За въздушни филтри (размер)...любопитно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

За въздушни филтри (размер)...любопитно

Мнениеот brabus » Нед 05 фев 2006 13:05


Вчера си купих K&N филтър (елемент), но по-интересно е да се знае, че размерът е същия като за AUDI A4 1.8 T
VAG не са традиционалисти, не! Кутията за въздушния филтър на Голф2 (1991) да се използва в кола 1997 Screwy




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 05 фев 2006 16:23


Щом им върши работа, защо да дават пари за нови разработки. :roll:


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Нед 05 фев 2006 16:27


Това показва колко напред са били с материала през 1990г.! Можем да се гордеем с инжинерите на Горф 2 :lol: 8)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 05 фев 2006 17:46


За Г3 видях, че са еднакви за всички модели независимо дали е ГТИ, ВР6, 1.6, 1.8, но това е по-логично. Иначе няма лошо тамън, ако си земеш А4 или А6 ще си запазиш филтъра. Има логика щом става на А4 1.8Т да става и на другите мотори и на А6, Пасат Б5, Голф4 и още куп други автомобили на ВАГ :roll:
Мен ми интересно каква е разликата преди и след К&Н. Знам, че мощноста няма да се повиши много в най-добрия случай около 1кс.
И ако може да кажеш предмиства и недостатъци на конусите и елементните филтри. Просто в нета, съм чел много неща и не мога да си направя извод. Четох също, че самата кутия на филтъра е доста рестриктивна и не позволя по голям приток на въздух, но пък всичките тези тръби и маркучи, които влизат при нея отиват на кино, ако се сложи конус. Другаде пък четох, че ако не е изолиран добре конуса няма ефект и мотора смуче повече мръсотия и топъл въздух.

Гледам страшно много автомобили при който конуса няма никаква защита нямат ли проблеми при минаване през локви, пепел.
Та с две думи ми е интерсно, кое е по-доброто решение и +, -.
Знам също така, че гаранцията на новите автомобили не отпада, ако оригиналния филтър се замени с елемент на К&Н.
Направи ми и впечатление, че за мойта кола елемента е малко по-скъп от конуса (не говорим за cold air intake) - за К&Н става въпрос.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Нед 05 фев 2006 19:15


Ами какво да ти кажа, не ми стигна врмето да я пробвам (днес с този сняг). Ефекта е при високи обороти, просто има повече въздух. Може и да си въобразявам, но като че ли по-леко (лесно) поема като подам газ. Категорично не очаквам чудеса, даже не усещам и промяна в звука на двигателя. Взех си елемент, защото не искам да махам вакуумните магистрали, а за да стане това с конус, трябваше и тръба нова да взимам. Не ми се разправя. Не съм чак такъв манияк. Трябваше да правя и топлинен щит и да внимавам с локви. Сега съм на принципа нахрани прасетата ( с по-хубава храна :lol: , но не пипай ръчките). Този елемент не става за Голф 4, защото там двигателя е напречан и са с друга кутия.


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Нед 05 фев 2006 19:27


ОК, защо не може да се сложи конус? :roll:
Аз моя го поразгледах и забелязах че има някакво жило :idea: :?:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Нед 05 фев 2006 19:37


Може да се сложи (на 16V не знам точно как е, визирам това жило за което говориш), но при мен има 2 вакууми, които влизат в кутията. Той Ваското1 знае ква ми е претенциозна колата, всяка промяна извън заводското оборудване и започва да се държи своенравно. Примерно нестабилни обороти на празен ход. Та ако бях се спрял на конус, трябваше да взема специален преходник (тръба) с дупки за тези вакууми, и на тази тръба ми се закрепя дебитомера.


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Нед 05 фев 2006 20:02


Трябва да направя снимки!
ПП - иначе предишния собственик нищо не е пипал,
асвен присавдане на някаква червена алуминиева тръба и е махнал един капак отдолу на филтъра. Отивам да снимам :D


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Нед 05 фев 2006 20:11


brabus можеш ли да дадеш цена на този въздушен филтър. струва ми се по разумното решение отколкото конуса на този етап. и дали ще има проблем ако колата е на газ :roll:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Нед 05 фев 2006 20:14


Няма никакъв проблем че си на газ. Цената е 155 лв в Импас 56. Ако имаш сериозен интерес (не само ти по принцип) мисля че ще мога да уреждам някакви отстъпки, но няма да са повече от 15% и се отнася само за филтрите.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 05 фев 2006 21:22


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 16:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 05 фев 2006 21:45


nPaCe™ написа:и е махнал един капак отдолу на филтъра


това се прави за промяна на звука :)


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Нед 05 фев 2006 22:06


a как така само елемент?не съм виждал и за това питам?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Нед 05 фев 2006 22:11


K&N филтър, който е с размера на оригиналния, но пак е спортен и си се слага директно в кутията.

Изображение


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Нед 05 фев 2006 22:14


щото и на сайта на импас56 не мога да ги скивам :(
и колко километра дават че ще изкара с тоя филтър ,че е доста скъпичък :shock



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта