Смяна на радиатор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
zmei
Мнения: 175
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Някъде по света

Смяна на радиатор

Мнениеот zmei » Сря 02 дек 2009 13:38


Здравейте,предстой ми смяна на радиатора на Г3 1.8, може ли да ми кажете какво се разваля за да достигна до радиатора?
Каква марка радиатор да търся и колко горе долу струва?




Потребителски аватар
shockhead
Мнения: 159
Регистриран на: Пон 14 сеп 2009 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Смяна на радиатор

Мнениеот shockhead » Сря 02 дек 2009 14:06


Кажи поне кой радиатор ще сменяш..........на парно ли, на климатик ли или охлаждането на двигателя?????????


Потребителски аватар
deocfc
Мнения: 79
Регистриран на: Пон 29 юни 2009 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Смяна на радиатор

Мнениеот deocfc » Сря 02 дек 2009 14:10


Предполагам, че източваш антифриза (ако няма пробка откачваш долния маркуч) , сваляш маркучите от скобите, сваляш перката и закрепващите болтове към шасито и трябва да излезе радиаторът.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13551
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Смяна на радиатор

Мнениеот kris11 » Сря 02 дек 2009 14:24


Сваля се предна маска.Точи се нантифриза от долния маркуч. Приготви си дълги клещи с тесни плоски накрайници - проблем е после монтажа на скобата на долния маркуч.Откачат се 2 те скоби на горен и долен маркуч, вади се буксата на включвателя за вентилатора .
Така и така ще точиш антифриза - поне промий системата.
За нов антифриз в никакъв случай не си взимай наливен или БГ производство.


zmei
Мнения: 175
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Някъде по света

Re: Смяна на радиатор

Мнениеот zmei » Сря 02 дек 2009 14:42


kris11 написа:Сваля се предна маска.Точи се нантифриза от долния маркуч. Приготви си дълги клещи с тесни плоски накрайници - проблем е после монтажа на скобата на долния маркуч.Откачат се 2 те скоби на горен и долен маркуч, вади се буксата на включвателя за вентилатора .
Така и така ще точиш антифриза - поне промий системата.
За нов антифриз в никакъв случай не си взимай наливен или БГ производство.


Имаш предвид маската/решетката с емблемата/ нали?
Не се сваля бронята или цялата пласмаса която на която е вързан радиатора?


Потребителски аватар
deocfc
Мнения: 79
Регистриран на: Пон 29 юни 2009 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Смяна на радиатор

Мнениеот deocfc » Сря 02 дек 2009 16:00


Ако не се лъжа перката е свързана към радиатора с 4 винта - горе-долу в четирите ъгъла. Буксата за перката също се откачва, да, това го пропуснах неволно.


bak6i6a
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 21 авг 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Смяна на радиатор

Мнениеот bak6i6a » Сря 02 дек 2009 21:49


Както описаха колегите по горе свалят се маркучите но се сваля и предната броня с гредата защото радиатора излиза напред и после по обратния ред :wink:


Потребителски аватар
Пламен
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на радиатор

Мнениеот Пламен » Пет 04 дек 2009 15:58


Ето какво ми написа колегата от Варна Kris11 когато сменях моят радиатор /за мен се оказа сложна процедура, пък и времето беше студено/:
"Споко няма да се плашиш. Вадил съм няколко пъти на Голф 3 АЕЕ , а и Вентото е такова.
1.Сваля се предна решетка, Развива се крепежа на ляв фар. и се издърпва леко навън.
2.Махат се скобите на маркучите които отиват към радиатора. / С клещи се стискат и се пеместват назад след фланеца на радиатотра т,.е. скобите да хващат само маркучите.
3. Маха се кабела към датчика за вкл. на вентилатора
4. развиват се 2 болта или гайки които закрепват радиатора за предна престилка.
5.Радиатора се повдига леко за да се освободи от ушите или ухото / не помня колко са/ в долната си част.
6.Радиатора се накланя и се вади през отвора където е предната маска.

7. самият вентилатор е закрепен на пластмасовата предна престилка . Няма вадене без да е изваден радиатора.
8. Левият фар го изваждах леко защото ми пречеше 1 ухо.
9 Монтажа на долната скоба на радиатора е труден - искат се клещи с дълги и тесни накрайници."

Дано информацията ти помогне и успех.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта