Когато компресорът на климатроника е включен (или когато външната темп е над 3 градуса) прекъсването почти не се усеща, защото комп-ът обогатява сместта и вероятно тя се пали по-лесно.
Когато външната темп е под 3 градуса и компресорът е изключен прекъсването се усеща една идея повече.
Относно смачкването на газта - ако е на бензин - няма проблеми, реагира веднага. Ако е на газ се замисля (20 см маркучи маркучи от инжекторите до колектора, лагава работа).
Под товар (режим, различен от празен ход), прекъсване няма, или поне не се усеща, бе необходимата техника.
Нека дойде това Beru, ще я сменя бобината от келешлък и ще видим.
Иначе темп. сензор антифриз е що-годе нов.
Ламбдата е нова, NGK (NTK).
Кабели на свещи - пресни, Beru.
Свещи - що-годе нови, Beru.
Капачка, палец - нови.
Дросел - чист, картерните газове отдавна не влизат в двигателя (за хубаво или за лошо).
Дебитомер - чист, работи (уж).
Ако пак прекъсва е или клапани (сменени са гумички на клапани и клапаните са припаснати преди 40к км), или датчик Хол,или няма компресия на някой цилиндър, или лебедова песен за Надин (фирма в Пловдивско за старо желязо).
Когато пристигне бобината и я сменя, ще пиша пак, НО младежи, да знаете: "There is no replacement for displacement", т.е. колкото по-голям обем на двг, толкова по-добре; малолитражките са shit в нашата БГ реалност на втора (или десета) употреба т.нар. "коли", без значение с принудително пълнене или без, на бензин, дизел или въглища или електрически (ще идват с омекнали батерии, втора употреба

).