Странен проблем с двигател ABS...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Странен проблем с двигател ABS...

Мнениеот Symptom » Съб 05 дек 2009 17:26


Хм.. накратко От седмица забелязвам ,че ми пада нивото на охладителната течност..преди това губеше помалко поради протекли съединения отпред на главата и малкото отстрани "класика в жанра". Теча отстранен,водата се закрепи..

Сега ми прави впечатление,че от изведения маркуч за картерни газове излиза леко като пара,.. на тихи слабичко,.. на форсаж се засилва.Маслото си е на едно и също ниво,чисто е.Антифриза и той е чист само дето изчезва.
Както е известно на ABS-са маркуча за картерни газове има 2 източника.. единя отгоре на капака а другия от блока през металната тръба. Откачих този от капака, от там нищо необичайно.От другия обаче излиза въпросната пара.Тоест парата се формира под главата. Вътре в маркуча са се акумулирали наслоявания, бяла пяна.. което иде да рече наличие на вода.. тоест туй въпросното което излиза си е баш пара.

Не ми харесват тези факти,ама хич...Та къде ще да ходи антифриза...Свещите са чисти нормално състояние.

Предложения ?




Потребителски аватар
overapac
Мнения: 712
Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Странен проблем с двигател ABS...

Мнениеот overapac » Съб 05 дек 2009 17:37


ето:
Прикачени файлове
31.jpg


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Странен проблем с двигател ABS...

Мнениеот nikolai_an » Съб 05 дек 2009 18:59


възможно е да го изгаря през някои цилиндър,вследстие на пробита гарнитура м/у блока и главата


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Странен проблем с двигател ABS...

Мнениеот Symptom » Съб 05 дек 2009 19:17


Възможно е, хм..а тогава защо толкоз лесно попада в картерното пространство а не го издухва направо навън през ауспуха..там нямам белезникави пари?

Мммм дали да не мерна компресия ?...


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Странен проблем с двигател ABS...

Мнениеот alex_zazy » Съб 05 дек 2009 19:30


Просто двигатела си е минал километри и тази пара е нормална както и конденза и белезникавия сопол в маркуча. Изкарай маркуча в атмосферата и да не ти пука. Колкото е минал още толкова ще мине.


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Странен проблем с двигател ABS...

Мнениеот Symptom » Съб 05 дек 2009 20:03


:Mr Green Fun A с доливането на водата ко праим...? :oops:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Странен проблем с двигател ABS...

Мнениеот Теодор » Съб 05 дек 2009 20:10


Symptom написа:Възможно е, хм..а тогава защо толкоз лесно попада в картерното пространство а не го издухва направо навън през ауспуха..там нямам белезникави пари?

Мммм дали да не мерна компресия ?...

    Зависи къде е пробила гарнитурата и какво е състоянието на сегментите. Най-добре свали главата и виж какво става ако мислиш да я караш тая кола. Ако не ти пука доливай и карай.


    Symptom
    Мнения: 682
    Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
    Автомобил:
    Двигател:
    Местоположение: Враца

    Re: Странен проблем с двигател ABS...

    Мнениеот Symptom » Съб 05 дек 2009 20:40


    8) Колата върви като звер..засега ще си я карам, май май работата отива на главата долу.


    Потребителски аватар
    zfa159
    Мнения: 7908
    Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
    Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
    Двигател:
    Местоположение: София
    Контакти:

    Re: Странен проблем с двигател ABS...

    Мнениеот zfa159 » Съб 05 дек 2009 21:40


    Ам добре де.
    Развии и свещите - ако са бяли на цвят или някоя от тях е бяла - гори антифриз в този цилиндър.
    Пяната и парата са нормални за двигателя...не е херметичен - влиза влага при маслото,като работи двигателя тя се изпарява,наслоява се по маркуча заедно с маслени капки под формата на пресечено масло и си седи там...и няма къде да отиде.
    Съответно антифриза може да намалява по ред причини,различни от гарнитура на глава.
    Ако губи осезаемо много трябва да е започнала да загрява повече понеже при горенето на антифриза в цилиндъра се развива по-висока темература и колата започва да грее повече от обичайното.
    Най-точен признак дори за проблем в много ранна фаза са свещите - те са винаги в цилиндъра и знят най-добре какво става там.
    Успех!


    plamkata86
    Мнения: 111
    Регистриран на: Пон 20 окт 2008 16:52
    Автомобил:
    Двигател:
    Местоположение: Карлово

    Re: Странен проблем с двигател ABS...

    Мнениеот plamkata86 » Съб 05 дек 2009 21:41


    Бялото по маркуча е конденз които е нормален през зимата за бензиновие коли,а ако караш и на газ просто е неизбежен.Особенно при градско каране.


    Потребителски аватар
    zfa159
    Мнения: 7908
    Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
    Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
    Двигател:
    Местоположение: София
    Контакти:

    Re: Странен проблем с двигател ABS...

    Мнениеот zfa159 » Съб 05 дек 2009 22:34


    plamkata86 написа:Бялото по маркуча е конденз които е нормален през зимата за бензиновие коли,а ако караш и на газ просто е неизбежен.Особенно при градско каране.

    Съвсем вярно! :да:
    Аз след смяна на гарнитура и то както си трябва навъртях няма и 1000км и имах конденз по капачката за маслото отгоре..принципно сигурен белег за издухала гарнитура.Да ама не - от резките промени на температурата (зимата беше) и късите разстояния,които минавах конденза беше налице.Вече година и нещо карам със същата г-ра и не губи антифриз.Така че конденза не е сигурен белег.


    Потребителски аватар
    valkilmera
    Мнения: 800
    Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
    Автомобил: Golf3 4 Audi A3
    Двигател: ABS AZD 8P
    Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

    Re: Странен проблем с двигател ABS...

    Мнениеот valkilmera » Нед 06 дек 2009 0:27


    Колега,не спомена горе/долу на седмица или ден колко доливаш в казана течност?...

    Ието една подобна тема,ако може да си помогнете взаимно...viewtopic.php?f=5&t=174512


    Symptom
    Мнения: 682
    Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
    Автомобил:
    Двигател:
    Местоположение: Враца

    Re: Странен проблем с двигател ABS...

    Мнениеот Symptom » Нед 06 дек 2009 8:42


    Ами като го карам градско едвам я пипа водата.. след 200-300 км извънградско нормално каране , 100-130 ,си пада с 2,3 пръста и отива под минимума. На място като гледах вчера на тихи обороти савсем леко попушва като се форсира се увеличава значително.


    Symptom
    Мнения: 682
    Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
    Автомобил:
    Двигател:
    Местоположение: Враца

    Re: Странен проблем с двигател ABS...

    Мнениеот Symptom » Пон 07 дек 2009 16:59


    :Mr Green Fun Работата отива на отваряне, снощи напълних казанчето до чертата на максимума, след 10 км градско беше мръднало едвам, но после карах малко до 3000-4000 да симулирам натоварване и сега е почти празно...теч визуален няма, маслото ок. Големия маркуч дето влиза в главата от едната страна и радиатора от другата е плътно твърд, дори на изстинала кола,сега отвих капачето на казанчето и омекна, а от капачката прави фсссссст.

    Питам, марка гарнитура хубава..? и каквото там се сетите що касае махане на глава... май семеринги клапани така и така ще пада.. друго ?


    Потребителски аватар
    batko_miro
    Мнения: 1636
    Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
    Автомобил: VW Golf
    Двигател: CHGA 2010
    Местоположение: София

    Re: Странен проблем с двигател ABS...

    Мнениеот batko_miro » Пон 07 дек 2009 17:10


    Symptom написа::Mr Green Fun Работата отива на отваряне, снощи напълних казанчето до чертата на максимума, след 10 км градско беше мръднало едвам, но после карах малко до 3000-4000 да симулирам натоварване и сега е почти празно...теч визуален няма, маслото ок. Големия маркуч дето влиза в главата от едната страна и радиатора от другата е плътно твърд, дори на изстинала кола,сега отвих капачето на казанчето и омекна, а от капачката прави фсссссст.

    Питам, марка гарнитура хубава..? и каквото там се сетите що касае махане на глава... май семеринги клапани така и така ще пада.. друго ?

    Гарнитура - Пайен, семерините на разпределителния вал ако текат ги сменяй. Клапаните що реши да ги сменяш, шлайф и им сменяш гумичките ;) Задължително нови болтове. Гарнитура за капака си вземи гумена



    Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

    Кой е на линия

    Потребители, разглеждащи този форум: ogogin и 73 госта