
проблем с перката на радиатора
-
filip_82
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 14 апр 2009 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Hisar
проблем с перката на радиатора
когато пусна климатика перката ми тръгва само на втора степен голф 1.6 абу това да ли е нормално 

- zfa159
- Мнения: 7911
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с перката на радиатора
Като пуснеш климатика перката трябва да тръгне веднага с него и да работи постоянно докато работи компресора (той спира само когато много се понижи или много се повиши налягането на фреона или се обледи вътрешния радиатор).Съответно тогава при необходимост за по-голямо охлаждане климатика може да си прецени дали да пусне и 2-ра степен или да си работи на 1-ва....както и датчика за температурата на радиатора може да прецени и да пусне втора докато климатика си работи на 1-ва.
При теб като пуснеш климатика тръгва ли въобще перка на 1-ва степен или след известно време тръгва направо 2-ра степен?
Ако климатика не е заводски а е насаждан е възможно умишлено така да е свързан към перката с цел по-доборо охлаждан на радиаторите...понеже при оригиналните има две перки,които се въртят една от друга с ремък и радиатора е най-големия и т.н. и т.н. а често при насаждането много често не се подменят нито радиатора нито перката.
При теб като пуснеш климатика тръгва ли въобще перка на 1-ва степен или след известно време тръгва направо 2-ра степен?
Ако климатика не е заводски а е насаждан е възможно умишлено така да е свързан към перката с цел по-доборо охлаждан на радиаторите...понеже при оригиналните има две перки,които се въртят една от друга с ремък и радиатора е най-големия и т.н. и т.н. а често при насаждането много често не се подменят нито радиатора нито перката.
-
filip_82
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 14 апр 2009 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Hisar
Re: проблем с перката на радиатора
zfa159 написа:Като пуснеш климатика перката трябва да тръгне веднага с него и да работи постоянно докато работи компресора (той спира само когато много се понижи или много се повиши налягането на фреона или се обледи вътрешния радиатор).Съответно тогава при необходимост за по-голямо охлаждане климатика може да си прецени дали да пусне и 2-ра степен или да си работи на 1-ва....както и датчика за температурата на радиатора може да прецени и да пусне втора докато климатика си работи на 1-ва.
При теб като пуснеш климатика тръгва ли въобще перка на 1-ва степен или след известно време тръгва направо 2-ра степен?
Ако климатика не е заводски а е насаждан е възможно умишлено така да е свързан към перката с цел по-доборо охлаждан на радиаторите...понеже при оригиналните има две перки,които се въртят една от друга с ремък и радиатора е най-големия и т.н. и т.н. а често при насаждането много често не се подменят нито радиатора нито перката.
климатика е слаган допалнително когато го пусна не ми тръгва първа степен а след минута направо втора това нормалнолие или има не6то повредено помагаи

- zfa159
- Мнения: 7911
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с перката на радиатора
Виж следното -> като пуснеш климатика се чува едно щракване и тръгва да се върти компресора - може да се познае отпред по шайбата.
Като се завърти компресора трябва да тръгне и 1-ва степен на вентилатора или съответно втора (зависи как са го свързали).Ако тръгне компресора а перките не тръгнат веднага с него фреона се прегрява и авариино тръгва направо 2-ра степен.
Другия вариант е да е направено направо да тръгва 2-ра степен и тогава не е проблем да си го караш така.
Това,което трябва да видиш е дали като цъкне компресора тръгват веднага перките или като поработи известно време чак тогава тръгват...това е от значение.
Като се завърти компресора трябва да тръгне и 1-ва степен на вентилатора или съответно втора (зависи как са го свързали).Ако тръгне компресора а перките не тръгнат веднага с него фреона се прегрява и авариино тръгва направо 2-ра степен.
Другия вариант е да е направено направо да тръгва 2-ра степен и тогава не е проблем да си го караш така.
Това,което трябва да видиш е дали като цъкне компресора тръгват веднага перките или като поработи известно време чак тогава тръгват...това е от значение.
-
filip_82
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 14 апр 2009 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Hisar
Re: проблем с перката на радиатора
zfa159 написа:Виж следното -> като пуснеш климатика се чува едно щракване и тръгва да се върти компресора - може да се познае отпред по шайбата.
Като се завърти компресора трябва да тръгне и 1-ва степен на вентилатора или съответно втора (зависи как са го свързали).Ако тръгне компресора а перките не тръгнат веднага с него фреона се прегрява и авариино тръгва направо 2-ра степен.
Другия вариант е да е направено направо да тръгва 2-ра степен и тогава не е проблем да си го караш така.
Това,което трябва да видиш е дали като цъкне компресора тръгват веднага перките или като поработи известно време чак тогава тръгват...това е от значение.
след минута теъгва не веднага направо на втора да но не е проблем
-
filip_82
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 14 апр 2009 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Hisar
Re: проблем с перката на радиатора
zfa159 написа:Като пуснеш климатика перката трябва да тръгне веднага с него и да работи постоянно докато работи компресора (той спира само когато много се понижи или много се повиши налягането на фреона или се обледи вътрешния радиатор).Съответно тогава при необходимост за по-голямо охлаждане климатика може да си прецени дали да пусне и 2-ра степен или да си работи на 1-ва....както и датчика за температурата на радиатора може да прецени и да пусне втора докато климатика си работи на 1-ва.
При теб като пуснеш климатика тръгва ли въобще перка на 1-ва степен или след известно време тръгва направо 2-ра степен?
Ако климатика не е заводски а е насаждан е възможно умишлено така да е свързан към перката с цел по-доборо охлаждан на радиаторите...понеже при оригиналните има две перки,които се въртят една от друга с ремък и радиатора е най-големия и т.н. и т.н. а често при насаждането много често не се подменят нито радиатора нито перката.
колега можешли да ми прати6 снимки на климатик с една перка като моя да го разгледам благодаря предв
арително- sPellBouND
- Мнения: 462
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: проблем с перката на радиатора
Моля да ми кажете как да проверя перката на радиатора дали работи без да чакам да загрее. Къде, какво се даваше на късо и ако може снимки.
Проблем ли е да се кара ако термостата е постояно отворен ? Разлика само в разхода на гориво ли е ? И има ли разлика в термостата ако колата е с термотроник ? Бях чел някъде нещо такова.
Благодаря!
Проблем ли е да се кара ако термостата е постояно отворен ? Разлика само в разхода на гориво ли е ? И има ли разлика в термостата ако колата е с термотроник ? Бях чел някъде нещо такова.
Благодаря!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kazakstaneca, taner91xp и 68 госта