Колеги, притежавам Golf 3 (Газ-Бензин) 1994г.
До сега проблеми по двигателя съм имал, с охлаждането (Термостат, датчика за включване на перката).
Всиичко това беше своевременно отремонтирано.
Сега се получи друг проблем:
1. На ниски обороти двигателя прекъсва и трепери.
2. На високи се оправя, но се чувства прекъсване.На всечкото отгоре се чува съскане от карборатора. Както беше при МОСКВИЧИТЕ- в момент когато се подава гас бес филтър и капак,от карбуратора се чуваше силен звук на бъздух на опън на вътре.
Сега при Голфа се чува навън.
Не мога да разбера какво е станало с колата.
Страхувам се да няма изтичане на газ, или в карбуратора не влиза въздух, моля ви за съвет !!!
Прекъсване на двигателя
- Ivan kolev Ivanov
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Прекъсване на двигателя
или запушен катализатор(съскането навън) или скъсан тампон под моно блока (карбуратора според теб).провери чрез откачане на ауспуховата система и чрез проверка на тампона!
успех!
успех!
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Прекъсване на двигателя
Проверката на тампона става много лесно, откачаш тръбата на въздуха палиш колата - запушваш с ръка ако колата не изгасне значи тампона може тогава да се каже, че тампона е чао. Между другото сменял ли си кабели свещи и дистрибуторна капачка?
- Ivan kolev Ivanov
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Прекъсване на двигателя
Ами, не несъм сменял !!
- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Прекъсване на двигателя
Ivan kolev Ivanov написа:Ами, не несъм сменял !!
Вземи си провери свещите? Виж ги какъв цвят са! Може и от тях да е. А кабелите с дистрибуторната капачка и палеца ги смени, ако вечер като вдигнеш капака отдоло да е дискотека - кабелите си светят!

- Ivan kolev Ivanov
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Прекъсване на двигателя
Разбрах от каде е съскането, идва от един гуме тампон под моно блока, отне ми време преди да разбера, натъпках един парцал там и намаля значително, самоче ми трябват инструкции как да го сменя защото така като гледам много кабели има!
Ако някой може да ми даде инструкции, да разглобявам едно по едно .
Ако някой може да ми даде инструкции, да разглобявам едно по едно .
Re: Прекъсване на двигателя
адаш , лесно се сменя и ние се шашкай! сваляш филтъра и самият моно блок е закрепен в/у тампона с 3 болта (ако е моторАЕА 3 шпилки) махаш моноблока и стигаш до тампона ,който се крепи с 4 болтчета към колектора ! монтираш по обратен ред!успех!
- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Прекъсване на двигателя
Ето тук колегит са го обяснили подробно! Дано съм помогнал!
- Ivan kolev Ivanov
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Прекъсване на двигателя
Ако откача маркучите, дали няма да започне да изтича гориво ?
- pitbula90
- Мнения: 217
- Регистриран на: Вто 08 май 2007 20:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елхово - София
- Контакти:
Re: Прекъсване на двигателя
Като не даваш на контакт бензиновата помпа няма да работи и следователно няма да тече бензин
- Ivan kolev Ivanov
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Прекъсване на двигателя
Готово, направих го, смених гумения тампон, всечки трякания,съскания, треперения се оправиха. Тампона ми излезе точно [ 55.40]. Благодаря на всички !
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 36 госта