На 2-3 пъти в рамките на няколко месеца, както си карам и оборотите на празен ход започват да играят яко от 200 до 1200 и така постоянно, се едно двигателя е като на линейка сирената, после пак така незнайно се оправя съм отново щастлив
Изчезнали обороти Голф 3 1,6 моно
Изчезнали обороти Голф 3 1,6 моно
Здравейте колеги, имам следния проблем:
На 2-3 пъти в рамките на няколко месеца, както си карам и оборотите на празен ход започват да играят яко от 200 до 1200 и така постоянно, се едно двигателя е като на линейка сирената, после пак така незнайно се оправя съм отново щастлив
Хубаво ама днес пак стана така и после оборотите съвсем заглъхнаха някъде на 200 че и по малко и направо като пусна педала на гаста и си гасне. даже не мога да запаля без да дам газ.. по едно време се оправи за около половин час и после пак зе да гасне и така си и остана... Ако някой има идея или нещо може да ме упъти, моля помогнете! 
На 2-3 пъти в рамките на няколко месеца, както си карам и оборотите на празен ход започват да играят яко от 200 до 1200 и така постоянно, се едно двигателя е като на линейка сирената, после пак така незнайно се оправя съм отново щастлив
- Peychev
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 12 окт 2005 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
При мен докато карах, играеха между 3000 и 0 и колата губеше мощност за момент и вървеше на тласъци за няколко секунди, после се оправяше за известно време. Като си смених дистрибуторната кпачка всичко се оправи и дори колата стана доста по по-пъргава отколкото някога е била откакто аз я карам. Голф 1,6 моно 75к
Re: Изчезнали обороти Голф 3 1,6 моно
blau написа: може да ме упъти
По България ли,по Германия ли.........
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13565
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
С риск пак да ме опюят ще кажа че имах същите ефекти и на Алфата.
1.Промих моторчето за ПХ / Бош/
2. Почистих дебитомера и плъзгача му / и той е Бош - като на Пасат/
Работата се пооправи за кратко време докато не се огледах за смучене на въздух. Оказа се , че 2 от гумените прехода от интейка към смукателният колектор са леко цепнати. Понякога цепнатинките явно се затискат и не смуче въздух.
Затова огледай за смучене на въздух от маркуч,см.колектор - по веригата.Гуменият тампон където ляга инжекцията.
Почистването и промиването го направих със спрей за карбуратори.
Бандажирах гумените прехода със самовулканизиращ се Bishop 963.
Регулирах дебитомера на 0,95 V /измерено на куплунга му / при ПХ/.
Накрая направих профилактиката , която беше описана лятото за "пиене на вода ", но със спрея за карбуратори. При първите 1-2 форсирания при впръскване се появи малко тъмно сив - не черен дим.
на Голфа също съм я правил тази процедура със спрея.
При голфа остана само 1 малък проблем при голям студ и първоначално запалване да вдига обороти до 2000 , но при изфорсирване си падат до нормалните.И това не го прави всеки път. При по-топлото време вече не се проявява.
Сега Алфата мърка на ПХ, не тресе, не прескачат оборотите.
Успех
1.Промих моторчето за ПХ / Бош/
2. Почистих дебитомера и плъзгача му / и той е Бош - като на Пасат/
Работата се пооправи за кратко време докато не се огледах за смучене на въздух. Оказа се , че 2 от гумените прехода от интейка към смукателният колектор са леко цепнати. Понякога цепнатинките явно се затискат и не смуче въздух.
Затова огледай за смучене на въздух от маркуч,см.колектор - по веригата.Гуменият тампон където ляга инжекцията.
Почистването и промиването го направих със спрей за карбуратори.
Бандажирах гумените прехода със самовулканизиращ се Bishop 963.
Регулирах дебитомера на 0,95 V /измерено на куплунга му / при ПХ/.
Накрая направих профилактиката , която беше описана лятото за "пиене на вода ", но със спрея за карбуратори. При първите 1-2 форсирания при впръскване се появи малко тъмно сив - не черен дим.
на Голфа също съм я правил тази процедура със спрея.
При голфа остана само 1 малък проблем при голям студ и първоначално запалване да вдига обороти до 2000 , но при изфорсирване си падат до нормалните.И това не го прави всеки път. При по-топлото време вече не се проявява.
Сега Алфата мърка на ПХ, не тресе, не прескачат оборотите.
Успех
- kvalev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
re
Значи колегата е прав в повечето случаи това играене на обороти на празен ход е от неправомерно смучене на въздух на инжекцията, огледай всички вакууми да не би да имаш измъкнат или напукан маркуч. Не че не може да е от стъпковия мотор за празен ход, просто някои от тях започват да се движат много инертно с течение на времето, ако е от него не купувай втора ръка.
Аз самия имам Голф, но с него засега нямам проблеми, обаче работя в сервиз на Форд и наистина съм виждал хора да купуват стъпкови мотори само заради един вакуум. Провери си свещите и кабелите.
Успех.
Аз самия имам Голф, но с него засега нямам проблеми, обаче работя в сервиз на Форд и наистина съм виждал хора да купуват стъпкови мотори само заради един вакуум. Провери си свещите и кабелите.
Успех.
Мерси за всички мнения! Оказа се някакъв маркуч наистина, за всеки случай смених и дистрибуторната капачка и сега всичко е ОК
За Доктора да му кажа забележката му е уместна
имах предвид в България обикновено тук правя ремонти че в Германия няма да казвам за какви цени става въпрос!
Може да затворим темата!
За Доктора да му кажа забележката му е уместна
Може да затворим темата!
- tankishev
- Мнения: 437
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Изчезнали обороти Голф 3 1,6 моно
blau написа:Здравейте колеги, имам следния проблем:
На 2-3 пъти в рамките на няколко месеца, както си карам и оборотите на празен ход започват да играят яко от 200 до 1200 и така постоянно, се едно двигателя е като на линейка сирената, после пак така незнайно се оправя съм отново щастливХубаво ама днес пак стана така и после оборотите съвсем заглъхнаха някъде на 200 че и по малко и направо като пусна педала на гаста и си гасне. даже не мога да запаля без да дам газ.. по едно време се оправи за около половин час и после пак зе да гасне и така си и остана... Ако някой има идея или нещо може да ме упъти, моля помогнете!
.... 100% същият казус при мен ... тези проблеми ми се появяват на празен ход и на ниски обороти .... при леко натискане на газта и обороти под 2000 колата забива муцунка ... днес ходих да ми четат грешките на компютъра ... оказа се че не е стъпковото моторче както предполагах и както пише в половинта теми ... даже го мери с мултицет и каза че е ок ... проблема е в TPS сензора ... (датчика за позицията на дроселната клапа) .... явно пистити не дават контакт или са се изтрили в частта на ниските обороти и дава грешни сигнали на компютъра ... в БОШ не продават плочката отделно (а цялият инжекцион) а втора ръка не се взима (не знаеш колко е изтъркана) ... казаха ми че продавали нови плочки (не БОШ) за около 140 лева ... някой да знае повече инфо ???
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта
