Golf MK3 Губи антифриз

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
DrAgO
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 18 дек 2005 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf MK3 Губи антифриз

Мнениеот DrAgO » Вто 03 яну 2006 21:09


От както сменихме антифриза почна да го губи. На всеки два дни досипвам по 100 - 150 мл. Преди да го смениме не мърдаше. Някой може ли да помогне.
Благодаря предварително.
:oops:




iwanst
Мнения: 144
Регистриран на: Съб 21 май 2005 16:23
Автомобил:
Двигател:

Антифриз

Мнениеот iwanst » Вто 03 яну 2006 22:29


Ако няма никакви следи от те4ове зна4и виновника е радиатора като се нагрее бая може да изте4е от там и да се изпари без следи. Зимаш си една добавка от ОМВ то ама гледаи нещо 4итаво Редекс мисля е добра и си свиркаш нищо не запушва иили поне при мене беше само положителен ефекта 4е едни маистори ми беха замислили мнооого лоши работи на главата и т.н.....


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 03 яну 2006 22:30


Ми за начало поогледай да не сълзи от някъде.Ако не сълзи никаде погледни си и в краката да не е от радиаторчето.Успех


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Губи антифриз Golf - 3

Мнениеот Даскала™ » Вто 03 яну 2006 22:31


DrAgO написа:От както сменихме антифриза почна да го губи. На всеки два дни досипвам по 100 - 150 мл. Преди да го смениме не мърдаше. Някой може ли да помогне.
Благодаря предварително.
:oops:




Вариант е и да ти изгаря в цилиндрите,демек смяна на гарнитура на главата :banghead:


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Вто 03 яну 2006 22:43


И при мен същото се получи.Не съм сменял антифриза,но го "засилих" малко с концентрат.И от тогава взе да се губи.Мислех,че е нещо по газовата инсталация при висока температура (загубите не бяха големи)
Е накрая се оказа прецакана водна помпа - 53.80лв (нова) + 30лв труд.Имаше мокричко около нея но чак като се поразглоби се видя и то отдолу.Отгоре нямаше как да се види,че мокри
Успех

Syncro


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Вто 03 яну 2006 23:51


:idea: А какъв всъщност ти е мотора :?:


Потребителски аватар
DrAgO
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 18 дек 2005 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DrAgO » Сря 04 яну 2006 13:12


1.4 моно Не съм забелязъл от никаде да тече. Нито радиатра е мокър нито помпата :cry: Трябва да я откараме да я погледне някой. :roll:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 04 яну 2006 13:15


DrAgO написа:1.4 моно Не съм забелязъл от никаде да тече. Нито радиатра е мокър нито помпата :cry: Трябва да я откараме да я погледне някой. :roll:

А бяло пуши ли отзад...
Или да ти пресича маслото>?


Потребителски аватар
DrAgO
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 18 дек 2005 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DrAgO » Сря 04 яну 2006 15:49


Не :roll: Като е студена ама тва е норнално :roll: :?:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 04 яну 2006 16:59


Откъде го източва??
Ако е от маркуча -долният на радиатора погледни как е закрепен и дали не е леко омаслен.
На минусови температури алуминият се свива под - 8 градуса/ и започва леко да таи от снадката алуминий-гумен маркуч. Позатегни скобите.Когато слагаш наново маркучите сложи малко истинско веро на тях. Верото запича връзката маркуч щутцер.
Едно златно правило - търси там където си пипал /ремонтирал/ последно. !!

Последна промяна от kris11 на Сря 04 яну 2006 21:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Сря 04 яну 2006 20:39


при мене имаше теч там дето разни маркучи влизат в блока, ма аз съм с AFT. Решението беше смяна на една пластмаса там.


Потребителски аватар
VWracing
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 05 дек 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWracing » Сря 04 яну 2006 20:47


DrAgO написа:1.4 моно Не съм забелязъл от никаде да тече. Нито радиатра е мокър нито помпата :cry: Трябва да я откараме да я погледне някой. :roll:


а как видя помпата :?: :!: ... тя е под ангренажните капаци :idea:


golf2gt
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 16:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ас-град Кара:Golf2GT

Мнениеот golf2gt » Сря 04 яну 2006 20:49


здравейте и при мен има подобен проблем имам г2 1800гт от 2 години след като смених течноста няколко пъти хвърля от нея 40/50 мл от горния или долния маркуч на радиатора и спира сам това го прави докато е над минимума падне ли под него този проблем го няма казаха ми че е от капачката на разширителния съд


Потребителски аватар
DrAgO
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 18 дек 2005 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DrAgO » Сря 04 яну 2006 22:32


Ще провера по-обстоино и ще пиша :wink:


Потребителски аватар
joker_s
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Разград

Мнениеот joker_s » Чет 05 яну 2006 18:38


Провери капачката на двиг./от кадето наливаш масло/ако има конденз или нещо по различно от масло-издухана гарнитура на главата.Другия начин за проверка-напълни разш.съд с антифриз до горе/да не е горещ двигателя/запали с отворена капачка и наблюдавай.Ако б
ълбука извода е същия.
JOKER_S



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта