здравейте,вчера мнотирах ксенон
h7 на 4300к и след като поработи около 3-4сек горят и двата бушона които са 10а.след това слжих нови два и те пак изгоряха.ако някой занае не6то по въпроса нека каже.
проблем със ксенона, горят и двата бушона на фаровете
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: проблем със ксенона, горят и двата бушона на фаровете
Каква е колата?Ксенона все още свети ли преди да цъфнат предпазителите?Избиваха ли грешки за изгорели крушки след монтажа му?Модули 'stop error' слагани ли са?Махай,модулите,после махай и баластите-сложи предишната крушка.Ако предпазителя при това положение оцелява посети дилъра на твоя Xenon-може той да е запознат с недокументираните му функции.
- leido
- Мнения: 406
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив New York
Re: проблем със ксенона, горят и двата бушона на фаровете
Бушон от 10А да гори за 3-4сек. първото което ми идва на ум е, да не дава на късо макар, че при тези хубави дебели кабели на фаровете би трябвало по-бързо да гори 10А, ама знае ли човек. Смяна на ксенона със старите крушки, и след това ако всичко е наред марш при дилъра на ксенона. Недай да прибваш по-голям предпазител да не сменяш колата след това а не ксенона. 10А се слага на нормалeн магнет/CD, не е от най-силните ама и с него не би трябвало да гори, и то толкова бързо, поне да работи 5 10мин и тогава.


- HukuTyY
- Мнения: 600
- Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
- Автомобил: Vw Passat B4
- Двигател: ABF 16v
- Местоположение: Каварна
Re: проблем със ксенона, горят и двата бушона на фаровете
Здравей колега.Моя ксенон е с 30А предпазител и не ми е давал никакви проблеми.10А не са ли му малко понеже в началото като го пуснеш тогава консумацията е много но после се нормализира.Аз съм с би-ксенон ако има значение 

- bmw4ever
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 26 юни 2009 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: проблем със ксенона, горят и двата бушона на фаровете
то и аз така направих сложих 25А и светнаха, но се 4уда дали няма да се случи нешто с кабелите на инсталацята,обаче сега понякога не пали единия,конкретно десния.а бушоните са качествени.Има ли значение как е сложен самият бушон??Дали е възможно и от студеното да е??Знам Ли?Дали пук с крушките или Баласта???
- leido
- Мнения: 406
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив New York
Re: проблем със ксенона, горят и двата бушона на фаровете
Предпазителя намя занчени как е сложен, достатъчно е да дава хубав контакт. Ксенона щом не пали и предпазителят е здрав, баласти или лампи. Студът не е причината за да не може да запали.


- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: проблем със ксенона, горят и двата бушона на фаровете
Ха и таз добра, 10А на 12V са 120W, а ксенона е 35W. При палене има пик на консимация на ток и на книжката/кутията на ксенона трябва да е описанколко А е. А що се отнася до паленето аз съм PowerHud и при ниски температури единия не пали на акумулатор, но като е на работещ двигател си пали. Ако са още топли крушките палят всякакси 

- marrs
- Мнения: 326
- Регистриран на: Пон 16 яну 2006 23:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем със ксенона, горят и двата бушона на фаровете
bmw4ever написа:то и аз така направих сложих 25А и светнаха, но се 4уда дали няма да се случи нешто с кабелите на инсталацята,обаче сега понякога не пали единия,конкретно десния.а бушоните са качествени.Има ли значение как е сложен самият бушон??Дали е възможно и от студеното да е??Знам Ли?Дали пук с крушките или Баласта???
ходи и ги рекламирай и си вземи читави ксенони !!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 40 госта