Мойта даваше 8-9градско, но с едно уточнение без да влизам в трафик просто такъв ми е маршрута, ходил съм от Младост до ОМВ Бояна вечерта със среден разход 5.8 (имам го дори на клипче)

, но това с много леко каране.
За вървеж, читава сток с по-късен мотор върви с 3коли повече от Голф Мк3 2.0 16кл.
Мотора е здрав, турбини изпадат втора употреба, ако я счупиш, дебитомерa e евтин.
Първоначалното обслужване също е дебело, ако смениш всичко, което се препоръча а именно:
- ремъци, ролки, двата обтегача, водна помпа задължително, термостат (задължително),
-свещите NGK, които са по предписание са платинени излизат към 100лв. 4-те, ако ще се чипва колата свещите са от евтините 40лв. четирите(само дето се сменят по-
често)
- масло трансмисионно, антифриз,
- всичко ще ти излезе към +-800лв. ако я облужиш като хората, ако не смениш нещата дето съм изредил почти задължително водната помпа ще се преебе, термостат също и обтегача на пистовия ремък също, така, че не пести пари от обслужването, щото после излиза по-дебело.
Окачването е евтино, единствено отзад е на лагер-главина, който е доста по-скъп от задните лагери на Голф 3, но пък няма да дърпаш ръчни и няма да има проблеми

Като интериор е много приятна, няма сравнение с МК3 и дори от повечето нови евтини автомобили в този клас интериора е доста по читав (Киа Сийд, МИцубиши Лансер, Тойта Корола, Опел Астра). Седалките са удобни имат лумбално регулиране, волана има и телескопично регулиране, абе с две думи, читаво ГТИ МК4 особено, ако о от последните е по-хубаво от доста нови хечбеци (Астра, Сийд, Аурис, Корола, и30, Лансер, предпослената МАзда 3 и т.н.)

, че дори в него има неща дето в тях ги няма и не могат да се поръчат изобщо
