Добавки- теча на мсло от гарнитури и семеринги ???
- tron_
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 20:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Добавки- теча на мсло от гарнитури и семеринги ???
Колеги имам теч на масло, вероятно от гарнитурата на картера или от семеринга на коляновия вал откъм скоростите. От близо година си карам така, но ми се струва, че като че ли теча се усили особено след като смених маслото. Както и да е, изчетох доста по този въпрос и виждам, че много хора са правили ремонти, а някои са сменяли до три гарнитури - безуспешно. Естествено зависи как и от кого е правен ремонта, но резултата си е факт. Та въпроса ми е има ли някой ползвал добавки за спиране на подобни течове, питам не толкова за ефекта, колкото за последствията, защото всички ги отричат, но сякаш ей така по принцип. Карам с Лики Моли масло и съм намислил да сложа от тяхната добавка, все пак реномирана марка са, едва ли ги правят за да скапват мотори. Ремонта да не го обсъждаме, защото имам и други неотложни неща .
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Добавки- теча на мсло от гарнитури и семеринги ???
Винаги съществува огромния шанс освен местенцето на теча да запуши и някой от малките каналчета... примерно- към повдигачите... или към буталните болтове.
Риска е твой!
Риска е твой!
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Добавки- теча на мсло от гарнитури и семеринги ???
Аз се чудя, ужким тук всички сме поне средноинтелигентни, що така много хора не мислят логично и задават все еднакви тъпи въпроси. Не казвам, че съм специалист по автомобилите, но е редно след всичките тези теми изписани "за" и "против" добавките да си извадите някои изводи. Един от тях:
Може би най-важният - добавката не решава проблема с колата. Идеята на повечето добавки от типа "запушване на течове" или "утихване на мотора" е да спасят временно положението, докато проблемът се разреши (в сервиз примерно). Когато някой се изцепи, че карал колата си х на брой години или месеци или километри и е много доволен от добавката, просто не зная да се смея ли или... да псувам (щото тази кола нищо чудно да я купи някой, който иска да кара здрава кола...). Както колегата по-горе обясни може и да има обратен ефект, има колеги от форума, които са писали и такива мнения, склонен съм да им вярвам.
Аз лично никога не бих сложил каквато и да е добавка в колата си, предпочитам да се отремонтира, отколкото да я замазвам с такива неща. Съветвам колегата, който е пуснал темата да провери от къде му капе маслото, измиваш мотора примерно палиш, стоиш и чакаш.
Може би най-важният - добавката не решава проблема с колата. Идеята на повечето добавки от типа "запушване на течове" или "утихване на мотора" е да спасят временно положението, докато проблемът се разреши (в сервиз примерно). Когато някой се изцепи, че карал колата си х на брой години или месеци или километри и е много доволен от добавката, просто не зная да се смея ли или... да псувам (щото тази кола нищо чудно да я купи някой, който иска да кара здрава кола...). Както колегата по-горе обясни може и да има обратен ефект, има колеги от форума, които са писали и такива мнения, склонен съм да им вярвам.
Аз лично никога не бих сложил каквато и да е добавка в колата си, предпочитам да се отремонтира, отколкото да я замазвам с такива неща. Съветвам колегата, който е пуснал темата да провери от къде му капе маслото, измиваш мотора примерно палиш, стоиш и чакаш.
Re: Добавки- теча на мсло от гарнитури и семеринги ???
Онзи ден смених на служебното кади гарнитурата на картера.Шефа купи най-ефтината 5-6 лева.В сервиза ми взеха 15 лева за смяната и + смяна на ангренаж и ролки,но фирмата ползва големи отстъпки.Ако е от гарнитурата или някои семеринг смени ги ,не се занимаваи с глупости с добавките може и временно да закърпиш положението,но няма да решиш проблема.
-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Добавки- теча на мсло от гарнитури и семеринги ???
tron_ написа:...или от семеринга на коляновия вал откъм скоростите...
Ако ти тече от там ще ти приплъзва съединителя, така че ако наистина е това по-добре го оправи своевременно. Провери си за всеки случай датчика на маслото. Моя се беше пробил точно където е клемата и беше изтекло доволно количество масло - скоростната кутия беше цялата мазна, а нивото беше видимо спаднало. Тия добавки за запушване на течове ми излгжедат съмнителни - какво друго могат да направят освен да сгъстят маслото? А това води до други проблеми, като например повдигачите.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Добавки- теча на мсло от гарнитури и семеринги ???
да запушат някоя маслена магистрала и гледай тогава приключение 
семерингата на вала от към скоростите не знам как се сменя.някой моля да ме просветли.
тази на разпределителния се сменя за 20 мин..тази долу на коляновия от към ремъка за час.струват по 6-8 лв бройката.
картера му махаш гарнитурата и го лепиш с хубав силикон.
това е

семерингата на вала от към скоростите не знам как се сменя.някой моля да ме просветли.
тази на разпределителния се сменя за 20 мин..тази долу на коляновия от към ремъка за час.струват по 6-8 лв бройката.
картера му махаш гарнитурата и го лепиш с хубав силикон.
това е

Re: Добавки- теча на мсло от гарнитури и семеринги ???
Семеринга на коляновия вал към скоростите се сменя като се свали скоростната кутия. То затова и повечето сервизи съветват ако теча не е много голям и не приплъзва съединител да се кара така докато дойде време за съединител. Иначе семеринга е 10-15 лв. а смяната му 100 лв. При мен капеше от там и карах така 4 години /по съвет на майстора/. Доливането ми беше около 700-800 мл. за около 8000 км. - винаги на толкова сменям маслото. За около 40000 км интензитета на теча се промени съсееем малко. Съединител не ми приплъзваше. Скоро се счупи палеца в скоростната на съединителя и макар че можеше и без сваляне на кутията я свалихме за да сменим и съединителя и тогава смених семеринга. Сега не съм се загледал дали пак прави капка отдолу но дано вече няма. Така че ако теча не е сериозен по добре карай така и поглеждай маслото но ако губи много вече няма избор.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 71 госта