Здравейте,предстой ми смяна на радиатора на Г3 1.8, може ли да ми кажете какво се разваля за да достигна до радиатора?
Каква марка радиатор да търся и колко горе долу струва?
Смяна на радиатор
- shockhead
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пон 14 сеп 2009 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Смяна на радиатор
Кажи поне кой радиатор ще сменяш..........на парно ли, на климатик ли или охлаждането на двигателя?????????
Re: Смяна на радиатор
Предполагам, че източваш антифриза (ако няма пробка откачваш долния маркуч) , сваляш маркучите от скобите, сваляш перката и закрепващите болтове към шасито и трябва да излезе радиаторът.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Смяна на радиатор
Сваля се предна маска.Точи се нантифриза от долния маркуч. Приготви си дълги клещи с тесни плоски накрайници - проблем е после монтажа на скобата на долния маркуч.Откачат се 2 те скоби на горен и долен маркуч, вади се буксата на включвателя за вентилатора .
Така и така ще точиш антифриза - поне промий системата.
За нов антифриз в никакъв случай не си взимай наливен или БГ производство.
Така и така ще точиш антифриза - поне промий системата.
За нов антифриз в никакъв случай не си взимай наливен или БГ производство.
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Някъде по света
Re: Смяна на радиатор
kris11 написа:Сваля се предна маска.Точи се нантифриза от долния маркуч. Приготви си дълги клещи с тесни плоски накрайници - проблем е после монтажа на скобата на долния маркуч.Откачат се 2 те скоби на горен и долен маркуч, вади се буксата на включвателя за вентилатора .
Така и така ще точиш антифриза - поне промий системата.
За нов антифриз в никакъв случай не си взимай наливен или БГ производство.
Имаш предвид маската/решетката с емблемата/ нали?
Не се сваля бронята или цялата пласмаса която на която е вързан радиатора?
Re: Смяна на радиатор
Ако не се лъжа перката е свързана към радиатора с 4 винта - горе-долу в четирите ъгъла. Буксата за перката също се откачва, да, това го пропуснах неволно.
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 21 авг 2007 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Смяна на радиатор
Както описаха колегите по горе свалят се маркучите но се сваля и предната броня с гредата защото радиатора излиза напред и после по обратния ред 

Re: Смяна на радиатор
Ето какво ми написа колегата от Варна Kris11 когато сменях моят радиатор /за мен се оказа сложна процедура, пък и времето беше студено/:
"Споко няма да се плашиш. Вадил съм няколко пъти на Голф 3 АЕЕ , а и Вентото е такова.
1.Сваля се предна решетка, Развива се крепежа на ляв фар. и се издърпва леко навън.
2.Махат се скобите на маркучите които отиват към радиатора. / С клещи се стискат и се пеместват назад след фланеца на радиатотра т,.е. скобите да хващат само маркучите.
3. Маха се кабела към датчика за вкл. на вентилатора
4. развиват се 2 болта или гайки които закрепват радиатора за предна престилка.
5.Радиатора се повдига леко за да се освободи от ушите или ухото / не помня колко са/ в долната си част.
6.Радиатора се накланя и се вади през отвора където е предната маска.
7. самият вентилатор е закрепен на пластмасовата предна престилка . Няма вадене без да е изваден радиатора.
8. Левият фар го изваждах леко защото ми пречеше 1 ухо.
9 Монтажа на долната скоба на радиатора е труден - искат се клещи с дълги и тесни накрайници."
Дано информацията ти помогне и успех.
"Споко няма да се плашиш. Вадил съм няколко пъти на Голф 3 АЕЕ , а и Вентото е такова.
1.Сваля се предна решетка, Развива се крепежа на ляв фар. и се издърпва леко навън.
2.Махат се скобите на маркучите които отиват към радиатора. / С клещи се стискат и се пеместват назад след фланеца на радиатотра т,.е. скобите да хващат само маркучите.
3. Маха се кабела към датчика за вкл. на вентилатора
4. развиват се 2 болта или гайки които закрепват радиатора за предна престилка.
5.Радиатора се повдига леко за да се освободи от ушите или ухото / не помня колко са/ в долната си част.
6.Радиатора се накланя и се вади през отвора където е предната маска.
7. самият вентилатор е закрепен на пластмасовата предна престилка . Няма вадене без да е изваден радиатора.
8. Левият фар го изваждах леко защото ми пречеше 1 ухо.
9 Монтажа на долната скоба на радиатора е труден - искат се клещи с дълги и тесни накрайници."
Дано информацията ти помогне и успех.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта