Проблема е следния
лампата на маслото не иска да си направи тест. Тоест не свети на контакт..
При извадени кабели от датчиците лампата на маслото мига, а при изфорсиране
с извадени кабели и пищи.. На какво се дължи това?
Колата е голф 2 86-та 1.6рф
Таблото е с препрогамирана памет 20 000км/няма прекъснати писти, няма разпоени елементи/



Проблем с digifiz (Лампата на маслото)
- bobiivanov
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с digifiz (Лампата на маслото)
вероятно датчик
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с digifiz (Лампата на маслото)
а според мен не, ако си откачиш кабелите на датчиците
и да дадеш на контакт би трябвало да светне ... така че датчик .. не ми се вярва
и да дадеш на контакт би трябвало да светне ... така че датчик .. не ми се вярва
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с digifiz (Лампата на маслото)
Залепнал датчик, вероятно на масления филтър. Откачи само неговата букса и пиши резултата.
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с digifiz (Лампата на маслото)
anrus написа:Залепнал датчик, вероятно на масления филтър. Откачи само неговата букса и пиши резултата.
Без промяна колега

- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с digifiz (Лампата на маслото)
Тогава остава датчика на главата. Дай на контакт без да палиш, откачи кабела към кафявия датчик и го дай към маса. Предполагам, че лампата на маслото ще започне да мига, което означава, че този датчик е залепнал в отворено положение.
Ако въпреки това лампата не започне да мига, тогава провери дали си свързал правилно нейния кабел към таблото.
Ако въпреки това лампата не започне да мига, тогава провери дали си свързал правилно нейния кабел към таблото.
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с digifiz (Лампата на маслото)
ще пробвам, ще проверя
и ще пиша
и ще пиша
Re: Проблем с digifiz (Лампата на маслото)
като замасиш датчика на главата,лампата трябва да свети постоянно,ако не свети -търси скъсан кабел или проблем в таблото.
Къде ти програмираха паметта,че и аз имам за правене едно табло?
Къде ти програмираха паметта,че и аз имам за правене едно табло?
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с digifiz (Лампата на маслото)
poni написа:като замасиш датчика на главата,лампата трябва да свети постоянно,ако не свети -търси скъсан кабел или проблем в таблото.
Къде ти програмираха паметта,че и аз имам за правене едно табло?
Лампата на маслото мига при замасен датчик и запален мотор. И пак не ще да си прави ТЕСТ

Re: Проблем с digifiz (Лампата на маслото)
на запален мотор и замасен датчик и моята май мига.ако замасиш датчика и дадеш на контакт без да палиш трябва да свети постоянно.за кой тест говориш?този,който се появява при даване на контакт ли?
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с digifiz (Лампата на маслото)
poni написа:на запален мотор и замасен датчик и моята май мига.ако замасиш датчика и дадеш на контакт без да палиш трябва да свети постоянно.за кой тест говориш?този,който се появява при даване на контакт ли?
Да колега, това исках да кажа... лампата не свети когато е на контакт!! А мига когато е запален мотора... след като
съм замасил датчика


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 83 госта