Вчера си купих K&N филтър (елемент), но по-интересно е да се знае, че размерът е същия като за AUDI A4 1.8 T
VAG не са традиционалисти, не! Кутията за въздушния филтър на Голф2 (1991) да се използва в кола 1997 Screwy
За въздушни филтри (размер)...любопитно
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За Г3 видях, че са еднакви за всички модели независимо дали е ГТИ, ВР6, 1.6, 1.8, но това е по-логично. Иначе няма лошо тамън, ако си земеш А4 или А6 ще си запазиш филтъра. Има логика щом става на А4 1.8Т да става и на другите мотори и на А6, Пасат Б5, Голф4 и още куп други автомобили на ВАГ
Мен ми интересно каква е разликата преди и след К&Н. Знам, че мощноста няма да се повиши много в най-добрия случай около 1кс.
И ако може да кажеш предмиства и недостатъци на конусите и елементните филтри. Просто в нета, съм чел много неща и не мога да си направя извод. Четох също, че самата кутия на филтъра е доста рестриктивна и не позволя по голям приток на въздух, но пък всичките тези тръби и маркучи, които влизат при нея отиват на кино, ако се сложи конус. Другаде пък четох, че ако не е изолиран добре конуса няма ефект и мотора смуче повече мръсотия и топъл въздух.
Гледам страшно много автомобили при който конуса няма никаква защита нямат ли проблеми при минаване през локви, пепел.
Та с две думи ми е интерсно, кое е по-доброто решение и +, -.
Знам също така, че гаранцията на новите автомобили не отпада, ако оригиналния филтър се замени с елемент на К&Н.
Направи ми и впечатление, че за мойта кола елемента е малко по-скъп от конуса (не говорим за cold air intake) - за К&Н става въпрос.

Мен ми интересно каква е разликата преди и след К&Н. Знам, че мощноста няма да се повиши много в най-добрия случай около 1кс.
И ако може да кажеш предмиства и недостатъци на конусите и елементните филтри. Просто в нета, съм чел много неща и не мога да си направя извод. Четох също, че самата кутия на филтъра е доста рестриктивна и не позволя по голям приток на въздух, но пък всичките тези тръби и маркучи, които влизат при нея отиват на кино, ако се сложи конус. Другаде пък четох, че ако не е изолиран добре конуса няма ефект и мотора смуче повече мръсотия и топъл въздух.
Гледам страшно много автомобили при който конуса няма никаква защита нямат ли проблеми при минаване през локви, пепел.
Та с две думи ми е интерсно, кое е по-доброто решение и +, -.
Знам също така, че гаранцията на новите автомобили не отпада, ако оригиналния филтър се замени с елемент на К&Н.
Направи ми и впечатление, че за мойта кола елемента е малко по-скъп от конуса (не говорим за cold air intake) - за К&Н става въпрос.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами какво да ти кажа, не ми стигна врмето да я пробвам (днес с този сняг). Ефекта е при високи обороти, просто има повече въздух. Може и да си въобразявам, но като че ли по-леко (лесно) поема като подам газ. Категорично не очаквам чудеса, даже не усещам и промяна в звука на двигателя. Взех си елемент, защото не искам да махам вакуумните магистрали, а за да стане това с конус, трябваше и тръба нова да взимам. Не ми се разправя. Не съм чак такъв манияк. Трябваше да правя и топлинен щит и да внимавам с локви. Сега съм на принципа нахрани прасетата ( с по-хубава храна
, но не пипай ръчките). Този елемент не става за Голф 4, защото там двигателя е напречан и са с друга кутия.

- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Може да се сложи (на 16V не знам точно как е, визирам това жило за което говориш), но при мен има 2 вакууми, които влизат в кутията. Той Ваското1 знае ква ми е претенциозна колата, всяка промяна извън заводското оборудване и започва да се държи своенравно. Примерно нестабилни обороти на празен ход. Та ако бях се спрял на конус, трябваше да взема специален преходник (тръба) с дупки за тези вакууми, и на тази тръба ми се закрепя дебитомера.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 16:42, променено общо 1 път.
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ognqn и 124 госта