Странно задържане на обороти при пр. на скорости?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
peshonp
Мнения: 434
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Странно задържане на обороти при пр. на скорости?

Мнениеот peshonp » Чет 26 фев 2009 15:58


Здравейте колеги.Напоследък колата прави странен ..не точно проблем,а някакво явление :) При смяна на скорости,ако съм да речем на 2600-2800 оборота,от 3-та на 4-та предавка,може и от 2-ра на 3-та,няма значение,оборотите се задържат на едно положение за секунда-две и после започва да набира скоророст колата.Като че съединител буксува,но май не е от него,понеже при тръгване ,смяна на скорости и т,н няма проблеми.КОнсултирах се и с други колеги..проверихме и жилото на съединителя да не задържа,но видимо всичко е наред.От какво може да се получава това,някой случвало му ли се е?




Потребителски аватар
peshonp
Мнения: 434
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Странно задържане на обороти при пр. на скорости?

Мнениеот peshonp » Пет 27 фев 2009 8:49


днес забелязах,че не задържа обороти като сменям скоростите,а както си карам и давам газ и... а бе повече от 3000 оборота едвам вдига пущината.Какво става,някой няма ли да подскаже нещо поне,моля... :|


Потребителски аватар
maza
Мнения: 42
Регистриран на: Пон 15 яну 2007 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кнежа

Re: Странно задържане на обороти при пр. на скорости?

Мнениеот maza » Пет 27 фев 2009 10:11


И според мен е признак за съединмител, но пък ако си сигурен, да не е от някои датчик, имах подобен проблем но с мотор екотек на опел астра, там бе датчик на разпределителния вал, и не се форсираше над 3000 и нещо обороти. Пробва ли да го закачиш на ВАГ-Ком да видиш ще покаже ли нещо?


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Re: Странно задържане на обороти при пр. на скорости?

Мнениеот evgenyh » Пет 27 фев 2009 12:28


то като задържа жилото или боксува съединителя се случва обратното - при освободен съединител оборотите се качват без колата да зацепва, все едно е натиснат :idea:
Ако проблема е, че колата не иска да вдигне над 3000 оборота на скорост според мен проблема е другаде.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Пламен Тодоров и 70 госта