
Хвърли водата и после?... РЕШЕНО
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Хвърли водата и после?... РЕШЕНО
Здравейте! Нека споделя моята участ: Имам голф 3 1,6 аек мотор 1996. Изгоря ми датчика на вентилатора. На таблото не мръдна стрелката повече от 90 градуса (сочи нагоре). И не разбрах за повишената температура и водата... изкипя през "коминчето" на казанчето за антифриза. ОК. Смених датчика и долях антифриз на топъл двигател (моя майстор ми каза, че това ми било грешката). След 1 ч пак същата работата–антифриза изкипя. Оказа се, че влиза въздух от някъде и за това датчика не включва перката. Супер: смяна гарнитура на главата. Супер! 180лв за труд, 100лв гарнитура, гумички клапани и анфриз. 280 до тук. Колата ще ми я няма 2 дни. Много хора ми казват: "Щом веднъж ти е хвърлила водата... от този двигател вече нищо няма да стане". Вярно ли е? Тоест и след ремонта пак ли ще имам големи проблеми!? Благодаря за коментарите, които ще оставите. Колата я взех преди месец и още не съм и се нарадвал 

Последна промяна от dushanov на Пон 16 яну 2012 12:49, променено общо 1 път.
Re: Хвърли водата и после?...
Ако до последно е работил двигателя, мисля че ще движи и след ремонта.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Хвърли водата и после?...
Колега, при мен стана същото, но перките си включваха. Пак 1.6 мотор. Ами шлайфва се главата, сменя се гарнитурата и спи градът.... Въпроса е главата да не е пукната, но при VW това става по-рядко. Така и така си отворил мотора вземете прегледайте водна помпа, гумички, водачи на клапаните, реглаж на клапаните може да се направи и става като нова....
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Хвърли водата и после?...
javor_bg дано да си прав! Ако е така, след ремонта идвам от където си и пием до зори. А човека, който ще прави процедурата е Майстора с главно М. Приятел ми е и преглежда всичко. Аз дори му казах: "като отвориш двигареля,ако нещо не ти хареса, дзънкай". Работя в магазин за авточасти и ползвам отстъпка. Така, че... Но дано да няма много неща за сменяне. Водната помпа на колко км се сменя?
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Хвърли водата и после?...
Като протече!
- tdi fen
- Мнения: 4729
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Хвърли водата и после?...
сменяй термостата на 99% той е виновен
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Хвърли водата и после?...
dushanov написа:... Водната помпа на колко км се сменя?
При обслужването на автомобила. Заедно с ангренажния ремък и ролките.
Задължително.
При правилна експлоатация / антифриз и т.н. / живота и е около 80 хил. км. След това можеш да очакваш изненади.
Има един модел на VW, стария Бръмбър, на който водната помпа изобщо не се сменя, но там е друга бира. Сигурно защото няма ангренажен ремък.

- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Хвърли водата и после?...
Почна да ме боли глава. До тук водна помпа и термостат... освен моите 280лв
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Хвърли водата и после?...
Термостата е около 12-15 лева. Водната помпа не мога да отворя ауто-дата в момента да видя дали е на ангренажа или на пистовия ремък. Но щом е работила нормално, загрявала е на 90 градуса и не е мърдала значи няма проблем(ако не тече). Нея може да я отпишеш, но най добре кажи на майстора ти да я провери, защото най вероятно доста ще се ядоса, че "този и онзи" ти казват какво да сменяш. 

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Хвърли водата и после?...
Водната помпа на АЕК-а е като на 1.8 - върти я клиновиден ремък,заедно с хидравликата т.е. по-масовата помпа е, външната.
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Хвърли водата и после?...
Това, че водната помпа е "външна" не я прави по-трайна. Тя е консуматив, който германците например, сменят на определени километри. Там като си вкараш колата за обслужване в сервиза, не ти питат имаш ли пари ... здравите помпи ги хвърлят. Сигурно защото после поемат и някаква гаранция.
Както и да е, може би аз да съм в грешка. Взимам си думите назад. Нека колегата чака да потече. Това означава, че лагера и вече е заминал и дано не се случи в някой неподходящ момент.
Както и да е, може би аз да съм в грешка. Взимам си думите назад. Нека колегата чака да потече. Това означава, че лагера и вече е заминал и дано не се случи в някой неподходящ момент.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Хвърли водата и после?...
dushanov написа:Много хора ми казват: "Щом веднъж ти е хвърлила водата... от този двигател вече нищо няма да стане". Вярно ли е?
Ако беше вярно- значи вече над 150 000 карам с двигател, дето за нищо не става!

И издевателствам всячески над него (освен да го зоря, докато още не е загрял) и пак не става и не става! Повече от 115 коня не ще да вдигне!

Що ли му сипах масло 5W40 тогава...





Колега, не се шашкай!

Слагай хубави консумативи и части, за да знаеш, че нататък няма да имаш грижи и карай


- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Хвърли водата и после?...
Благодаря на всички... 

- Slevin
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 01 дек 2007 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Берковица
Re: Хвърли водата и после?...
Преди няколко месеца и аз имах същия проблем само че съм 1.8.. Шлайфах главата, смених водна помпа, термостат, датччик на перката и капачката на разширителния съд на антифриза.. С новата гарнитура заспа и няма никакви проблеми... Това което са ти казали че веднъж изхвърли ли водата нищо не става от двигателя май важи само за вазовиците 

- sukito
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 17:00
- Автомобил: Golf mk4
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Пловдив
Re: Хвърли водата и после?...
Карам Голф 4 тди след ремонт като твоя и нямам никакъв проблем 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 46 госта