jijibs » Чет 29 яну 2009 22:30


Ако имаш климатик поставян в Италия, оригиналния ел.мотор на перката е заменен с италиански. Моя случай е такъв и имах същите симптоми, но го лекувам с един спрей и от миналата пролет не се е обаждал.


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Re: Перката маи се навьртя ,колеги.

Мнениеот slavi ivanov slavov » Чет 29 яну 2009 22:38


Ць , няма климатик,предната имаше. А бихте ли ми казали кьде точно да прьскам.


Потребителски аватар
kusho
Мнения: 288
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Перката маи се навьртя ,колеги.

Мнениеот kusho » Чет 29 яну 2009 23:31


Сори, че ти използвам темата :beer , но при мен вече и пръскането не помага.
Предвит предстоящото ходене по моргите /и мъките/:
Вентилаторите на 1.8м и 1.9тди еднакви ли са?


Потребителски аватар
jijibs
Мнения: 698
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас, Golf 3, AEA

Re: Перката маи се навьртя ,колеги.

Мнениеот jijibs » Пет 30 яну 2009 21:38


Да ме поправи някой ако греша, но си мисля, че всеки двигател на 12 волта с подходящи габарити (и понапаснат малко може би), ще си върши добра работа също.


Потребителски аватар
kusho
Мнения: 288
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Перката маи се навьртя ,колеги.

Мнениеот kusho » Пет 30 яну 2009 22:29


jijibs написа:Да ме поправи някой ако греша, но си мисля, че всеки двигател на 12 волта с подходящи габарити (и понапаснат малко може би), ще си върши добра работа също.

Колега, това "малко понапасване" при пластмасовия кожух в такъв филм и вибрации ме хвърли, че предпочитам лесния начин :wink:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Перката маи се навьртя ,колеги.

Мнениеот znainainai » Пет 30 яну 2009 23:17


Ако трябва да сме точни всичките са еднакви(закрепването им) делят се на три със и без двойна перка и по мощност :!:


Потребителски аватар
kusho
Мнения: 288
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Перката маи се навьртя ,колеги.

Мнениеот kusho » Пет 30 яну 2009 23:41


Ок, но в крайна сметка:
1. 1:1 ли са на 1.8м и 1.9 тди?
2. На кой модел монтират най-мощните?


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Перката маи се навьртя ,колеги.

Мнениеот znainainai » Пет 30 яну 2009 23:48


На VR6 450/250/80W а също така и на автоматиците със климатик. Най-масови са 250/80W и 100/60w като първите са за коли със клима. Има и 250/150W за коли които се ползват във топъл климат и за коли със теглич (фабричен).
Имат и разлика в перките но моторчетата са еднакви :idea: в предното си мнение съм писал как се делят най общо :idea:


Потребителски аватар
kusho
Мнения: 288
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Перката маи се навьртя ,колеги.

Мнениеот kusho » Пет 30 яну 2009 23:56


Благодаря на теб и на колегата, че му ползвах темата!
:beer


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Re: Перката маи се навьртя ,колеги.

Мнениеот designer1 » Съб 31 яну 2009 9:50


kusho написа:Ок, но в крайна сметка:
1. 1:1 ли са на 1.8м и 1.9 тди?
2. На кой модел монтират най-мощните?

До колкото аз съм търсил и ровил из нета, на 1.9 дизелите и 2.0 ГТ/И са еднакви топлинните щитове и вентилаторите, то дали ще е 300 или 305 мм в диаметър перката се определя от един пластмасов обръч-обтекател който се слага допълнително.
Що се отнася до Талянките с климатиците, няма намиране на оригинален SPAL вентилатор който е с една степен :banghead:
По принцип има значение щита http://www.emk-33.com/shop/index.php?cPath=457_489_677_680&sort=2a&page=4
А ето това е случая за машините с един вентилатор:
http://www.detali.ru/cat/au/au.mycat?SelPg&t=yze_GXU3vhlPN74ZiW3WIPp25z_YblG/8/S_GeVoPinLN7xmKzc_mEs2uphLF75x/nia5Nh2oLrrXi5KH1__Sln87BPHMvGLFX5KT6a8f4JwkpuAsbC9mMsHczPvsj9FS/QoYMlRvFBOoTrQJCaoaLyi8Jz1PABjHXHzJGkkymI7TZ5eFLwHO1cf9m4YK9_Z



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта