Изхъркване на двигателя при рязко подаване на газ - що?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
c1ick
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 14 юли 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Изхъркване на двигателя при рязко подаване на газ - що?

Мнениеот c1ick » Чет 16 мар 2006 21:08


Здравейте,
Имам газова на колицата (Golf II, 1.3 карбуратор) и тоя проблем винаги си е присъствал, само че напоследък се задълбочава. Става само като включа на бензин и особено като е по-студена колата - демек сутрин.
При по-рязко натискане на педала на газта двигателят се задавя, изхърква 1-2 пъти и тогава вдига обороти. Ако съм на светофар, е много дразнещо, щото трябва да отпускам съвсем бавно съединителя, като едновременно с това подавам повечко газ - за да не се задави и да изгасне - особено на баира по Волгоград на светофара с Дондуков - там, ако е по-студено, редовно изгасва - мощност губи, то ясно, ама защо?
Скоро сменях кабели на свещите, дистр. капачка, свещите ми ужким са читави... не знам какво да му правя.
А още по-тъпото е, че не мога да го обясня на майстора, щото не се случва всеки път. Като ходих за кабелите на свещите, обясних му какво става, той седна, пална, дава газ, дава, ама то си работи... Вика "наред е" - еми наред е, викам, нали ти обяснявам, че го прави като е студена. "Мнооого рязко пускаш съединителя, от това е" - брей, пак аз виновен - ми на газ що не го прави? :evil: :evil:
Та това е проблемчето - всяка помощ е добре дошла, че да не съм като ученичка по светофарите - газ, газ, газ ... и едвам пъпли колицата :-(




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 16 мар 2006 21:23


въздушната клапа на карбуратора


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Чет 16 мар 2006 22:32


имам познат пиербург 2е3,същите проблеми.решихме че проблема е от клапана за налягане който връща обратното(излишното гориви).на него не му се дават $ за нов клапан за да ти кажа дали наистина тва е проблема


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 16 мар 2006 22:34


SnowMaster написа:имам познат пиербург 2е3,същите проблеми.решихме че проблема е от клапана за налягане който връща обратното(излишното гориви).на него не му се дават $ за нов клапан за да ти кажа дали наистина тва е проблема


колега каде е тоя клапан и за него чувам за първи път?


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Чет 16 мар 2006 22:47


християне ако не се лъжа точно на теб обяснявах на ЛС за този клапан.ако не да поясня след fuel pomp е клапана за който говоря.споменах че не сам сигурен че е от него щото още не е сменен


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 16 мар 2006 22:51


бъркаш ме с някой, след помпата и на 2е2 и на 2е3 има разпределител, единя е железен(2е2) а другия е пластмасов на 2е3 и ВЪТРЕ НЯМА НИКАКВИ КЛАПАНИ ИЛИ ФИЛТРИ. Ако говориме за цилиндричното тяло с три извода


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Чет 16 мар 2006 23:00


пластмасов разпеделител -така е сигурно названието.не се засягаи ако сам обаркал.сори нема да пиша по темата повече знам че си спец в областа


c1ick
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 14 юли 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

А можеш ли да ми посочиш сервиз, в който ще ми я оправят?

Мнениеот c1ick » Чет 16 мар 2006 23:31


Hristian37 -> Благодаря за бързия отговор и мини-флейма по моя въпрос :-))
ОК - въздушната клапа да е. В кой сервиз могат читаво да ми я оправят/почистят/сменят или каквото там се прави и за каква сума горе-долу?
Или да търся Ваското1?


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 16 мар 2006 23:37


най-добре иди до Ваското да я прегледа и той, защото аз предполагам, но без да се види нищо не може да е сигурно, пък може и друго да се окаже, като 4ета явно карбуратора не си го чистил скоро, а като караш на газ се поразсъхват мембрани, игла и др. За друг сервиз незнам аз моя си го правя сам,щото преди го водих по сервизи и ставаше по зле и по зле


c1ick
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 14 юли 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

и пак мерси за бързия отговор

Мнениеот c1ick » Чет 16 мар 2006 23:49


Абсолютно си прав - карбуратора не съм го чистил не скоро, ами изобщо (имам колата от 8 месеца, за мое оправдание:-)). Ще се звъни на Ваското :bowdown:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 16 мар 2006 23:53


Този тройник е същия като на Шкода фелиция ,мисля и е само 17 лв.Или поне така ми каза един приятел преди 2 години.А за оригиналния за любимата ни марка е към 80лв.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 17 мар 2006 0:00


Малко се отклоняваме от темата, ама да кажа още нещо -фелицията е с 2е3 и пластмасовия тройник е монтиран на сами карб.(Голяма немска глупост), на един познат с г2 1.3 МН мотор - този пластмасов боклук се цепнал в движение и оттам бензина отива каде - право при свщите, добре че човека е изряден шофьор и имал пожарогасител та се размина само с кабели маркучи тяло за въздушен филтър. ТАКА ЧЕ КОЛЕГИ С ТОЗИ ТИП КОНСТРУКЦИЯ НА ДВГ(1.3) ПРОВЕРЯВАЙТЕ ПЕРИОДИЧНО ПЛАСТМАСОВИЯ ТРОЙНИК , БЕНЗИНОВАТА ПОМПА И МАРКУЧИТЕ. На този познат после му купихме железен тройник от АУДИ80(малко по различен е) и го сложихме отдясно на ботуша и до сега няма проблеми.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пет 17 мар 2006 8:37


Провери тампона на карбуратора... знам че звучи тъпо но и при мен имаше нещо такова - на студен двигател газта трябваше да се пипа много нежно, я си я натиснал повечко от необходимото - забиваш муцината и започва люлеенето.
Разклати карба във всички посоки при работещ двигател.. ако усетиш намаляване на оборотите или промяна при работата му значи има вероятност тампона да е тръгнал ( ако не и заминал ).


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 17 мар 2006 12:36


е да ама колегата пише че на газ няма проблеми, а ако е преебан тампона на газ ще се усеща много повече отколкото на бензин



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 47 госта