Блоковете на тия двигатели еднакви ли са?
т.е. глава от GU/EZ/RF/PN ще стане ли на блок от GX ?
някой има ли снимка на двигател GX
Блок от GX на GU?
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Блок от GX на GU?
става да.блока е същия
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
Re: Блок от GX на GU?
абсолютно еднакви ли са? бензиновата помпа е на същото място?.. водната помпа става от другите ?
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Блок от GX на GU?
Колега всичко е уеднаквено(почти) при фолцовете
,като конструктори ЛЕГОса!Така че смело давай! 


- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Блок от GX на GU?
GX-са си е 90 коня мотор с пълна механична инжекция. 

- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
Re: Блок от GX на GU?
vit_autosofia написа:GX-са си е 90 коня мотор с пълна механична инжекция.
блока ,ако е еднакъв с другите посочени би трябвало да върви и с карб. нали така?
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Блок от GX на GU?
Ще върви ,защо да не върви.Само главата дето ще слагаш трябва да си е за карбуратор,в противен случай(ако е от инжекция и то механична)ще ти останят някой отвори за запушване(тези на дюзите например). 

- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Блок от GX на GU?
ivkata може би имаш предвид, че всмукателните колектори на карб. и инжекция са различни а не главата?
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Блок от GX на GU?
При главата на механичната инжекция,отворите за дюзите са на главата докато при диджифанта мисля че бяха на всмукателния колектор.Pavcho2 написа:ivkata може би имаш предвид, че всмукателните колектори на карб. и инжекция са различни а не главата?





- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Блок от GX на GU?
ivkata написа:При главата на механичната инжекция,отворите за дюзите са на главата докато при диджифанта мисля че бяха на всмукателния колектор.Pavcho2 написа:ivkata може би имаш предвид, че всмукателните колектори на карб. и инжекция са различни а не главата?Иначе колекторите си съвпадат с отворите на главите с изключение на един отвор,през който циркулира охлаждаща течност в колектора(на карбураторните а мисля и при моно-тата е същото).Това аз знам,не претендирам да съм изчерпателен и точен
,някой ако знае повече по темата да ме поправя!
Но ако се трансплантира цяла глава с принадлежащите и атрибути проблеми няма никакви,всички отвори по маслените магистрали и водната риза си пасват.
Дано сте ми разбрали писанията ,че така на пръв поглед аз самия нещо не си разбирам!
G60-то също е с диджифант и дюзите са в главата,а не в колектора

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта