След реглаж предница!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

След реглаж предница!!

Мнениеот WASP » Съб 15 апр 2006 20:17


Здравейте пичове,

Преди 2 дена смених предни амортисьори!
Днес отидох да ми направят реглаж!
След реглажа волана ми стана определено по-твърд и доста по трудно се върти на място!
Въпросът ми е това нормално ли е,при положение,че съм с хидравлика на волана?
Има ли опасност за хидравличната система??
Погледнах нивото на маслото на хидравликата,беше се увеличило с
1/4 от старото показание!!
Моля знаещите да кажат какво да правя!
Имам ли основание за тревога??

Благодаря Ви предварително!!

Последна промяна от WASP на Съб 15 апр 2006 23:49, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Съб 15 апр 2006 21:04


според мен е нормално. При мен е същото, просто щото ти обират всякакви луфтове по окачването, освен това колата седи по-здраво на пътя и логично волана се върти по-трудно.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Съб 15 апр 2006 21:53


влиянието на завъртането е и от летните гуми(по-широки са)


Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот WASP » Съб 15 апр 2006 22:36


Пичове,

това което повече ме притеснява,че
нивото на маслото на хидравликата се повиши
след реглажа!!
Това причина ли е за притеснение??? :dontknow:


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Съб 15 апр 2006 22:47


да


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 15 апр 2006 22:48


Според мен не трябва да е така. Защото:
1. Летните гуми имат по малко съпротивление при триене с пътя и следователно трябва да се върти по лесно волана;
2. Правил съм си нееднократно реглаж на преден мост след смяна на амортисьори и други там неща по предницата, ама след това никога волана не ми е бил по - твърд;
3. Необяснимо, за мен поне, е защо ще се вдигне нивото на хидравличната течност, освен ако някак не е променено изходното положение и хода на буталото на сервоусилвателя.
Смятам, че трябва да отидеш при някой, който прави реглаж, но не тези които са го правили, щото ще кажат, че така трябва да бъде, и да питаш от какво може да е. Успех.


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Съб 15 апр 2006 23:46


на PN двигател хидравлична рейка???????????????????


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Нед 16 апр 2006 0:32


SnowMaster написа:на PN двигател хидравлична рейка???????????????????
:xaxaxa :xaxaxa :no-no :gruebel Няма такова нещо колеги. :lol:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 16 апр 2006 0:43


Не знам какво има и какво няма, но конкретно голфа на колегата Е PN и Е С ХИДРАВЛИКА на волана. Общо взето няма значение какъв е мотора за това дали да има или не хидравлика. Виждал съм 2-ка 1.6 дизел 1984-а година с фабрична хидравлика.
Абсолютно си има хидравлична рейка и помпа има за хидравликата и съптветно и казанче има за течността.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Нед 16 апр 2006 0:45


°niksi° написа:Не знам какво има и какво няма, но конкретно голфа на колегата Е PN и Е С ХИДРАВЛИКА на волана. Общо взето няма значение какъв е мотора за това дали да има или не хидравлика. Виждал съм 2-ка 1.6 дизел 1984-а година с фабрична хидравлика.
Абсолютно си има хидравлична рейка и помпа има за хидравликата и съптветно и казанче има за течността.
:shock :shock :shock ОК де може и да има. :shock


Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот WASP » Нед 16 апр 2006 8:45


blacki написа:
°niksi° написа:Не знам какво има и какво няма, но конкретно голфа на колегата Е PN и Е С ХИДРАВЛИКА на волана. Общо взето няма значение какъв е мотора за това дали да има или не хидравлика. Виждал съм 2-ка 1.6 дизел 1984-а година с фабрична хидравлика.
Абсолютно си има хидравлична рейка и помпа има за хидравликата и съптветно и казанче има за течността.
:shock :shock :shock ОК де може и да има. :shock


Благодаря ти Niksi,че скоро щях да бъда "разскъсан" от колегите!! :D
Пичове,ако е толкова чудно че има модификации на Golf с различно оборудване,
на бъдеща среща ще доведа моето скромно "животинче" да видите,кон боб яде ли!!! :mrgreen: :mrgreen: :) :) :) :)

Относно темата- отивам да го потърся този майстор-"специалист",
който вчера ми регулира предницата!!! И после :fight: :smackbum


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 16 апр 2006 9:39


dobrinb написа:1. Летните гуми имат по малко съпротивление при триене с пътя и следователно трябва да се върти по лесно волана


Ако това беше вярно, щяхме лятото да караме само със зимни гум:)


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 16 апр 2006 13:18


Провери където искаш - има тестове на гуми, сравнения между зимни и летни, там има различни данни - съпротивление при търкаляне на гумата, прави се на един такъв стенд, ако си виждал, щум на преминаване има едни такива термини, разход на гориво със зимни и летни гуми. Прочети малко, пък после пак пиши, ако си научил нещо ново.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 16 апр 2006 14:44


колега dobrinb, знам следните неща:
поради повечето канали на шарката на зимната гума, реално тя е с по-малка контактна площ с пътя - от там следва - по-малко сцепление на сухо, което означава от своя страна по-лесно въртене на волана.
Второто е, че нормално зимните гуми да са по-тесни от летните - от там отново следва по-лесно въртене на волана със зимни, отколкото с летни гуми.
И третото е - да наистина са по-шумни зимните гуми, което се дължи на първото което казах - заради шарката им.

Досега няма автомобил, който да съм карал и волана да се е въртял по-трудно със зимните гуми, без да го чета никъде, просто от личен опит споделям.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Нед 16 апр 2006 16:19


musura написа:Досега няма автомобил, който да съм карал и волана да се е въртял по-трудно със зимните гуми, без да го чета никъде, просто от личен опит споделям.


точно така е.как ще ти е по малко сцеплението с летните гуми,след като са по-широки :shock



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 68 госта