Първият колега като гледам по снимката е с малкия мотор / моля пишете каква е колата колеги , не да гадаем

/ .Та на малкия мотор - с който съм и аз /1.1 и 1.3 и 1.4 и 1.0/ е на "гайдата" - над/до/ капачето на термостата, а на големите /1.6,1.8,2 / не се сещам сега ама ще проверя после и ще добавя и тях. Изважда се внимателно буксата, и след това с клещи издърпваш една "U" образна пластмасова пластина и датчика се вади.Важно условие е мотора да не е загрял, щото ще се изгориш и ще изгубиш много охл.течност. и не отваряйте разширителния съд при тази манипулация/ не отвивайте тапата/, ще изтече много охл. течност.Новият датчик се продава с хартиена гарнитурка /не препоръчвам да се маца силикони/ и се затваря по обратния ред.Важно е да отидете с датчика най добре, щото масовия "магазинер" освен кода на двигателя разчита да му покажете датчика / защото са с различни цветове/.
