От както сменихме антифриза почна да го губи. На всеки два дни досипвам по 100 - 150 мл. Преди да го смениме не мърдаше. Някой може ли да помогне.
Благодаря предварително.
:oops:
Golf MK3 Губи антифриз
Антифриз
Ако няма никакви следи от те4ове зна4и виновника е радиатора като се нагрее бая може да изте4е от там и да се изпари без следи. Зимаш си една добавка от ОМВ то ама гледаи нещо 4итаво Редекс мисля е добра и си свиркаш нищо не запушва иили поне при мене беше само положителен ефекта 4е едни маистори ми беха замислили мнооого лоши работи на главата и т.н.....
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Губи антифриз Golf - 3
DrAgO написа:От както сменихме антифриза почна да го губи. На всеки два дни досипвам по 100 - 150 мл. Преди да го смениме не мърдаше. Някой може ли да помогне.
Благодаря предварително.
Вариант е и да ти изгаря в цилиндрите,демек смяна на гарнитура на главата

- Syncro
- Мнения: 1241
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
- Автомобил: Passat 1.8T
- Двигател: ANB 1999
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
И при мен същото се получи.Не съм сменял антифриза,но го "засилих" малко с концентрат.И от тогава взе да се губи.Мислех,че е нещо по газовата инсталация при висока температура (загубите не бяха големи)
Е накрая се оказа прецакана водна помпа - 53.80лв (нова) + 30лв труд.Имаше мокричко около нея но чак като се поразглоби се видя и то отдолу.Отгоре нямаше как да се види,че мокри
Успех
Syncro
Е накрая се оказа прецакана водна помпа - 53.80лв (нова) + 30лв труд.Имаше мокричко около нея но чак като се поразглоби се видя и то отдолу.Отгоре нямаше как да се види,че мокри
Успех
Syncro
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Откъде го източва??
Ако е от маркуча -долният на радиатора погледни как е закрепен и дали не е леко омаслен.
На минусови температури алуминият се свива под - 8 градуса/ и започва леко да таи от снадката алуминий-гумен маркуч. Позатегни скобите.Когато слагаш наново маркучите сложи малко истинско веро на тях. Верото запича връзката маркуч щутцер.
Едно златно правило - търси там където си пипал /ремонтирал/ последно. !!
Ако е от маркуча -долният на радиатора погледни как е закрепен и дали не е леко омаслен.
На минусови температури алуминият се свива под - 8 градуса/ и започва леко да таи от снадката алуминий-гумен маркуч. Позатегни скобите.Когато слагаш наново маркучите сложи малко истинско веро на тях. Верото запича връзката маркуч щутцер.
Едно златно правило - търси там където си пипал /ремонтирал/ последно. !!
Последна промяна от kris11 на Сря 04 яну 2006 21:30, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 16:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ас-град Кара:Golf2GT
здравейте и при мен има подобен проблем имам г2 1800гт от 2 години след като смених течноста няколко пъти хвърля от нея 40/50 мл от горния или долния маркуч на радиатора и спира сам това го прави докато е над минимума падне ли под него този проблем го няма казаха ми че е от капачката на разширителния съд
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта