:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Golf MK3 1.9TD AAZ 94г. Проблем с термостат

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
toli_fox
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 02 сеп 2012 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: montana

Golf MK3 1.9TD AAZ 94г. Проблем с термостат

Мнениеот toli_fox » Сря 26 окт 2016 13:43


Въпроса е къде се намира като при ТДИ-то ли е и как се сменя.Прочетох всички теми,но някак си не можах да разбера къде и как.Моля помогнете не ми се разправя с майстори!




Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г

Мнениеот georgebonev » Сря 26 окт 2016 14:30


Намира се ... от другата страна на ролката на водната помпа, където има два маркуча един до друг и един на 90 градуса след фланец.
:arrow Ето схема, поз.9
Номера го дават 044-121-113
Преди да сложиш новия, го свари в тенджера и виж на колко градуса отваря...
Може да се консултираш с колегата slaveiko67


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г

Мнениеот samo_pechka » Сря 26 окт 2016 15:04


Намери си такъв с 4-5 градуса надолу да е отварянето му.


toli_fox
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 02 сеп 2012 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: montana

Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г

Мнениеот toli_fox » Сря 26 окт 2016 16:20


Проблеми ми е такъв,че ми се струва че трябва да се свали хидравличната помпа или се лъжа


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7918
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г

Мнениеот goppa » Сря 26 окт 2016 18:52


Сваля се хидравличната помпа. Това въобще не е проблем. Просто я оставяш да виси на маркучите. На TDI е същото, има доста клипчета и описания със снимки от братушките. Няма нищо сложно.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г

Мнениеот samo_pechka » Сря 26 окт 2016 18:55


Да, нищо сложно няма. Охлабваш ремъка и развиващ три болта да падне с конзолата. Двата са отдлу, третият е отстрани откъм ремъка


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7918
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г

Мнениеот goppa » Сря 26 окт 2016 18:58


И болта, който е ос на въртене за обтягане на клиновия ремък.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г

Мнениеот samo_pechka » Сря 26 окт 2016 19:23


Той няма нужда да се маха, охлабва се само . Остава си на самата конзола. Т.е. помпата се смъква заедно с конзолата


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7918
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г

Мнениеот goppa » Сря 26 окт 2016 19:35


Тц, конзолата се сваля отделно.
http://vwts.ru/forum/177058.html


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г

Мнениеот samo_pechka » Сря 26 окт 2016 19:48


Значи аз съм измислил нов начин :)
П.п. не се шегувам, помпата се вади с лекота с конзолата барабар. И не се налага ваденето на него болт. Просто само се охлабва за да се върти в пантата лесно, като се махне и обтяжния болт ( оня със зъбите, долу дето се опъва ремъка) и ремъка се свали, мръдва се в удобна позиция самата помпа за да се стигне до този трети болт. Не ми се търси клип, щото го знам и съм го правил .
Вече ако колегата прецени, че така е по-лесно за него. Да я смъква отделно от конзолката.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7918
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г

Мнениеот goppa » Сря 26 окт 2016 20:00


Може, аз това упражнение го правих само веднъж, по тъмно, след работа в тъмен канал на слабо осветен гараж и следвах инструкция от форум. Навярно е по-лесно без да се маха оста, защото доста псувах докато я върна обратно.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г

Мнениеот samo_pechka » Сря 26 окт 2016 20:06


:) самата шайба леко пречи да се стигне до третия болт. Затова като се охлаби болтът-панта , махне ремъка и обтяжния болт със зъбите долу, се мръдва навън помпата , да излезе от обсега на опъване на планката, така достъпът до третият болт дето държи конзолата към картера, се достига с малко удължение на тресчотката.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта