


Датчик за налягането на маслото и още едно въпросче
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Датчик за налягането на маслото и още едно въпросче
виждал съм тем в направи си сам,как колеги слагат датчик за налягането на масло от лада,прави се преход и се навива на мястото на датчика на филтъра а оригиналния датчик на прехода,та моя въпрос е ставали на този преходник защото е по щирок да го обработи малко стругаря отпред(на снимката е в червено) така че да стане с размера на датчика и да го навия там а като датчик за лампата да ползвам този който си е на снимката,тези двата датчика на снимката са от лада. Мога ли да намеря кабели за свещи за около 30тина лева,и каква марка,и кабела за бобината с тях ливърви или е отделно цял комплект ли са .колата е джетта 86набор 1.6
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Датчик за налягането на маслото и още едно въпросче
поне някой да предложи за кабелите ако не за датчика
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Датчик за налягането на маслото и още едно въпросче
По въпроса за датчкика на маслото:
Сигурен ли си че датчика на Лада и на VW се задействат при едно налягане ?
Защо не си купиш датчик за VW ?
По въпроса за кабелите на свещите:
За 30 лева можеш да си намериш ама не те съветвам да си купуваш такива, след няколко месеца пак няма да имаш кабели. Аз карам с Tesla около 50-тина лева ги взех комплект, близо 2 години карам с тях без никакъв проблем.
Сигурен ли си че датчика на Лада и на VW се задействат при едно налягане ?
Защо не си купиш датчик за VW ?
По въпроса за кабелите на свещите:
За 30 лева можеш да си намериш ама не те съветвам да си купуваш такива, след няколко месеца пак няма да имаш кабели. Аз карам с Tesla около 50-тина лева ги взех комплект, близо 2 години карам с тях без никакъв проблем.
- shockhead
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пон 14 сеп 2009 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Датчик за налягането на маслото и още едно въпросче
А ето и предложение от мен.
Защо не си вземеш кабели за лада,а датчик за VW?
Веднага ще се обоснова..............
Както колегата по-горе каза не се знае еднакво ли е налягането, но това не е беда може да се провери. Разликата в цените не е фрапираща. Не се занимавай с преходи - само мнение. А какво ще спечелиш с датчика от Лада?
Запознат съм с доводите за производство на автомобилни кабели за високо напрежение с графитна сърцевина. Мисля, че са боклуци както и голяма част от нововъведенията по колите. Като прибавим и некачествена изолация ето ти кабели за 30 лв. Предлагам ти да си купиш кабели за 15-20 лв за Лада или друга източноевропейска кола, които са с добра изолация и медна оплетка. Медта не се чупи при огъване.......... Необходимо е само след това да смениш накрайниците на кабелите (лулите). На старата ми източноевропейска кола се сетих за смяна на кабели, когато навърши 25 години и си беше с медни кабели.
Защо не си вземеш кабели за лада,а датчик за VW?
Веднага ще се обоснова..............
Както колегата по-горе каза не се знае еднакво ли е налягането, но това не е беда може да се провери. Разликата в цените не е фрапираща. Не се занимавай с преходи - само мнение. А какво ще спечелиш с датчика от Лада?
Запознат съм с доводите за производство на автомобилни кабели за високо напрежение с графитна сърцевина. Мисля, че са боклуци както и голяма част от нововъведенията по колите. Като прибавим и некачествена изолация ето ти кабели за 30 лв. Предлагам ти да си купиш кабели за 15-20 лв за Лада или друга източноевропейска кола, които са с добра изолация и медна оплетка. Медта не се чупи при огъване.......... Необходимо е само след това да смениш накрайниците на кабелите (лулите). На старата ми източноевропейска кола се сетих за смяна на кабели, когато навърши 25 години и си беше с медни кабели.
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Датчик за налягането на маслото и още едно въпросче
колеги може би аз малко не съм обяснил добре извинявам се .значи това са 2 датчика единия меи налягането на маслото а задния мисля че беше за гасенето на лампата та мисалтта ми е вместо да давам 10 15лв на стругар да ми прави нов предходник на които мога да навия оригиналния си датчик дето е на колата ми и служи за гасенен на лампата, а да използвам този от ладата понеже на това което съм заградил в червеното квадратче ако се намали размера ще се навие на мястоото на датчика на филтъра а ладовия дали ще ми върши работа (задния датчик) не този които мери налягането,това ме интересуваще или ще трябва да си направя нов преходник дано съм обяснил както трябва(оригиналния датчик на колата ми не е развален просто искам да добавя датчик за налягането на маслото)
колега честно казано и аз мислех за кабели от лада ама не го написах за да не стане много (датчик от лада кабели от лада)смешно ама щом ти си го правел и си доволен и аз ще го направя това а иначе ми прави впечетление че когато колата ми загрее и кабела като поумекне ли де да знам и диелектрика се отпуска ли нз нз и почват да светят иначе като е студена не сум ги забелязал(имах преди лада на нея никога не съм забелязал тоя не желан ефект да светят кабелите)shockhead написа:Предлагам ти да си купиш кабели за 15-20 лв за Лада
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Датчик за налягането на маслото и още едно въпросче
Донякъде разбрах каква ти е идеята.
На твоя мотор има два датчика доколкото разбирам, искаш да сложиш още един който да мери налягане на масло. Ако е така най-лесно ще ти бъде да смениш самата конзола. Има конзоли с три места където може да се сложи датчик.
П.С. ако това ти е идеята имам конзола за три датчика.
На твоя мотор има два датчика доколкото разбирам, искаш да сложиш още един който да мери налягане на масло. Ако е така най-лесно ще ти бъде да смениш самата конзола. Има конзоли с три места където може да се сложи датчик.
П.С. ако това ти е идеята имам конзола за три датчика.
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Датчик за налягането на маслото и още едно въпросче
да колега искма да добавя датчик които да мери налягането но пък неми се занимава да сменям конзолата ,не знам този датчик от ладата не които е за налягането да другия за лампата дали ще върши същата работа като оригиналния моя си датчик ако не д аис прявя пеход нов на които да се навие и оригиналния датчик
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Датчик за налягането на маслото и още едно въпросче
защо след като смених кабелите за свешите те пак светят,светят дори и до водно съединение да се опират,което е гумено,казаха ми също че когато е на газ колата на свещите електродите не се мокрят понеже газтта е суха и демек не се мокрят екектродите искрата е по слаба и съответно свешите стават с голямо съпротивление и избива от каблите тока,ако не е тъка наккъв съвет къде другаде да търся проблем(ако е пробле)както си ми светеха старите кабели така ми светят и новите светят там където се допират или до водно съединение или по близо до главата
- shockhead
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пон 14 сеп 2009 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Датчик за налягането на маслото и още едно въпросче
Моето мнение е, че изолацията е за да изолира кабела и съпротивлението и трябва да е многократно по-голямо от това на мокри или сухи свещи. Представете си разклонител у дома ви, в който е включен консуматор. Ако следваме логиката за съпротивлението то бихме оневинили производителя на кабела на разклонителя ако като изключим консуматора започнат да хвърчат искри навсякъде. С изключването на консуматора съпротивлението между фаза и нула на конкретния контакт става много много голямо и даже кабела да е под вода искри не хвърчат.
Мисля, че си си купил некачествени кабели.
Сега..... има изход. Отиди и си купи самовулканизиращ каучуков изолирбанд марка "Bishop". Има различни модели........вземи този с най-високо пробивно напрежение. Свали кабелите и им направи 2 ката каучукова изолация. Мисля, че ще реши проблема.
Другия вариант е да купиш шлаух, мисля, че с диаметър 8 мм е достатъчно дебел, да го срежеш по дължина и да го наденеш на кабелите. После отгоре един ред изолирбанд.
Мисля, че си си купил некачествени кабели.
Сега..... има изход. Отиди и си купи самовулканизиращ каучуков изолирбанд марка "Bishop". Има различни модели........вземи този с най-високо пробивно напрежение. Свали кабелите и им направи 2 ката каучукова изолация. Мисля, че ще реши проблема.
Другия вариант е да купиш шлаух, мисля, че с диаметър 8 мм е достатъчно дебел, да го срежеш по дължина и да го наденеш на кабелите. После отгоре един ред изолирбанд.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Датчик за налягането на маслото и още едно въпросче
Чакай малко...нали си имаш достатъчно технологични комуникации с маслопроводите.Те са затворени с винтове......навий датчика там ...защо ти е преходник???
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Датчик за налягането на маслото и още едно въпросче
колега това не знам дали ше го намеря по нашия град,ще поразпитам ще се разтърся за него,ако не ше направя това упражнение със шлаухата поне това мога да намеря,колега иначе кабелите са за лада самара,ти си бил доволен от ладовите кабели,и други познати ми казха за кабели от лада,силиконовиshockhead написа:Сега..... има изход. Отиди и си купи самовулканизиращ каучуков изолирбанд марка "Bishop"
колега само един отвор имам ама и вече съм дал д ами правят преходникаjoker написа:Чакай малко...нали си имаш достатъчно технологични комуникации с маслопроводите.Те са затворени с винтове......навий датчика там ...защо ти е преходник???
- shockhead
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пон 14 сеп 2009 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Датчик за налягането на маслото и още едно въпросче
Не, не колега за лада незнам аз имах Шкода 105L. Предполагам само, че качеството би трябвало да е сходно.
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Датчик за налягането на маслото и още едно въпросче
няма значение колега малко грешно съм разбрал,не те обивинявам за нещо и нек казвам ти ме подведе,обаче одеве взех от един приятел друга дистрибуторна капачка(стара) след което си сложих пак мойта капачка обаче махнах тази черната пластмаса над дистрибуторната капачка(екрана) и кабелите сега един не свети,също ми светепе и на дистрибуторнат капачка в средата където влиза кабела и със старите и със новите кабели ,а сега без екрана не свети,върнах си пак обратно екрана да се убедя и пак светеше сега съм без него и не свети и не светят и кабелитеshockhead написа:Не, не колега за лада незнам аз имах Шкода 105L. Предполагам само, че качеството би трябвало да е сходно.
- beky1
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
- Автомобил: VOLVO V70
- Двигател: B5202S.
- Местоположение: varna
Re: Датчик за налягането на маслото и още едно въпросче
здравко аз сам сас точно с такива малко преработени на струг както си и показал с разлика че сам ползвал оригиналния датчик за голфа,които е за лампичката.един савет от мен внимаваи с височината като цяло защото при мен се разминава на милиметри от регулатора (вакуум)на делкото. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта