проблем с перката на радиатора

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
filip_82
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Hisar

проблем с перката на радиатора

Мнениеот filip_82 » Нед 19 апр 2009 12:46


когато пусна климатика перката ми тръгва само на втора степен голф 1.6 абу това да ли е нормално :banghead:




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7911
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с перката на радиатора

Мнениеот zfa159 » Нед 19 апр 2009 12:59


Като пуснеш климатика перката трябва да тръгне веднага с него и да работи постоянно докато работи компресора (той спира само когато много се понижи или много се повиши налягането на фреона или се обледи вътрешния радиатор).Съответно тогава при необходимост за по-голямо охлаждане климатика може да си прецени дали да пусне и 2-ра степен или да си работи на 1-ва....както и датчика за температурата на радиатора може да прецени и да пусне втора докато климатика си работи на 1-ва.
При теб като пуснеш климатика тръгва ли въобще перка на 1-ва степен или след известно време тръгва направо 2-ра степен?
Ако климатика не е заводски а е насаждан е възможно умишлено така да е свързан към перката с цел по-доборо охлаждан на радиаторите...понеже при оригиналните има две перки,които се въртят една от друга с ремък и радиатора е най-големия и т.н. и т.н. а често при насаждането много често не се подменят нито радиатора нито перката.


filip_82
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Hisar

Re: проблем с перката на радиатора

Мнениеот filip_82 » Нед 19 апр 2009 13:22


zfa159 написа:Като пуснеш климатика перката трябва да тръгне веднага с него и да работи постоянно докато работи компресора (той спира само когато много се понижи или много се повиши налягането на фреона или се обледи вътрешния радиатор).Съответно тогава при необходимост за по-голямо охлаждане климатика може да си прецени дали да пусне и 2-ра степен или да си работи на 1-ва....както и датчика за температурата на радиатора може да прецени и да пусне втора докато климатика си работи на 1-ва.
При теб като пуснеш климатика тръгва ли въобще перка на 1-ва степен или след известно време тръгва направо 2-ра степен?
Ако климатика не е заводски а е насаждан е възможно умишлено така да е свързан към перката с цел по-доборо охлаждан на радиаторите...понеже при оригиналните има две перки,които се въртят една от друга с ремък и радиатора е най-големия и т.н. и т.н. а често при насаждането много често не се подменят нито радиатора нито перката.

климатика е слаган допалнително когато го пусна не ми тръгва първа степен а след минута направо втора това нормалнолие или има не6то повредено помагаи :drive


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7911
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с перката на радиатора

Мнениеот zfa159 » Нед 19 апр 2009 13:55


Виж следното -> като пуснеш климатика се чува едно щракване и тръгва да се върти компресора - може да се познае отпред по шайбата.
Като се завърти компресора трябва да тръгне и 1-ва степен на вентилатора или съответно втора (зависи как са го свързали).Ако тръгне компресора а перките не тръгнат веднага с него фреона се прегрява и авариино тръгва направо 2-ра степен.
Другия вариант е да е направено направо да тръгва 2-ра степен и тогава не е проблем да си го караш така.
Това,което трябва да видиш е дали като цъкне компресора тръгват веднага перките или като поработи известно време чак тогава тръгват...това е от значение.


filip_82
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Hisar

Re: проблем с перката на радиатора

Мнениеот filip_82 » Нед 19 апр 2009 17:58


zfa159 написа:Виж следното -> като пуснеш климатика се чува едно щракване и тръгва да се върти компресора - може да се познае отпред по шайбата.
Като се завърти компресора трябва да тръгне и 1-ва степен на вентилатора или съответно втора (зависи как са го свързали).Ако тръгне компресора а перките не тръгнат веднага с него фреона се прегрява и авариино тръгва направо 2-ра степен.
Другия вариант е да е направено направо да тръгва 2-ра степен и тогава не е проблем да си го караш така.
Това,което трябва да видиш е дали като цъкне компресора тръгват веднага перките или като поработи известно време чак тогава тръгват...това е от значение.

след минута теъгва не веднага направо на втора да но не е проблем


filip_82
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Hisar

Re: проблем с перката на радиатора

Мнениеот filip_82 » Съб 25 апр 2009 14:23


zfa159 написа:Като пуснеш климатика перката трябва да тръгне веднага с него и да работи постоянно докато работи компресора (той спира само когато много се понижи или много се повиши налягането на фреона или се обледи вътрешния радиатор).Съответно тогава при необходимост за по-голямо охлаждане климатика може да си прецени дали да пусне и 2-ра степен или да си работи на 1-ва....както и датчика за температурата на радиатора може да прецени и да пусне втора докато климатика си работи на 1-ва.
При теб като пуснеш климатика тръгва ли въобще перка на 1-ва степен или след известно време тръгва направо 2-ра степен?
Ако климатика не е заводски а е насаждан е възможно умишлено така да е свързан към перката с цел по-доборо охлаждан на радиаторите...понеже при оригиналните има две перки,които се въртят една от друга с ремък и радиатора е най-големия и т.н. и т.н. а често при насаждането много често не се подменят нито радиатора нито перката.

колега можешли да ми прати6 снимки на климатик с една перка като моя да го разгледам благодаря предв :dance: арително


Потребителски аватар
sPellBouND
Мнения: 462
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: проблем с перката на радиатора

Мнениеот sPellBouND » Пон 04 май 2009 15:52


Моля да ми кажете как да проверя перката на радиатора дали работи без да чакам да загрее. Къде, какво се даваше на късо и ако може снимки.
Проблем ли е да се кара ако термостата е постояно отворен ? Разлика само в разхода на гориво ли е ? И има ли разлика в термостата ако колата е с термотроник ? Бях чел някъде нещо такова.
Благодаря!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 76 госта