Здравейте пичове,
Преди 2 дена смених предни амортисьори!
Днес отидох да ми направят реглаж!
След реглажа волана ми стана определено по-твърд и доста по трудно се върти на място!
Въпросът ми е това нормално ли е,при положение,че съм с хидравлика на волана?
Има ли опасност за хидравличната система??
Погледнах нивото на маслото на хидравликата,беше се увеличило с
1/4 от старото показание!!
Моля знаещите да кажат какво да правя!
Имам ли основание за тревога??
Благодаря Ви предварително!!



След реглаж предница!!
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Според мен не трябва да е така. Защото:
1. Летните гуми имат по малко съпротивление при триене с пътя и следователно трябва да се върти по лесно волана;
2. Правил съм си нееднократно реглаж на преден мост след смяна на амортисьори и други там неща по предницата, ама след това никога волана не ми е бил по - твърд;
3. Необяснимо, за мен поне, е защо ще се вдигне нивото на хидравличната течност, освен ако някак не е променено изходното положение и хода на буталото на сервоусилвателя.
Смятам, че трябва да отидеш при някой, който прави реглаж, но не тези които са го правили, щото ще кажат, че така трябва да бъде, и да питаш от какво може да е. Успех.
1. Летните гуми имат по малко съпротивление при триене с пътя и следователно трябва да се върти по лесно волана;
2. Правил съм си нееднократно реглаж на преден мост след смяна на амортисьори и други там неща по предницата, ама след това никога волана не ми е бил по - твърд;
3. Необяснимо, за мен поне, е защо ще се вдигне нивото на хидравличната течност, освен ако някак не е променено изходното положение и хода на буталото на сервоусилвателя.
Смятам, че трябва да отидеш при някой, който прави реглаж, но не тези които са го правили, щото ще кажат, че така трябва да бъде, и да питаш от какво може да е. Успех.
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не знам какво има и какво няма, но конкретно голфа на колегата Е PN и Е С ХИДРАВЛИКА на волана. Общо взето няма значение какъв е мотора за това дали да има или не хидравлика. Виждал съм 2-ка 1.6 дизел 1984-а година с фабрична хидравлика.
Абсолютно си има хидравлична рейка и помпа има за хидравликата и съптветно и казанче има за течността.
Абсолютно си има хидравлична рейка и помпа има за хидравликата и съптветно и казанче има за течността.
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
°niksi° написа:Не знам какво има и какво няма, но конкретно голфа на колегата Е PN и Е С ХИДРАВЛИКА на волана. Общо взето няма значение какъв е мотора за това дали да има или не хидравлика. Виждал съм 2-ка 1.6 дизел 1984-а година с фабрична хидравлика.
Абсолютно си има хидравлична рейка и помпа има за хидравликата и съптветно и казанче има за течността.




blacki написа:°niksi° написа:Не знам какво има и какво няма, но конкретно голфа на колегата Е PN и Е С ХИДРАВЛИКА на волана. Общо взето няма значение какъв е мотора за това дали да има или не хидравлика. Виждал съм 2-ка 1.6 дизел 1984-а година с фабрична хидравлика.
Абсолютно си има хидравлична рейка и помпа има за хидравликата и съптветно и казанче има за течността.![]()
![]()
ОК де може и да има.
Благодаря ти Niksi,че скоро щях да бъда "разскъсан" от колегите!!

Пичове,ако е толкова чудно че има модификации на Golf с различно оборудване,
на бъдеща среща ще доведа моето скромно "животинче" да видите,кон боб яде ли!!!






Относно темата- отивам да го потърся този майстор-"специалист",
който вчера ми регулира предницата!!! И после


- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Провери където искаш - има тестове на гуми, сравнения между зимни и летни, там има различни данни - съпротивление при търкаляне на гумата, прави се на един такъв стенд, ако си виждал, щум на преминаване има едни такива термини, разход на гориво със зимни и летни гуми. Прочети малко, пък после пак пиши, ако си научил нещо ново.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
колега dobrinb, знам следните неща:
поради повечето канали на шарката на зимната гума, реално тя е с по-малка контактна площ с пътя - от там следва - по-малко сцепление на сухо, което означава от своя страна по-лесно въртене на волана.
Второто е, че нормално зимните гуми да са по-тесни от летните - от там отново следва по-лесно въртене на волана със зимни, отколкото с летни гуми.
И третото е - да наистина са по-шумни зимните гуми, което се дължи на първото което казах - заради шарката им.
Досега няма автомобил, който да съм карал и волана да се е въртял по-трудно със зимните гуми, без да го чета никъде, просто от личен опит споделям.
поради повечето канали на шарката на зимната гума, реално тя е с по-малка контактна площ с пътя - от там следва - по-малко сцепление на сухо, което означава от своя страна по-лесно въртене на волана.
Второто е, че нормално зимните гуми да са по-тесни от летните - от там отново следва по-лесно въртене на волана със зимни, отколкото с летни гуми.
И третото е - да наистина са по-шумни зимните гуми, което се дължи на първото което казах - заради шарката им.
Досега няма автомобил, който да съм карал и волана да се е въртял по-трудно със зимните гуми, без да го чета никъде, просто от личен опит споделям.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта