Апаратите са на ГТИ 239 мм..
не ги знам как се водят но са от гадните с грозните дрънчащи пластини.
Направи ми днес впечатление като реших да ги разглобявам че единия има много лош луфт.
Движи се във всички посоки и ходи по водачите си на местейки го на ръка...
става въпрос за външната част не тази която е захваната към шенкела...
Диска който е на този апарат няма малкото болтче което го държи към главината.
Дали е от това.
ГЛедам на самите водачи има или поне е имало някакви гуми...
закъсани са 100%..
продават ли се нови?
Кой номер шестограм трябва да купя за да развия апаратите?
мерси
Луфт преден спирачен апарат
- HAMELION
- Мнения: 328
- Регистриран на: Сря 27 фев 2008 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Луфт преден спирачен апарат
шестограма е 7
кои гуми по точно са скасани?
да се клатят до някаде е нормално но зависи колко
не е от болчето на диска
няма смисал от нови земи си втора употреба
кои гуми по точно са скасани?
да се клатят до някаде е нормално но зависи колко
не е от болчето на диска
няма смисал от нови земи си втора употреба
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Луфт преден спирачен апарат
ммммм грешиш.
шестограма е 6.
развих 2 болта..
ключа превъртя и заобли главата на другите 2.
пробвах ги с тръбния но не помага.
кво праим ся?
заварка на гайка + ключ и тръба?с чук не става опитах.
шестограма е 6.
развих 2 болта..
ключа превъртя и заобли главата на другите 2.
пробвах ги с тръбния но не помага.
кво праим ся?
заварка на гайка + ключ и тръба?с чук не става опитах.
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Луфт преден спирачен апарат
Колега,май не ти върви с тези вътрешни шестограми.Първо на вътрешното каре,а сега и тук
.При това положение пробвай вече с шестограм седмица да го набиеш в заоблената глава и после
.


- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Луфт преден спирачен апарат

значи развих 1 болт от 4 като след това с тръбния успях още 1 да развия.
т.е. остават 2.
сега трябва да си намеря електрожен за да сменя накладките

уау
а по принцип е работа за 1 бира време

пп. ти ако знаеш с гайките на външните карета какво приключение беше


- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Луфт преден спирачен апарат
Забравих да добавя да мазнеш малко гресчица на резбите на болтовете на спирачните апарати преди да сглобиш.Така другия път няма да имаш никакви грижи ако се наложи да ги отвиваш отново.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Луфт преден спирачен апарат
ам колегата точно тези болтове не се ли мазват с осигурител за резби?
поне аз така знам>?
поне аз така знам>?
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Луфт преден спирачен апарат
parno написа:ам колегата точно тези болтове не се ли мазват с осигурител за резби?
поне аз така знам>?
Грес "Литол 24".Руска,няма грешка.

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Луфт преден спирачен апарат
Наистина се мажат с осигурител за резби.
Нещо повече- като се купува комплект накладки- болтовете си идват мазнати фабрично
Варианта със заварката е осъществим... стига по време на заваряването да не стане беля да се прецакат маншони и др. такива околни предмети.
За това първо пробвай да набиеш вътре, ама не имбус 7, а торкс! Лошото е, че не помня кой размер се ползваше при тази ситуация... Мисля 8, но не съм сигурен.
Относно хлабавоста - не знам доколко стугар ще се навие да го направи... доколко читав материал ще ползва..
Иначе маншончетата се продават като ремонтен комплект.
Я виж преди време какво ми отговориха на същия въпрос в един друг форум:
http://vwbulgaria.com/forum/index.php?showtopic=374
Нещо повече- като се купува комплект накладки- болтовете си идват мазнати фабрично

Варианта със заварката е осъществим... стига по време на заваряването да не стане беля да се прецакат маншони и др. такива околни предмети.
За това първо пробвай да набиеш вътре, ама не имбус 7, а торкс! Лошото е, че не помня кой размер се ползваше при тази ситуация... Мисля 8, но не съм сигурен.
Относно хлабавоста - не знам доколко стугар ще се навие да го направи... доколко читав материал ще ползва..
Иначе маншончетата се продават като ремонтен комплект.
Я виж преди време какво ми отговориха на същия въпрос в един друг форум:
http://vwbulgaria.com/forum/index.php?showtopic=374
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Луфт преден спирачен апарат
не зарежда страницата 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Луфт преден спирачен апарат
parno написа:не зарежда страницата
radotom написа:Ради написа:Принципно се сменяват прашниците на водачите на апаратите и вътре има едни тефлонови втулки които може и да ги няма вече.
Здрасти на всички!
Я, адаш, ме светни за тези фтулки, моля те!
Аз като разглабях не видях такова чудо (но не съм и гледал, де!)
За сметка на това задно дясно са ми доста 'лабави водачите и наистина леко задържат. И са кородирали, даже!
Продават ли се такива втулки? Аз май не съм виждал, а и не знам как ще ги направят с толкова тънка стеничка :huh:
Ради написа:виж сега твойте може и да ги няма вече - просто са се износили. Ако си вземеш прашници /маншончетата на водачите/ които са с по-малък диаметър /така направих аз/ няма нужда от тези втулкизасега нямам проблеми а преди около 7000км я направих тази процедура.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Луфт преден спирачен апарат
металните втулки и болтовете могат с поръчка от Жермания..
цената не ме интересуваше като го споменаха
а цената на ремонтния комплект : кумичките които са около металните втулки , тефлоновите втулки (ако могат да се нарекат така...то са 2 люспи смешни) , маншончето около буталото на апарата = 40 лв
утре ще потърся по-човешки вариант като цена.
както и болтове не по поръчка от Германия.
цената не ме интересуваше като го споменаха

а цената на ремонтния комплект : кумичките които са около металните втулки , тефлоновите втулки (ако могат да се нарекат така...то са 2 люспи смешни) , маншончето около буталото на апарата = 40 лв


утре ще потърся по-човешки вариант като цена.
както и болтове не по поръчка от Германия.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Луфт преден спирачен апарат
Цената на този комплект от къде е?
И само за единия апарат, или за комплект (примерно- двата предни или двата задни)?
И само за единия апарат, или за комплект (примерно- двата предни или двата задни)?
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Луфт преден спирачен апарат
ако беше за 2 апарата нямаше да го мисля толкова много
40 кинта на колело за преден апарат....Ауто плЯс....
за задните не съм питал но в момента работа по тях нямам.

40 кинта на колело за преден апарат....Ауто плЯс....
за задните не съм питал но в момента работа по тях нямам.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Луфт преден спирачен апарат
как се вади буталото на апарата ?искам да сменя маншона който го покрва да не влизат мръсотии.
иначе ако на някой му превъртят болтовете да се снабди с това:
Т-40 но да си вземе и 45 за всеки случай.
задължително качествен ако иска да му свърши работа..
аз съм доволен от тази марка инструменти.
а за предпазните ламарини някой да каже мога ли без тях...
или става тъпичко...
защото на едната имам 2 скъсани болта в шенкела а другата 1...
дрънчат гадно.не мисля да си играя с разпробиване на шенкели...
мога да ги увия с тиксо
иначе ако на някой му превъртят болтовете да се снабди с това:
Т-40 но да си вземе и 45 за всеки случай.
задължително качествен ако иска да му свърши работа..
аз съм доволен от тази марка инструменти.
а за предпазните ламарини някой да каже мога ли без тях...
или става тъпичко...
защото на едната имам 2 скъсани болта в шенкела а другата 1...
дрънчат гадно.не мисля да си играя с разпробиване на шенкели...
мога да ги увия с тиксо

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772 и 59 госта