Изчезнали обороти Голф 3 1,6 моно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
blau
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 15 май 2005 16:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Изчезнали обороти Голф 3 1,6 моно

Мнениеот blau » Чет 02 мар 2006 0:00


Здравейте колеги, имам следния проблем:
На 2-3 пъти в рамките на няколко месеца, както си карам и оборотите на празен ход започват да играят яко от 200 до 1200 и така постоянно, се едно двигателя е като на линейка сирената, после пак така незнайно се оправя съм отново щастлив :) Хубаво ама днес пак стана така и после оборотите съвсем заглъхнаха някъде на 200 че и по малко и направо като пусна педала на гаста и си гасне. даже не мога да запаля без да дам газ.. по едно време се оправи за около половин час и после пак зе да гасне и така си и остана... Ако някой има идея или нещо може да ме упъти, моля помогнете! :?




Потребителски аватар
Peychev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Peychev » Чет 02 мар 2006 8:06


При мен докато карах, играеха между 3000 и 0 и колата губеше мощност за момент и вървеше на тласъци за няколко секунди, после се оправяше за известно време. Като си смених дистрибуторната кпачка всичко се оправи и дори колата стана доста по по-пъргава отколкото някога е била откакто аз я карам. Голф 1,6 моно 75к


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 02 мар 2006 8:37


Тука същите пролеми имат заради някакво стъпково моторче...
Да не се окаже и при вас така..?


ivanolo
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ivanolo » Чет 02 мар 2006 9:46


И аз имах такъв проблем, но ми смениха едно моторче за празен ход и се оправи. Струва 200 лв. ново, Bosh. Става въпрос за Голф 3 1,6 75 к.с.


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Чет 02 мар 2006 18:39


или стъпково моторче или има една плочка отстрани на моноинжекцията (потенциометър), който се настроива или се сменя ако е много износен
има един маистор който ще ти я оправи гаранция. Занимава се само с електроники на VW-та даже и фирмата му се казва GTI :wink:
ако искаш му се обади 0888712053 - Боби


Потребителски аватар
folci
Мнения: 95
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот folci » Чет 02 мар 2006 18:47


един познат имаше подобен проблем (ГТИ 115к.с.), при него се оказа бензинова помпа.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Изчезнали обороти Голф 3 1,6 моно

Мнениеот Даскала™ » Чет 02 мар 2006 19:30


blau написа: може да ме упъти

По България ли,по Германия ли......... :roll:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 02 мар 2006 21:20


С риск пак да ме опюят ще кажа че имах същите ефекти и на Алфата.
1.Промих моторчето за ПХ / Бош/
2. Почистих дебитомера и плъзгача му / и той е Бош - като на Пасат/
Работата се пооправи за кратко време докато не се огледах за смучене на въздух. Оказа се , че 2 от гумените прехода от интейка към смукателният колектор са леко цепнати. Понякога цепнатинките явно се затискат и не смуче въздух.
Затова огледай за смучене на въздух от маркуч,см.колектор - по веригата.Гуменият тампон където ляга инжекцията.
Почистването и промиването го направих със спрей за карбуратори.
Бандажирах гумените прехода със самовулканизиращ се Bishop 963.
Регулирах дебитомера на 0,95 V /измерено на куплунга му / при ПХ/.
Накрая направих профилактиката , която беше описана лятото за "пиене на вода ", но със спрея за карбуратори. При първите 1-2 форсирания при впръскване се появи малко тъмно сив - не черен дим.
на Голфа също съм я правил тази процедура със спрея.
При голфа остана само 1 малък проблем при голям студ и първоначално запалване да вдига обороти до 2000 , но при изфорсирване си падат до нормалните.И това не го прави всеки път. При по-топлото време вече не се проявява.
Сега Алфата мърка на ПХ, не тресе, не прескачат оборотите.

Успех


Потребителски аватар
kvalev
Мнения: 41
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sliven
Контакти:

re

Мнениеот kvalev » Пет 03 мар 2006 13:51


Значи колегата е прав в повечето случаи това играене на обороти на празен ход е от неправомерно смучене на въздух на инжекцията, огледай всички вакууми да не би да имаш измъкнат или напукан маркуч. Не че не може да е от стъпковия мотор за празен ход, просто някои от тях започват да се движат много инертно с течение на времето, ако е от него не купувай втора ръка.

Аз самия имам Голф, но с него засега нямам проблеми, обаче работя в сервиз на Форд и наистина съм виждал хора да купуват стъпкови мотори само заради един вакуум. Провери си свещите и кабелите.

Успех.


Потребителски аватар
blau
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 15 май 2005 16:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот blau » Пон 06 мар 2006 14:22


Мерси за всички мнения! Оказа се някакъв маркуч наистина, за всеки случай смених и дистрибуторната капачка и сега всичко е ОК :)
За Доктора да му кажа забележката му е уместна :) имах предвид в България обикновено тук правя ремонти че в Германия няма да казвам за какви цени става въпрос! :screwy
Може да затворим темата!


Потребителски аватар
blau
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 15 май 2005 16:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот blau » Пон 06 мар 2006 14:23


.. Не Доктора а Даскала.. :oops:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 06 мар 2006 16:33


blau написа:.. Не Доктора а Даскала.. :oops:

Не си сбъркал ве :don't worry
И Доктор се барам(ЛФК,Масажи) :lol:


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Изчезнали обороти Голф 3 1,6 моно

Мнениеот tankishev » Съб 11 мар 2006 19:54


blau написа:Здравейте колеги, имам следния проблем:
На 2-3 пъти в рамките на няколко месеца, както си карам и оборотите на празен ход започват да играят яко от 200 до 1200 и така постоянно, се едно двигателя е като на линейка сирената, после пак така незнайно се оправя съм отново щастлив :) Хубаво ама днес пак стана така и после оборотите съвсем заглъхнаха някъде на 200 че и по малко и направо като пусна педала на гаста и си гасне. даже не мога да запаля без да дам газ.. по едно време се оправи за около половин час и после пак зе да гасне и така си и остана... Ако някой има идея или нещо може да ме упъти, моля помогнете! :?


.... 100% същият казус при мен ... тези проблеми ми се появяват на празен ход и на ниски обороти .... при леко натискане на газта и обороти под 2000 колата забива муцунка ... днес ходих да ми четат грешките на компютъра ... оказа се че не е стъпковото моторче както предполагах и както пише в половинта теми ... даже го мери с мултицет и каза че е ок ... проблема е в TPS сензора ... (датчика за позицията на дроселната клапа) .... явно пистити не дават контакт или са се изтрили в частта на ниските обороти и дава грешни сигнали на компютъра ... в БОШ не продават плочката отделно (а цялият инжекцион) а втора ръка не се взима (не знаеш колко е изтъркана) ... казаха ми че продавали нови плочки (не БОШ) за около 140 лева ... някой да знае повече инфо ???


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 11 мар 2006 19:58


blau написа:Може да затворим темата!

ОК!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], goppa и 47 госта