


Golf MK3 1.9TD AAZ 94г. Проблем с термостат
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2012 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: montana
Golf MK3 1.9TD AAZ 94г. Проблем с термостат
Въпроса е къде се намира като при ТДИ-то ли е и как се сменя.Прочетох всички теми,но някак си не можах да разбера къде и как.Моля помогнете не ми се разправя с майстори!
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г
Намира се ... от другата страна на ролката на водната помпа, където има два маркуча един до друг и един на 90 градуса след фланец.
Ето схема, поз.9
Номера го дават 044-121-113
Преди да сложиш новия, го свари в тенджера и виж на колко градуса отваря...
Може да се консултираш с колегата slaveiko67

Номера го дават 044-121-113
Преди да сложиш новия, го свари в тенджера и виж на колко градуса отваря...
Може да се консултираш с колегата slaveiko67
- samo_pechka
- Мнения: 8981
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г
Намери си такъв с 4-5 градуса надолу да е отварянето му.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2012 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: montana
Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г
Проблеми ми е такъв,че ми се струва че трябва да се свали хидравличната помпа или се лъжа
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7920
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г
Сваля се хидравличната помпа. Това въобще не е проблем. Просто я оставяш да виси на маркучите. На TDI е същото, има доста клипчета и описания със снимки от братушките. Няма нищо сложно.
- samo_pechka
- Мнения: 8981
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г
Да, нищо сложно няма. Охлабваш ремъка и развиващ три болта да падне с конзолата. Двата са отдлу, третият е отстрани откъм ремъка
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7920
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г
И болта, който е ос на въртене за обтягане на клиновия ремък.
- samo_pechka
- Мнения: 8981
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г
Той няма нужда да се маха, охлабва се само . Остава си на самата конзола. Т.е. помпата се смъква заедно с конзолата
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7920
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г
Тц, конзолата се сваля отделно.
http://vwts.ru/forum/177058.html
http://vwts.ru/forum/177058.html
- samo_pechka
- Мнения: 8981
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г
Значи аз съм измислил нов начин :)
П.п. не се шегувам, помпата се вади с лекота с конзолата барабар. И не се налага ваденето на него болт. Просто само се охлабва за да се върти в пантата лесно, като се махне и обтяжния болт ( оня със зъбите, долу дето се опъва ремъка) и ремъка се свали, мръдва се в удобна позиция самата помпа за да се стигне до този трети болт. Не ми се търси клип, щото го знам и съм го правил .
Вече ако колегата прецени, че така е по-лесно за него. Да я смъква отделно от конзолката.
П.п. не се шегувам, помпата се вади с лекота с конзолата барабар. И не се налага ваденето на него болт. Просто само се охлабва за да се върти в пантата лесно, като се махне и обтяжния болт ( оня със зъбите, долу дето се опъва ремъка) и ремъка се свали, мръдва се в удобна позиция самата помпа за да се стигне до този трети болт. Не ми се търси клип, щото го знам и съм го правил .
Вече ако колегата прецени, че така е по-лесно за него. Да я смъква отделно от конзолката.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7920
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г
Може, аз това упражнение го правих само веднъж, по тъмно, след работа в тъмен канал на слабо осветен гараж и следвах инструкция от форум. Навярно е по-лесно без да се маха оста, защото доста псувах докато я върна обратно.
- samo_pechka
- Мнения: 8981
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с термостат 1.9тд ААЗ Голф 3 1994г
:) самата шайба леко пречи да се стигне до третия болт. Затова като се охлаби болтът-панта , махне ремъка и обтяжния болт със зъбите долу, се мръдва навън помпата , да излезе от обсега на опъване на планката, така достъпът до третият болт дето държи конзолата към картера, се достига с малко удължение на тресчотката.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта