
Трудно палене сутрин
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Трудно палене сутрин
Колата е Голф 3 ГТИ 115 к.Всяка сутрин я мъча по сумати време докато запали след като запали няма проблем през деня си паля винаги от раз и когато е стояла пред офиса примерно от 8 сутринта до към 6 вечерта пак няма проблем пали си нормално, този проблем започна да го прави от 1-2 месеца насам, като в началото не палеше от първи път,а от втория път палеше сега от 1 месец насам нещата се задълбочиха и по сумати време въртя докато запаля сутрин.На какво може да се дължи това?
- Ico74
- Мнения: 179
- Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
баща ми има пасат с такъв мотор и след доста мъки по сервизите със същия проблем си го оправих сам .първо смених датчика за температурата и после дебитомера и се оправи но таиа система е много чувствителна .баипаса също трябва да се почисти с коресилин и ако можеш първо си вземи от няква морга дюзата за студено палене само за проба щото от нея също няма палене не работи ли даже в сервиз няма да ти помогнат без да пробват с друга знам го от опит щото 2години по рано смених нея
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Ico74
- Мнения: 179
- Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
отпред на двг имаш два датчика единиа е за стрелката а другия подава инфо на компютъра за темп на водата дебитомера е 100 120 лева но с уговорка за връщане ако питаш мен но вземи първо пробваи дюзата поне лесно се сменя или я остави да пренощува в сервиз ако не ти се занимава аз специално имам приатели по моргите та съм имал възможност да правя проби
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Сега се порових в ЕТКА-та и намирам нещо странно там от едната страна на дистрибутора(разпределител) за горивото излиза някакво маркуче незнам дали е за вакуум или горива обаче не мога да разбера къде отива та при мен мястото от където излиза това маркуче е затапено с винтче.Доколкото мога да се ориентирам в каталога това маркуче би трябвало да отива към винтила за студен старт(cold starting valve).Ако някой има по разбираема схема на вакуумните и горивните пътища на Голф 3 ГТИ 115 двигател 2Е, моля да помогне.(biser_sokolov@abv.bg).Мерси предварително!!
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами какво да ти кажа времето се постопли и нямам проблем сега ,тая или другата седмица ще отида на диагностика за да кажат на какво се дължи. Ама ме притеснява факта, че ако навън е по топло пали от раз малко като позастудее примерно някъде под 6-7 градуса пали по трудно от втори-трети път ако пък е около нулата и надолу повъртявам 5-6 пъти докато запали.
Имам Vento GT 115 к.с. мотора е 2Е при мене също палеше трудно сутрин ходих на диагностика и проблема излезе в дюзата за студено палене. смения и всичко би трябвало да се оправи. Не мисля че е температурния датчик защото ако е заминал борд компа ще знае че колата е студена и ще буха гориво, а то не е така
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта