Ей тая джажда колко струва?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Ей тая джажда колко струва?

Мнениеот CCCP_FAN » Нед 02 апр 2006 22:04


Ей тая джажда колко струва?
Изображение
Изображение

и как може да се смени в домашни усливия?

П.П говориме за 1.6 моно Г3




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 02 апр 2006 22:21


Това ти е стъпковото моторче(играе роля на смукач и оказва влияние за оборотите).

За цена май беше над 100 лв.Колко точно не знам.
Можеш да си го смениш без проблем в домашни условия, само ти трябват инструменти за болтовете.
Сваляш и по обратния ред слагаш и си готов.

А какъв е проблема та си му вдигнал мерника :)


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Нед 02 апр 2006 22:32


Не се вижда добре кви са болтовете ама предполагам че ще ти трябва отверка тип шерифска звезда. Да знаеш ако е нещо подобно на шестограм. Успех. :wink:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 02 апр 2006 22:41


Мда такива са!Само, че с отверка е мн неудобно.Трябва ти къс накрайник на тресчотка.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Нед 02 апр 2006 22:43


Колега просто отверката се хваща е едни клещи и си готов. Стига да е хубава и да не и счупиш дръжката. :wink:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 02 апр 2006 22:46


Варианти много за отвиването, но защо иска колегата да го сменява?
Да каже какъв е проблема


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 03 апр 2006 1:10


Струва към 120лв, но преди да го бракуваш измери съпротивлението между горните 2 пина следкато си го изчитил/промил добре :wink:


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tankishev » Пон 03 апр 2006 11:10


NovobranecGT написа:Струва към 120лв, но преди да го бракуваш измери съпротивлението между горните 2 пина следкато си го изчитил/промил добре :wink:


.... добър съвет ... а какви стойнотсти трябва да има :twisted:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 03 апр 2006 11:32


tankishev написа:
NovobranecGT написа:Струва към 120лв, но преди да го бракуваш измери съпротивлението между горните 2 пина следкато си го изчитил/промил добре :wink:


.... добър съвет ... а какви стойнотсти трябва да има :twisted:

Стойностите са важни само за настройката, важното е между горните 2 да има връзка като ги измериш с мултицета.Съпротивлението е различно в зависимост от това колко е издаден пиньона(май така се казваше), така ЕКУ-то разбира колко е отворена дроселовата клапа и я управлява посредством долните 2 пина, те са + и - за управление на електромоторчето...


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tankishev » Пон 03 апр 2006 13:06


хммм в този случай каква е функцията на ТПС-а при празен ход... моето моторче е със 6 пина ... 2 от тях дават на късо когато се натисне "пиньона" ... по тази причина си мислех, че ЕКУто си прави сметките на база това дали е натиснат "пиньона" + съпротивлението което дава ТПС-а....още повече как се променя съпротивлението в зависимост колко е издаден "пиньона"

...м/у другото някой знае ли защо са 6 пина ... като разгледах моторчето вътре в него няма нещо което да се променя при движението му ... реално аз виждам нужда от само 5 пина (2 да дават на късо когато е отпуснат педала на газта - "пиньона" е притиснат; 3 да завъртат моторчето в двете посоки...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 03 апр 2006 13:07


и един маса :)


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tankishev » Пон 03 апр 2006 13:21


:!:
tankishev написа:....3 да завъртат моторчето в двете посоки...

1 маса + 1 завърта на ляво + 1 завърта надясно = 3 ... + 2 за късо = 5 .... или се бъркам нещо


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 03 апр 2006 13:31


на практика мисля си ... ама не съм 100% сигурен...
маса, +, управляващ + наляво, управляващ + надясно


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Пон 03 апр 2006 13:54


значи при мене са 6 крачета като махна буксата ходих ма МАСТЕР и ми каза че е тръгнало да си ходи, в сми от време на време ми падат оборотите под 500 като е на празен ход иначе като върви не е кой знае колко зле и ми казаха с 2 жици на първото и последното и първото краче да им пусна ток и после на обратно. Ма ше го сменям



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта