Хм.. накратко От седмица забелязвам ,че ми пада нивото на охладителната течност..преди това губеше помалко поради протекли съединения отпред на главата и малкото отстрани "класика в жанра". Теча отстранен,водата се закрепи..
Сега ми прави впечатление,че от изведения маркуч за картерни газове излиза леко като пара,.. на тихи слабичко,.. на форсаж се засилва.Маслото си е на едно и също ниво,чисто е.Антифриза и той е чист само дето изчезва.
Както е известно на ABS-са маркуча за картерни газове има 2 източника.. единя отгоре на капака а другия от блока през металната тръба. Откачих този от капака, от там нищо необичайно.От другия обаче излиза въпросната пара.Тоест парата се формира под главата. Вътре в маркуча са се акумулирали наслоявания, бяла пяна.. което иде да рече наличие на вода.. тоест туй въпросното което излиза си е баш пара.
Не ми харесват тези факти,ама хич...Та къде ще да ходи антифриза...Свещите са чисти нормално състояние.
Предложения ?



Странен проблем с двигател ABS...
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Странен проблем с двигател ABS...
възможно е да го изгаря през някои цилиндър,вследстие на пробита гарнитура м/у блока и главата
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Странен проблем с двигател ABS...
Възможно е, хм..а тогава защо толкоз лесно попада в картерното пространство а не го издухва направо навън през ауспуха..там нямам белезникави пари?
Мммм дали да не мерна компресия ?...
Мммм дали да не мерна компресия ?...
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Странен проблем с двигател ABS...
Просто двигатела си е минал километри и тази пара е нормална както и конденза и белезникавия сопол в маркуча. Изкарай маркуча в атмосферата и да не ти пука. Колкото е минал още толкова ще мине.
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Странен проблем с двигател ABS...


- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Странен проблем с двигател ABS...
Symptom написа:Възможно е, хм..а тогава защо толкоз лесно попада в картерното пространство а не го издухва направо навън през ауспуха..там нямам белезникави пари?
Мммм дали да не мерна компресия ?...
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Странен проблем с двигател ABS...

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен проблем с двигател ABS...
Ам добре де.
Развии и свещите - ако са бяли на цвят или някоя от тях е бяла - гори антифриз в този цилиндър.
Пяната и парата са нормални за двигателя...не е херметичен - влиза влага при маслото,като работи двигателя тя се изпарява,наслоява се по маркуча заедно с маслени капки под формата на пресечено масло и си седи там...и няма къде да отиде.
Съответно антифриза може да намалява по ред причини,различни от гарнитура на глава.
Ако губи осезаемо много трябва да е започнала да загрява повече понеже при горенето на антифриза в цилиндъра се развива по-висока темература и колата започва да грее повече от обичайното.
Най-точен признак дори за проблем в много ранна фаза са свещите - те са винаги в цилиндъра и знят най-добре какво става там.
Успех!
Развии и свещите - ако са бяли на цвят или някоя от тях е бяла - гори антифриз в този цилиндър.
Пяната и парата са нормални за двигателя...не е херметичен - влиза влага при маслото,като работи двигателя тя се изпарява,наслоява се по маркуча заедно с маслени капки под формата на пресечено масло и си седи там...и няма къде да отиде.
Съответно антифриза може да намалява по ред причини,различни от гарнитура на глава.
Ако губи осезаемо много трябва да е започнала да загрява повече понеже при горенето на антифриза в цилиндъра се развива по-висока темература и колата започва да грее повече от обичайното.
Най-точен признак дори за проблем в много ранна фаза са свещите - те са винаги в цилиндъра и знят най-добре какво става там.
Успех!
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 20 окт 2008 16:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Странен проблем с двигател ABS...
Бялото по маркуча е конденз които е нормален през зимата за бензиновие коли,а ако караш и на газ просто е неизбежен.Особенно при градско каране.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен проблем с двигател ABS...
plamkata86 написа:Бялото по маркуча е конденз които е нормален през зимата за бензиновие коли,а ако караш и на газ просто е неизбежен.Особенно при градско каране.
Съвсем вярно!

Аз след смяна на гарнитура и то както си трябва навъртях няма и 1000км и имах конденз по капачката за маслото отгоре..принципно сигурен белег за издухала гарнитура.Да ама не - от резките промени на температурата (зимата беше) и късите разстояния,които минавах конденза беше налице.Вече година и нещо карам със същата г-ра и не губи антифриз.Така че конденза не е сигурен белег.
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: Странен проблем с двигател ABS...
Колега,не спомена горе/долу на седмица или ден колко доливаш в казана течност?...
Ието една подобна тема,ако може да си помогнете взаимно...viewtopic.php?f=5&t=174512
Ието една подобна тема,ако може да си помогнете взаимно...viewtopic.php?f=5&t=174512
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Странен проблем с двигател ABS...
Ами като го карам градско едвам я пипа водата.. след 200-300 км извънградско нормално каране , 100-130 ,си пада с 2,3 пръста и отива под минимума. На място като гледах вчера на тихи обороти савсем леко попушва като се форсира се увеличава значително.
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Странен проблем с двигател ABS...

Питам, марка гарнитура хубава..? и каквото там се сетите що касае махане на глава... май семеринги клапани така и така ще пада.. друго ?
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Странен проблем с двигател ABS...
Symptom написа::Mr Green Fun Работата отива на отваряне, снощи напълних казанчето до чертата на максимума, след 10 км градско беше мръднало едвам, но после карах малко до 3000-4000 да симулирам натоварване и сега е почти празно...теч визуален няма, маслото ок. Големия маркуч дето влиза в главата от едната страна и радиатора от другата е плътно твърд, дори на изстинала кола,сега отвих капачето на казанчето и омекна, а от капачката прави фсссссст.
Питам, марка гарнитура хубава..? и каквото там се сетите що касае махане на глава... май семеринги клапани така и така ще пада.. друго ?
Гарнитура - Пайен, семерините на разпределителния вал ако текат ги сменяй. Клапаните що реши да ги сменяш, шлайф и им сменяш гумичките

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ogogin и 73 госта