Блок от GX на GU?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Блок от GX на GU?

Мнениеот LuIS » Чет 27 авг 2009 17:27


Блоковете на тия двигатели еднакви ли са?
т.е. глава от GU/EZ/RF/PN ще стане ли на блок от GX ?

някой има ли снимка на двигател GX




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Блок от GX на GU?

Мнениеот vit_autosofia » Чет 27 авг 2009 17:42


става да.блока е същия


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Re: Блок от GX на GU?

Мнениеот LuIS » Чет 27 авг 2009 17:59


абсолютно еднакви ли са? бензиновата помпа е на същото място?.. водната помпа става от другите ?


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Блок от GX на GU?

Мнениеот ivkata » Чет 27 авг 2009 20:29


Колега всичко е уеднаквено(почти) при фолцовете mhihi ,като конструктори ЛЕГОса!Така че смело давай! :wink:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Блок от GX на GU?

Мнениеот vit_autosofia » Пет 28 авг 2009 4:08


GX-са си е 90 коня мотор с пълна механична инжекция. :да:


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Re: Блок от GX на GU?

Мнениеот LuIS » Пет 28 авг 2009 6:01


vit_autosofia написа:GX-са си е 90 коня мотор с пълна механична инжекция. :да:


блока ,ако е еднакъв с другите посочени би трябвало да върви и с карб. нали така?


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Блок от GX на GU?

Мнениеот ivkata » Пет 28 авг 2009 6:34


Ще върви ,защо да не върви.Само главата дето ще слагаш трябва да си е за карбуратор,в противен случай(ако е от инжекция и то механична)ще ти останят някой отвори за запушване(тези на дюзите например). :wink:


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Re: Блок от GX на GU?

Мнениеот Pavcho2 » Пет 28 авг 2009 10:46


ivkata може би имаш предвид, че всмукателните колектори на карб. и инжекция са различни а не главата?


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Блок от GX на GU?

Мнениеот ivkata » Пет 28 авг 2009 19:13


Pavcho2 написа:ivkata може би имаш предвид, че всмукателните колектори на карб. и инжекция са различни а не главата?
При главата на механичната инжекция,отворите за дюзите са на главата докато при диджифанта мисля че бяха на всмукателния колектор. :wink: Иначе колекторите си съвпадат с отворите на главите с изключение на един отвор,през който циркулира охлаждаща течност в колектора(на карбураторните а мисля и при моно-тата е същото).Това аз знам,не претендирам да съм изчерпателен и точен :roll: ,някой ако знае повече по темата да ме поправя! :wink: Но ако се трансплантира цяла глава с принадлежащите и атрибути проблеми няма никакви,всички отвори по маслените магистрали и водната риза си пасват. mhihiДано сте ми разбрали писанията ,че така на пръв поглед аз самия нещо не си разбирам! :mrgreen:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Блок от GX на GU?

Мнениеот vit_autosofia » Съб 29 авг 2009 5:12


ivkata написа:
Pavcho2 написа:ivkata може би имаш предвид, че всмукателните колектори на карб. и инжекция са различни а не главата?
При главата на механичната инжекция,отворите за дюзите са на главата докато при диджифанта мисля че бяха на всмукателния колектор. :wink: Иначе колекторите си съвпадат с отворите на главите с изключение на един отвор,през който циркулира охлаждаща течност в колектора(на карбураторните а мисля и при моно-тата е същото).Това аз знам,не претендирам да съм изчерпателен и точен :roll: ,някой ако знае повече по темата да ме поправя! :wink: Но ако се трансплантира цяла глава с принадлежащите и атрибути проблеми няма никакви,всички отвори по маслените магистрали и водната риза си пасват. mhihiДано сте ми разбрали писанията ,че така на пръв поглед аз самия нещо не си разбирам! :mrgreen:

G60-то също е с диджифант и дюзите са в главата,а не в колектора :да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта