1-во за по сигурно лично аз свалих хидравликата от едно Г60... свалих всичко което сметнах че ми е нужно.
2- преди да взема тази хидравлика бях закупил друга рейка с тръбите, стойката и ремъка за помпата и разширителен съд от мк3 (само съда и единия маркуч са 3-кови)
3- като започнах да монтирам помпата се оказа че стойката стойката която бях смъканл от г60-ката се оказа по различна от тази като за ААМ мотора та се наложи да прехвърля хидравличната помпа на другата стойка която имах...
4 - след като прикачих помпата към стойката и монтирах стойката към двигателя тръгнах да слагам ремъка (вече сложил ролката на вала) обаче се оказа че ремъка който съм свалил от г60-то ми идва връз дългичак и за това сложих другия ремък който имах, който ми се вижда доста опънат (помпата е прибрана максимално и въпреки това се наложи да сложа ремъка на стартер.... ---- до тук добре - единственото което ме упасява от този ремък е това че може да събори лагера на помпата но все едни 10-20 км би трябвало да изкара без фатални последици...
5 при демонтажа на помпата и хидравликата имах малък проблем с хигиената - доста бе мизерно и маркучите се потъркаляха малко по пепелаците.... също поради липса на доистатъчно инструменти се налложи от към помпата маркуча с щуцера да развия барабар с щуцера и след като го развих изпадна "клапанчето" от помпата. Същото разбирасе го прибрах. лошото е че от към рейката непомня точно клой маркуч бях разкачил и ме съмнява че там са ми проблемите, но за това малко по надолу.
6 - след като сложих рейката, помпата, маркучите, "клапанчето", разширителния съд и и дрън дрън .... преди да налея маслото превъртях системата за 3 мин с нафта за да промииия от боклуците които ме притесняваше да не ми направят мизерия след което източих хубаво нафтата и налях маслото (масло за автоматични скоростни кутий и хидравлики).
7- при вдигната предница - пълно ляво - пълно дясно няколко пъти да се обезвъздуши... след което предницата на земята и пак запалихме
8 - ефекта е че все едно съм със старата си рейка... първоначално си помислих че може да съм обърнал клапанчето дето е на помпата, но въпреки че бях убеден че няма как да се обърне проверих и се оказах прав - няма как...
9 - течове няма НИКЪДЕ!
10 - възможнно ли е точно при демонтажа на единия от маркучите от към рейката да е изпаднало клапанче или пък да е попаднал някой по- едър боклук на горепосоченото и в това да се състои проблема ми или нещо друго.
11 - Бири за всеки познал

