привет колеги, някой може ли да разчете тази грешка,няма я в аутодата, няма я и в сайта на ross tech,
18016 - Steering Angle Signal
P1608 - 35-10 - Malfunction indication from Steering Angle Sensor - Intermittent
Readiness: 0010 0001
Golf MK4 2000г. 1.6 APF загадъчна грешка
Re: загадъчна грешка на мк4 2000г 1.6 апф
Грешката е означава прекъсване на сигнала от датчика за определяне ъгъла на волана. Свързано е със ESP-то. Да си сменял нещо наскоро или някоя жълта лампа да ти светва? например триъгълник
Re: загадъчна грешка на мк4 2000г 1.6 апф
нищо не съм сменял, а и колата няма esp, незнам от какво може да е, датчик на хидравликата възможно ли е ?
Re: загадъчна грешка на мк4 2000г 1.6 апф
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=272436 нещо от тази тема може и да ти помогне но пък щом няма ESP ( което е странно ) да не би някой преди теб да е правил някакви магий
. А за кой датчик на хидравликата говориш, че нещо не вдявам, този за нивото........

Re: загадъчна грешка на мк4 2000г 1.6 апф
датчика на хидравличната помпа, виждам го че е омаслен и можеби от там да идва проблема защото и волана ми е малко по тежък, качвах се на друга четворка по стара от моята и волана беше много по лек от моя. Относно esp нямам, незнам трябва ли да има или не, как мога да раздера, по таблото нямам копче за esp, по таблото нищо не свети, закачих го на ваг ком и изкара доста грешки, ако искаш може да ги видиш. http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=438736
по какво мога да разбера дали има esp?
по какво мога да разбера дали има esp?
Re: загадъчна грешка на мк4 2000г 1.6 апф
Няма как да е от датчика на хидравличната помпа, по скоро е от лентовия кабел на волана. Прочетох в другата ти тема, че аербега е залепен за волана и е много вероятно и кабела вътре да е останал излишен. Просто на някой реставратор му е хрумнало по този начин да възстанови волана. А дали имаш ЕСП......... снимай АБС модула, горе от шофьорската страна или погледни в нета как изглеждат тези който са със ЕСП и АСР
Re: загадъчна грешка на мк4 2000г 1.6 апф
да, предишния собственик е правил само поразии, сега ще си взема лентов кабел, аербег(за всеки случай) защото незнам като го отлепя от волана в какво състояние е и ще вида какво е положението вътре, за есп- то ще снимам абс модула и ще го пусна в тази тема, но интересното ми е ако лентовия кабел е заминал какво общо има с ъгъла на волана при положение че (приемаме) че няма есп.
Re: загадъчна грешка на мк4 2000г 1.6 апф
Aми може ЕКУ-то да си търси сензора, ба ли го. Между другото, като разглабяш за волана, огледай зад пластмасите дали няма да намериш и самия датчик
https://www.youtube.com/watch?v=6t2hJCFqX0w
Aко и колегата policevidin се включи ще ти е много полезен
https://www.youtube.com/watch?v=6t2hJCFqX0w
Aко и колегата policevidin се включи ще ти е много полезен

Re: загадъчна грешка на мк4 2000г 1.6 апф
ок, разглобих пластмасите около волана и там няма датчик, за който ми говорихте.
Re: Golf MK4 2000г. 1.6 APF загадъчна грешка
Със същия мотор съм, колега, и при мене излиза същата грешка, и аз нямам ESP, и моя волан е тежичък, но от край време си е. Имам за смяна части по ходовата и сметнах, че от там е проблема, но така като гледам явно не е. Колата не е блъскана, а другото нещо което го правеше до преди може би месец, премигваше ми лампата за ръчната спирачка и пищеше. Аз си мисля, че просто спирачките заминват, и количеството на спирачна течност е спаднало поради това, но пък това са си просто мои предположения. Интересното е, че скоро не го е правила. Ако има нещо общо споделяйте.
Re: Golf MK4 2000г. 1.6 APF загадъчна грешка
преди го закачих да ваг ком и изкара че датчика на хидравличната помпа е заминал, като го погледнах действително беше омаслен, но все не остава време и пари за него, мисля че ако се смени че олекне волана, по предницата ми всичко е ок, няма причина да е по тежък. относно грешката за ЕСП и мен ме очудва, интересното че не е постоянна, но като цяло АПФ двигатела е малко капризен и по скъпичък. ако има развитие ще споделя.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 2000г. 1.6 APF загадъчна грешка
Принципно моторния компютър се кодира според екстрите на колата. Ако някой му е казал, че тази има ESP, ще си търси датчика. Също така ако моторния комп. е сменян някога и е сложен такъв от кола с ESP, неговия кодинг ще е друг и пак ще си търси датчика. Т.е. трябва да се прегледа какво е положението с кодинга и за какви екстри е кодиран настоящия компютър, с който е колата.
По въпроса с волана - въобще няма да се промени след смяната на датчика. Единствената функция на датчика е да подава сигнал към моторния компютър, за да си вдига оборотите на празен ход, когато завъртиш волана и го задържиш в крайно положение, за да не пропадат оборотите, както става на по-старите коли. Реално погледнато и с него и без него, волана трябва да си е все същия, освен ако не губи прекалено много хидравлична течност от там, ама вие говорите само за омасляване, а не за изливане :) .

По въпроса с волана - въобще няма да се промени след смяната на датчика. Единствената функция на датчика е да подава сигнал към моторния компютър, за да си вдига оборотите на празен ход, когато завъртиш волана и го задържиш в крайно положение, за да не пропадат оборотите, както става на по-старите коли. Реално погледнато и с него и без него, волана трябва да си е все същия, освен ако не губи прекалено много хидравлична течност от там, ама вие говорите само за омасляване, а не за изливане :) .

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: B_A_D и 60 госта