предварение и закъснение на искрата
предварение и закъснение на искрата
първо на ниски обороти вървеше много добре, обаче на високи ми чукаше аванса и не вървеше... след намесата на уж някакъв маистор ми чука аванса в ниските обороти а на високите не, как трябва да завъртя делкото за да върви добре на високи обороти но и на ниски? казвали са ми че може да върви малко по добре ако има по голямо предверение от това което дават в завода... 
Re: предварение и закъснение на искрата
Lamzi написа:първо на ниски обороти вървеше много добре, обаче на високи ми чукаше аванса и не вървеше... след намесата на уж някакъв маистор ми чука аванса в ниските обороти а на високите не, как трябва да завъртя делкото за да върви добре на високи обороти но и на ниски? казвали са ми че може да върви малко по добре ако има по голямо предверение от това което дават в завода...
Завърташ го според диагностиката. Не си играй на око ако не действа като стробоскоп де
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: предварение и закъснение на искрата
намери си приятел който има стробос и сам си го направи /да ти покаже/...на маховика има бележка и ввъртш делкото в една или противоположна посока докато светкавицата ,по точно беллеката на маховика я придърпаш на цнтър...преди години имах бенз. голф и съм го правил.
Re: предварение и закъснение на искрата
там е проблема че белега на маховика не отговаря на белезите на разпределителния и коляновия вал
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: предварение и закъснение на искрата
Lamzi написа:там е проблема че белега на маховика не отговаря на белезите на разпределителния и коляновия вал
nа маховика трябва да има белег за горна мъртва точка и той съвпада с белег на разпр. вал. другия белег е преди г м т и той е именно авансовия.
Re: предварение и закъснение на искрата
мастера дет ми прави центровката я направи по белега на маховика но каза че по този начин делкото е прекалено много завъртяно в краино положение а и по този начин ми чукаше аванса във високите обороти, после ми направи центровката по белега на коляновия вал и аванса не чукаше но колата не върви добре.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: предварение и закъснение на искрата
kъде ти се намира делкото ?
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: предварение и закъснение на искрата
пти мен делкото беше на блока и го нагласих в най-доброто му положение
след като бях наглсил коляновия вал и разпределителния на бележки ...сложих
една свещ в лулата на 1 ви зилиндър дадох на контакт и започнах да въртя колелото / зъбното/ което върти делкото и надолу масл. помпа и щом прескочи искрата спрях и врътнах напред още един зъб защото искрата трябва да прескача преди буталото да е на ГМТ...ипри това положение зацепих ремъка...после със стробоскопа финната настойка
след като бях наглсил коляновия вал и разпределителния на бележки ...сложих
една свещ в лулата на 1 ви зилиндър дадох на контакт и започнах да въртя колелото / зъбното/ което върти делкото и надолу масл. помпа и щом прескочи искрата спрях и врътнах напред още един зъб защото искрата трябва да прескача преди буталото да е на ГМТ...ипри това положение зацепих ремъка...после със стробоскопа финната настойка
Re: предварение и закъснение на искрата
Lamzi написа:там е проблема че белега на маховика не отговаря на белезите на разпределителния и коляновия вал
Това означава ли,че коляновият и разпределителният вал са на белези?Ако не са ги нагласи и тогава си играй с делкото.Доколкото знам 0-та на маховика винаги си се движи заедно с белега на коляновия вал,защо при теб се разминава?! А "чукане на аванс" обикновено се чува от ниски обороти и затихва във високите,при които повечето предварение рядко е излишно.
Re: предварение и закъснение на искрата
разпределителния и коляновия вал са точни на белези само на маховика белега е 1см. по на дясно. А един приятел току що ми каза че щом аванса ми чука до 2000 оборота и после спира съм имал по голямо предверение на искрата и ако съм сложил 100 октана гориво трябвало да върви много тая кола...
Re: предварение и закъснение на искрата
Lamzi написа:разпределителния и коляновия вал са точни на белези само на маховика белега е 1см. по на дясно.
е как така са точни а на маховика 1см на дясно ? ами то маховика е монтиран върху коляновия вал! я иди на презацепване на ремъка !
Re: предварение и закъснение на искрата
и ако сложа маховика на белег не идва отпред на коляновия вал
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: предварение и закъснение на искрата
Lamzi написа:разпределителния и коляновия вал са точни на белези само на маховика белега е 1см. по на дясно. А един приятел току що ми каза че щом аванса ми чука до 2000 оборота и после спира съм имал по голямо предверение на искрата и ако съм сложил 100 октана гориво трябвало да върви много тая кола...
гледа се белега на маховика и никои друг ...шаибата отпред не гедай ...отвиваш първи цилиндър свеща и прикарввввваш бутало на грна М Т...бележката коятосе открие на маховика е важна и донагласяваш по нея вече точнои тогава разпр.вал също на бележката и тогава за цепваш.
пс; -при теб делкото е захванато за тазпределитения вал и е още по лесно;-повтарям;-като качиш буталото в горна М Т която бележка съвпадне е верната.ако преди това е правен ремонт на амбриажа и нещо е объркано възможно бележките да не съвпадат...при мен двете бележки на маховика и на шайбата отпред съвпаднаха
Последна промяна от kiko946 на Сря 01 апр 2009 9:17, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта