


Перката маи се навьртя ,колеги.
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Перката маи се навьртя ,колеги.
Та проблема е следния, вьрви колата(голф-3 1.8 75 коня) колеги загрява си нормално ,идва ред да се включи перката тя се включва , вьрти се нормално без излишни шумове,или дизбаланси сваля си температурата и изключва, в момента които изключи ,има кьм 5 секунди инерция и точно в тази инерция се чуват едни сранни шумове и бучене някакво.Някои колеги квартални ми казаха да я смажа с 10д 40, други ми казаха да сменя перката, та викам да се допитам и до вас,щот сьм чувал че смяната на перката на този мотор е голям харпун в гьрба.
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Re: Перката се навьртя ,колеги.
Не е от перката а от мотора дето върти перката
по скоро лагерите на мотора.
Значи и на мен ми предстои смяна на тази дандурма. За сега само пръскам между перката и ел мотора с ВД40. Има доста теми в този раздел как става цялата процедура по смяната. Не ми се захваща още че вънка е хладно , само да се постопли го почвам
По принцип се продава целия вентилатор аз си намерих някакъв двустепенен за 72лв.
Та значи сваля се броня, решетка , радиятора, радятора на климатика се отмества леко колкото да се измъкне мотора с перката и да се вкара новия.

Значи и на мен ми предстои смяна на тази дандурма. За сега само пръскам между перката и ел мотора с ВД40. Има доста теми в този раздел как става цялата процедура по смяната. Не ми се захваща още че вънка е хладно , само да се постопли го почвам

Та значи сваля се броня, решетка , радиятора, радятора на климатика се отмества леко колкото да се измъкне мотора с перката и да се вкара новия.
- jijibs
- Мнения: 698
- Регистриран на: Нед 27 апр 2008 10:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас, Golf 3, AEA
Re: Перката маи се навьртя ,колеги.
Ако имаш климатик поставян в Италия, оригиналния ел.мотор на перката е заменен с италиански. Моя случай е такъв и имах същите симптоми, но го лекувам с един спрей и от миналата пролет не се е обаждал.
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Re: Перката маи се навьртя ,колеги.
Ць , няма климатик,предната имаше. А бихте ли ми казали кьде точно да прьскам.
Re: Перката маи се навьртя ,колеги.
Сори, че ти използвам темата
, но при мен вече и пръскането не помага.
Предвит предстоящото ходене по моргите /и мъките/:
Вентилаторите на 1.8м и 1.9тди еднакви ли са?

Предвит предстоящото ходене по моргите /и мъките/:
Вентилаторите на 1.8м и 1.9тди еднакви ли са?
- jijibs
- Мнения: 698
- Регистриран на: Нед 27 апр 2008 10:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас, Golf 3, AEA
Re: Перката маи се навьртя ,колеги.
Да ме поправи някой ако греша, но си мисля, че всеки двигател на 12 волта с подходящи габарити (и понапаснат малко може би), ще си върши добра работа също.
Re: Перката маи се навьртя ,колеги.
jijibs написа:Да ме поправи някой ако греша, но си мисля, че всеки двигател на 12 волта с подходящи габарити (и понапаснат малко може би), ще си върши добра работа също.
Колега, това "малко понапасване" при пластмасовия кожух в такъв филм и вибрации ме хвърли, че предпочитам лесния начин

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Перката маи се навьртя ,колеги.
Ако трябва да сме точни всичките са еднакви(закрепването им) делят се на три със и без двойна перка и по мощност 

Re: Перката маи се навьртя ,колеги.
Ок, но в крайна сметка:
1. 1:1 ли са на 1.8м и 1.9 тди?
2. На кой модел монтират най-мощните?
1. 1:1 ли са на 1.8м и 1.9 тди?
2. На кой модел монтират най-мощните?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Перката маи се навьртя ,колеги.
На VR6 450/250/80W а също така и на автоматиците със климатик. Най-масови са 250/80W и 100/60w като първите са за коли със клима. Има и 250/150W за коли които се ползват във топъл климат и за коли със теглич (фабричен).
Имат и разлика в перките но моторчетата са еднакви
в предното си мнение съм писал как се делят най общо 
Имат и разлика в перките но моторчетата са еднакви


- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Re: Перката маи се навьртя ,колеги.
kusho написа:Ок, но в крайна сметка:
1. 1:1 ли са на 1.8м и 1.9 тди?
2. На кой модел монтират най-мощните?
До колкото аз съм търсил и ровил из нета, на 1.9 дизелите и 2.0 ГТ/И са еднакви топлинните щитове и вентилаторите, то дали ще е 300 или 305 мм в диаметър перката се определя от един пластмасов обръч-обтекател който се слага допълнително.
Що се отнася до Талянките с климатиците, няма намиране на оригинален SPAL вентилатор който е с една степен

По принцип има значение щита http://www.emk-33.com/shop/index.php?cPath=457_489_677_680&sort=2a&page=4
А ето това е случая за машините с един вентилатор:
http://www.detali.ru/cat/au/au.mycat?SelPg&t=yze_GXU3vhlPN74ZiW3WIPp25z_YblG/8/S_GeVoPinLN7xmKzc_mEs2uphLF75x/nia5Nh2oLrrXi5KH1__Sln87BPHMvGLFX5KT6a8f4JwkpuAsbC9mMsHczPvsj9FS/QoYMlRvFBOoTrQJCaoaLyi8Jz1PABjHXHzJGkkymI7TZ5eFLwHO1cf9m4YK9_Z
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта