Golf MK4 2000г. 1.6 APF загадъчна грешка

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
dimcho88
Мнения: 330
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 8:24
Автомобил:
Двигател:

Golf MK4 2000г. 1.6 APF загадъчна грешка

Мнениеот dimcho88 » Съб 02 май 2015 16:21


привет колеги, някой може ли да разчете тази грешка,няма я в аутодата, няма я и в сайта на ross tech,
18016 - Steering Angle Signal
P1608 - 35-10 - Malfunction indication from Steering Angle Sensor - Intermittent

Readiness: 0010 0001




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: загадъчна грешка на мк4 2000г 1.6 апф

Мнениеот hvp800 » Съб 02 май 2015 17:40


Грешката е означава прекъсване на сигнала от датчика за определяне ъгъла на волана. Свързано е със ESP-то. Да си сменял нещо наскоро или някоя жълта лампа да ти светва? например триъгълник


dimcho88
Мнения: 330
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 8:24
Автомобил:
Двигател:

Re: загадъчна грешка на мк4 2000г 1.6 апф

Мнениеот dimcho88 » Съб 02 май 2015 17:43


нищо не съм сменял, а и колата няма esp, незнам от какво може да е, датчик на хидравликата възможно ли е ?


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: загадъчна грешка на мк4 2000г 1.6 апф

Мнениеот hvp800 » Съб 02 май 2015 17:51


http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=272436 нещо от тази тема може и да ти помогне но пък щом няма ESP ( което е странно ) да не би някой преди теб да е правил някакви магий :gruebel . А за кой датчик на хидравликата говориш, че нещо не вдявам, този за нивото........


dimcho88
Мнения: 330
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 8:24
Автомобил:
Двигател:

Re: загадъчна грешка на мк4 2000г 1.6 апф

Мнениеот dimcho88 » Съб 02 май 2015 18:00


датчика на хидравличната помпа, виждам го че е омаслен и можеби от там да идва проблема защото и волана ми е малко по тежък, качвах се на друга четворка по стара от моята и волана беше много по лек от моя. Относно esp нямам, незнам трябва ли да има или не, как мога да раздера, по таблото нямам копче за esp, по таблото нищо не свети, закачих го на ваг ком и изкара доста грешки, ако искаш може да ги видиш. http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=438736
по какво мога да разбера дали има esp?


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: загадъчна грешка на мк4 2000г 1.6 апф

Мнениеот hvp800 » Съб 02 май 2015 18:28


Няма как да е от датчика на хидравличната помпа, по скоро е от лентовия кабел на волана. Прочетох в другата ти тема, че аербега е залепен за волана и е много вероятно и кабела вътре да е останал излишен. Просто на някой реставратор му е хрумнало по този начин да възстанови волана. А дали имаш ЕСП......... снимай АБС модула, горе от шофьорската страна или погледни в нета как изглеждат тези който са със ЕСП и АСР


dimcho88
Мнения: 330
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 8:24
Автомобил:
Двигател:

Re: загадъчна грешка на мк4 2000г 1.6 апф

Мнениеот dimcho88 » Съб 02 май 2015 18:35


да, предишния собственик е правил само поразии, сега ще си взема лентов кабел, аербег(за всеки случай) защото незнам като го отлепя от волана в какво състояние е и ще вида какво е положението вътре, за есп- то ще снимам абс модула и ще го пусна в тази тема, но интересното ми е ако лентовия кабел е заминал какво общо има с ъгъла на волана при положение че (приемаме) че няма есп.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: загадъчна грешка на мк4 2000г 1.6 апф

Мнениеот hvp800 » Съб 02 май 2015 19:21


Aми може ЕКУ-то да си търси сензора, ба ли го. Между другото, като разглабяш за волана, огледай зад пластмасите дали няма да намериш и самия датчик
https://www.youtube.com/watch?v=6t2hJCFqX0w
Aко и колегата policevidin се включи ще ти е много полезен :th_up


dimcho88
Мнения: 330
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 8:24
Автомобил:
Двигател:

Re: загадъчна грешка на мк4 2000г 1.6 апф

Мнениеот dimcho88 » Сря 06 май 2015 20:00


ок, разглобих пластмасите около волана и там няма датчик, за който ми говорихте.


grool
Мнения: 35
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Golf MK4 2000г. 1.6 APF загадъчна грешка

Мнениеот grool » Нед 17 май 2015 21:30


Със същия мотор съм, колега, и при мене излиза същата грешка, и аз нямам ESP, и моя волан е тежичък, но от край време си е. Имам за смяна части по ходовата и сметнах, че от там е проблема, но така като гледам явно не е. Колата не е блъскана, а другото нещо което го правеше до преди може би месец, премигваше ми лампата за ръчната спирачка и пищеше. Аз си мисля, че просто спирачките заминват, и количеството на спирачна течност е спаднало поради това, но пък това са си просто мои предположения. Интересното е, че скоро не го е правила. Ако има нещо общо споделяйте.


dimcho88
Мнения: 330
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 8:24
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 2000г. 1.6 APF загадъчна грешка

Мнениеот dimcho88 » Нед 17 май 2015 21:45


преди го закачих да ваг ком и изкара че датчика на хидравличната помпа е заминал, като го погледнах действително беше омаслен, но все не остава време и пари за него, мисля че ако се смени че олекне волана, по предницата ми всичко е ок, няма причина да е по тежък. относно грешката за ЕСП и мен ме очудва, интересното че не е постоянна, но като цяло АПФ двигатела е малко капризен и по скъпичък. ако има развитие ще споделя.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 2000г. 1.6 APF загадъчна грешка

Мнениеот zfa159 » Пон 18 май 2015 21:22


Принципно моторния компютър се кодира според екстрите на колата. Ако някой му е казал, че тази има ESP, ще си търси датчика. Също така ако моторния комп. е сменян някога и е сложен такъв от кола с ESP, неговия кодинг ще е друг и пак ще си търси датчика. Т.е. трябва да се прегледа какво е положението с кодинга и за какви екстри е кодиран настоящия компютър, с който е колата.
По въпроса с волана - въобще няма да се промени след смяната на датчика. Единствената функция на датчика е да подава сигнал към моторния компютър, за да си вдига оборотите на празен ход, когато завъртиш волана и го задържиш в крайно положение, за да не пропадат оборотите, както става на по-старите коли. Реално погледнато и с него и без него, волана трябва да си е все същия, освен ако не губи прекалено много хидравлична течност от там, ама вие говорите само за омасляване, а не за изливане :) .
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: golfmk1, Google [Bot] и 61 госта