значи моля ако някой може да ми каже от какво не ми работи MFA-а и как евентуално да отстраня повредата
проблема е там че като натискам копчето нищо не се мести на таблото а показва само часа



от какво не ми работи MFA
- beni barzia
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 24 юли 2005 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
- beni barzia
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 24 юли 2005 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе слушайте ме мене бе човека говори за г2 нали?
Е и аз имам г2 с мфа и знам че копчето се отваря.. има едно щифче отстрани .. значи сваляш волана сваляш лостчето и има 2 вариянта
да дадеш кабелите ка късо или да си отвориш лостчето и да ги дадеш вътре.. иначе .. не помня точно кой кабели бяха .. те са 4 вътре
Е и аз имам г2 с мфа и знам че копчето се отваря.. има едно щифче отстрани .. значи сваляш волана сваляш лостчето и има 2 вариянта
да дадеш кабелите ка късо или да си отвориш лостчето и да ги дадеш вътре.. иначе .. не помня точно кой кабели бяха .. те са 4 вътре
- beni barzia
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 24 юли 2005 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
а бе хора вчера като се загледах в пространството между коша и предния джам от ляво нали е компютъра и гледам че там има едно кабелче което е откъснато от някъде и на MFA има същото кабелче по цвят и се чуда дали не е от това проблема
а някой дали няма ел. схема за такъв голф да видя за какво е това кабелче и къде отива
а и още нещо като дам на контакт на един от четирите кабела на MFA не трябва ли да идва ток
,щото ги пробвах и на никой не идва ток.

а някой дали няма ел. схема за такъв голф да видя за какво е това кабелче и къде отива

а и още нещо като дам на контакт на един от четирите кабела на MFA не трябва ли да идва ток

- beni barzia
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 24 юли 2005 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Добре направи друго тогава.. нали казваш че към мфа копчето идва същия кабел .. свържи ги и виж какъв ще е резултата бе
според мен и това е вариянт само трябва да си сигурен че кабела е същия да не стане авария
(неразбирам много от елове.. ако има някой по компетентен да каже да не объркам нещо човека да му прецакам еку-то
)



- hop
- Мнения: 100
- Регистриран на: Чет 25 май 2006 16:00
- Автомобил: VW Touran 2005
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Не бързай да свързваш два края на кабели, докато не се убедиш, че не е това, което трябва да е. Ами ако на единия има + от акумулатора (или някой предпазител) а на другия маса?
Вземи един мултицет и без да даваш ключа за запалването на контакт провери, дали има напрежение спрямо маса на оня скъсания край откъм компа и после същата процедура направи и откъм копчето (лоста). След това дай контакт и повтори измерването на напрежението на двете маста. При положение, че не откриеш напрежение, провери отново двата края спрямо маса, но този път, като мериш съпротивление. Може да се провери и дали при натискането на копчето не се появява маса на някой от двата края.
Тези измервания би трябвало да те ориентират.
И накрая за да си сигурен, че това са двата края на една и съща жица, щракаш мултицета да мери съпротивление и го закачаш на двата края на подозираната жица. И ако ти покаже, че има късо между тия двата края, значи работата е ясна!
Но дори и да се окаже, че това са двата края на една и съща жица, остава въпроса, къде е отивал оня скъсания край при компа. И ако никъде наоколо не се вижда друг стърчащ край в същия цвят ще ти трябва схема.
Вземи един мултицет и без да даваш ключа за запалването на контакт провери, дали има напрежение спрямо маса на оня скъсания край откъм компа и после същата процедура направи и откъм копчето (лоста). След това дай контакт и повтори измерването на напрежението на двете маста. При положение, че не откриеш напрежение, провери отново двата края спрямо маса, но този път, като мериш съпротивление. Може да се провери и дали при натискането на копчето не се появява маса на някой от двата края.
Тези измервания би трябвало да те ориентират.
И накрая за да си сигурен, че това са двата края на една и съща жица, щракаш мултицета да мери съпротивление и го закачаш на двата края на подозираната жица. И ако ти покаже, че има късо между тия двата края, значи работата е ясна!
Но дори и да се окаже, че това са двата края на една и съща жица, остава въпроса, къде е отивал оня скъсания край при компа. И ако никъде наоколо не се вижда друг стърчащ край в същия цвят ще ти трябва схема.
- beni barzia
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 24 юли 2005 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
- kamenr
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ако не се оправиш
Ио, ако не се оправиш сам, звънни ми на0888367115, да ти кажа какво да направиш. имам схема на лост4ето, на мфа-то и се занимавам с електроника...
но не ми звъни преди др. седмица.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта